~~>Kurguda geçen olay ve karakterlerin gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür... <~~
~~Keyifli okumalar dilerim..~~
Oy sınırımız 1 K oy ve 2. 5K yorum...
🖤
~ NEVA ~
~~29.ÖLÜM EMRİ ~~
2 Saat Önce.
"Niye topladın bizi buruya?" dedi hakan.
Hasan beyin sert ve keskin bakışları masadakilerin hepsinin üzerinde gezindi ve elini kaldırıp arkadaki korumaya işaret yaptı.
Toplandı odasında ekran açıldı ve masadaki herkes ekrana bakıyordu. Ekranda Murat Kandemir ve Akif Sancar vardı.
Akif'in silahı bir anda patladı ve herkes şok olmuş halde ekrana bakıp kaldı.
En çok şaşıran kişi ise Hakan'dı.
Gözlerini açarak Hasan beye baktı. "Bu_ bu ne demek?" dediğin de bile sesindeki şaşkınlık ifadesi bariz bir şekilde belli etmişti.
Hasan beyin dudakları kıvrıldı ve Hakan dik dik baktığın da hakan bu bakışlardan ve sırıtmadan hiç hoşlanmamıştı.
"Tekrar bakun," dediğin de masadaki herkes ekrana bakınca şaşkınlıktan dudakları aralanmıştı.
"Bu.. Bu kuzgunun eşi değil mi?" dedi Eşref.
"Alex, o değil mi?" diye ekledi.
Alex başını sallayarak bunu onayladı.
"O. Ama?" dediğin de sesin de soru işaretleri vardı. Kuzgundan habersiz toplantıya katıldığı için içi rahat değildi. Bu toplantıyı düzenleyen üstelik de dedesi Hasan Kandemir'di.
Alex'in içi hiç rahat değildi ve öylece Hasan Kandemir'e bakıyordu.
Bu durumdan en çok mutlu olan kişi Hakan'dı.
Gülümseyen yüzü ile Hasan'a bakması masada ki herkesin dikkatinden kaçmamıştı.
"Amasi nedur Alex siğa?" dedi Hasan Kandemir.
Bakışları sert ve keskindi.
"Neden burada toplandık?" diye sordu Alex.
Hasan Kandemir güldü ve, "çok basut ula, ha bu kizun ölüm emrini isteyim," dediği an ortam da büyük bir sessizlik oluştu.