~Kitapta geçen kişiler ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.~~~20. HER ŞEY YENİ BAŞLIYOR.~~
Neva.
"Allahım boynum" diyerek elimi boynuma atacaktım ki yapamadığımı fark edince gözlerimi yavaş bir şekilde.
Gözlerim etrafta dolaştırdım ve nerede olduğumu anlayamadım. Gözlerimi kendime çevirdiğim de bir sandalyenin üstündeydim.
Ellerim de arkadan bağlıydı bu yüzden ellerimi oynatamamıştım ben.
Başımı etrafta gezdirince aklıma her şey birer birer gelemeye başladı.
Dicle ile..
Dicle nerede?
Etrafıma baktım bomboştu Dicle yoktu!
Neden yoktu?
En son ikimiz de arabadaydık?
Neler oluyor neredeyim ben?
Tam ağzımı açıp bağıracaktım ki tam karşımdaki kapının açıldığını gördüm.
İçeri girmeye başladılar, uzun boylu adamlar.
Yüzlerinde neden maske var?
"Sizde kimsiniz?" dedim sert bir sesle
Önden yürüyen adamın gözleri benim üstümdeydi..
Üzerime doğru gelmeye başladığın da, "Dicle nerede? Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz bizden?" diyerek sorularımı art arda sıraladım.
Yüzü kapalıydı hepsinin. Korkmalı mıydım bundan emin değilim..
"Sen kimsin?" dediğim de Siyah takımlı adam eğilmişti biraz ve öylece yüzümü inceliyordu.
Yüzündeki maskeyi açınca arkaya döndü, "Bu kim?" dediğin de şaşkın bir şekildeydi ona baktım.
"Abi bu Timur'un eşi" diyen adama döndüğüm de o da simsiyah giyinmiş. Depo gibi bir yerde benle birlikte 4 kişi vardı ben hariç hepsi de siyah takım vardı.
Adam başını bana çevirdiğin de yüzünü incelediğim de kim olduğuna baktım ama benim tanımam imkansız, bu adam Timur'un düşmanı olmalıydı.
"Beni hatırladın mı?" dediğin tek kaşım havaya kalktı ve, "Ben seni tanımıyorum!" dedim sert bir şekilde.
Dudakları yana kıvrıldı, "Hım demek babanın kim olduğunu hala öğrenmedin?" dediğin de düşünür gibiydi.
Babamın kim olduğunu derken?
"Anlamadım? Babamı tanıyor musunuz?" diyerek gözlerimi üzerinden çekmeden öylece onu izliyordum.
Başını sağa sola salladı ve ayağa kalktı. Adamlara baktı, "Diğer kız nerede?" dediğin de ona bakıyordum.
Dicle'den bahsediyordu. Gerçekten o neredeydi.
"O hala baygın abi?" dedi uzun saçlı adam.
Bu adamın saçları diğer iki adama göre baya uzundu, boyu da baya uzundu.