Okumadan geçen bir gün
Yitirilmiş bir gündür...Şarkılar: Dedublüman; Belki,
Ve Rüya gibi, Sakladığın bir şeyler var.Bölüme geçmeden önce, Lütfen burada yeni olduğumu unutmayalım. Hatalarım elbette olacak, hepsini birlikte çözeceğimize inanıyorum. Yorum yaparak bana fikirlerinizi belirtebilirsiniz...
Yıldıza basmayı Lütfen unutmayın, özelliklede hayalet okuyucularım sizden oy bekliyorum. Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum...
Neva.
Neydi bizi biz yapan, Anne sevgisi mi? baba sevgisi mi ? Baba sevgisini tadan bir insanım. Peki anne sevgisi? Anne ne demek? Onu bile bilmeyen ben...
Yatakta kendimi döndürdüm ve güneş gözümü aldı. Sabah ne çabuk olmuştu, sanki daha yatalı bir saat olmuş gibi. Gözlerimi yavaş bir şekilde açıp Kollarımı yana açtım ve esnettim. Üstümden Tır geçmiş gibi hissediyorum.
Kendimi yataktan kaldırdığımda, etrafa baktım. Timur'un odasında uyumuşum yine. Saatin kaç olduğunu merak ettiğim için etrafı inceledim ama etrafta saate dair hiç bir şey bulamadım.
Yataktan ayaklarımı aşağıya sarkıttım ve ayağa kalktım. Biraz Timur'un odasını incelesem hiç fena olmaz bence.
Başımı sola çevirdiğim de camla kaplı olan balkonu gördüm. Yavaş bir şekilde balkona doğru adımladım. Adımlarımı yavaş bir şekilde ilerlettim. Balkona ayak bastığım da temiz havanın yüzüme çarpması bir oldu.
Biraz daha ilerledim ve temiz havayı içime solumak için öne doğru eğilmiştim ki Barlas'ı gördüm. Telefonla bir şeyler konuşuyordu sinirli bir hali vardı. Neler oluyor acaba? Timur ile ilgili bir şey mi olmuştu acaba? Timur Neredeydi ki?
Onu izlemeye devam ederken başını kaldırdığında beni gördü ve anında yüzü değişti. Kendini toparladı ve başını eğerek selam verdi. Bende aynı şekilde başımı eğerek karşılık verdim..
Telefona dönerek evin arka tarafına doğru gitmeye başladı ve benim göremeyeceğim yere geçti.
Sanki bir şeyler saklıyormuş gibi hissettim ama emin değilim. Belki yanılıyor da olabilirim.
Ben düşüncelere dalmıştım ki, "Üşüyeceksin." Timur'un sesiyle sıçramıştım. Başımı arkaya çevirdiğimde beni izlediğini gördüm.
"Korkuttum mu?" Dedi ve bir kaç adım atarak yanıma geldi.
"Yok sorun değil, Dalmışım" diyerek, bakışlarımı mavi gözlerine çıkardım.
"Ne düşünüyordun?" Dedi ve gözlerini gözlerime kenetledi.
"Bir şey düşünmüyordum" diyerek yönümü bahçeye çevirdim.
"Ben ne zaman eve dönebileceğim Timur?"
Dedim ve gözlerimi bahçede gezdirdim."Dönmek mi istiyorsun?" Dedi ve başımı ondan tarafa çevirdim.
"Babamı özledim" diyerek ona baktım.
Ben babam deyince bir yüzü düştü. Nedenini anlayamadım.
"Tamam istediğin zaman babanı görebilirsin, hem benim için babandan öğrenmen gerekenler var" dedi ve cebinden sigara paketini çıkardı, içinden bir dal aldı ve dudağına götürdü , çakmağıyla da yaktı.
İlk kez sigara içerken görmüştüm. Çok içmiyordu sanırım..