11.SALDIRI..

31.7K 1.3K 1.6K
                                    




Bölüme geçmeden önce şunu sormak istiyorum. Kitapdan rahatsız olanlar var. sizce kötü mü gidiyor kitap. Çok mu çocukça konular? Lütfen bunu cevaplamadan geçmeyelim..🙏🙏🙏











Timur.
Odamda Düşünürken Nevanın asansör de ki halini unutmakta zorlanıyordum. Bana istemeden sarılmıştı biliyorum ama, tekrar sarılması için her şeyi yapardım. Bilseydim Neva'nın bir anda bana sarılacağını daha önce yapardım.. Bu düşünce aklımdan çıkmıyordu bir türlü az önceki olaylar bile bu düşüncemi unutturamıyordu bana.

Tekrar sarılması için, Acaba Asansörü falan mı durdursaydım.. Biraz düşününce mantıklı geliyor.. Bunu bir düşünmeliydim.

Sanırım Bugün Nevanın bana sarılmasını, istemeden de olsa dudaklarını aralayıp şaşırmasını ve Asel'i unutamayacağım..

Asel, de çok farklı bir çocuk. Kaşla göz arasında bana yürümüştü.. Hele bunu hiç unutamıyorum. Gün bitmeden bakalım ben daha nelere şahit olacaktım. Ama ilk işim Nevayla tekrar diğer katları dolaşmak, hem bana sarılır umuduyla hem de onun meraklı halini görmek için bunu yapmalıydım..

Oda da daha fazla duramayacaktım bu düşüncelerle, en iyisi alt kata inip bir ne yaptıklarını kontrol etmek. Rahatsız olur muydu acaba Neva?. Çok durmayacaktım zaten sonra yine odama çıkarım. Karımı görüp odama geri çıkacağım Sadece...

Alt kata inmek için odamdan çıkıp yürümeye başladım. Ve yavaş bir şekilde, salona  gelince adımlarım durdu.

Asel'in "bizim ev buz gibi" demesiyle başımı kaldırıp ona baktım. Ne demek ev buz gibi?
Neden evleri soğuktu?
Neva başını kaldırdı ve bana baktı yalnız konuşmak istiyordu,  bunu anladığım için dışarı çıkmaya karar verdim ve yavaş bir şekilde yürüyerek çıktım. Kapıyı açıp bahçeye adımladım. Bahçeye çıktığım da Yiğit ve Polat konuşuyorlardı.

"Yiğit! Buraya gelin çabuk" dedim ve ikisi de bana döndüler ve birbirlerine bakıp yürümeye başladılar.

Yiğit, "Buyur Abi bir şey mi oldu?" Dedi.

"Oldu Yiğit! İnci'yi biliyorsun değil mi?" Dedim ve yiğit kafasını salladı.

"Tamam şimdi, onun ev adresi falan var zaten sende, evdeki bütün faturaları ödeyin! Bir tane bile kalmasın. Ödenmemiş fatura, hatta şöyle yapın, Doğal gaz faturasını 1 senelik ödeyin." Dedim ve ikisinin de gözleri beni buldu.

"Bunu niye yapıyoruz abi?" Dedi ikisi de aynı anda.

"Dediğimi yapın yiğit, acele edin hadi!" Dedim ve Yiğit eline Telefonu aldı ve birilerini aramaya başladı.
Polat bana baktı, "Bir sorun mu var?" Dedi.

"Az önceki küçük kızı hatırlıyorsun değil mi?" Diye sordum.

"Evet abi hatırlıyorum, ne oldu ki ona?" Dedi ve bana bakıyordu.

"Bizim ev buz gibi dedi!  Sanırım büyük bir ihtimalle inci denen kız faturayı ödeyemedi" dedim ve Polat'ın yüzü üzülmüş gibi olmuştu.

"Yiğit şimdi Halleder onu Abi merak etme sen" dedi.

"Biliyorum Polat!" Dedim.

Yiğit bize doğru geliyordu ve , "Abi tamamdır" dedi.

"Aferin koçum" dedim ve omzuna vurdum.

"Biz neden İnci'nin faturasını ödedik ki şimdi? Ben onu anlamadım" dedi bana bakarak.

NEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin