~~>Kurguda geçen olay ve karakterlerin gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür... <~~
~~Keyifli okumalar dilerim..~
🖤
Oy sınırımız yok..
🖤
~ NEVA ~
~30.BOĞULMADAN ÖNCEKİ SON ÇIRPINIŞLAR ~
Timur.
Neva'yı yatakta bırakıp balkona çıkmıştım. Uykum gelmiyordu bir türlü. Saatte epey geç olmuştu ve ben hala uyuyamamıştım.
Bugün olanlar beni çok etkilemişti.
Ya geç kalsaydım?
Ya dedemi durduramasaydım?
Ya benim gözümden sakındığım karıma bir şey olsaydı. O zaman kendimi nasıl affederdim.
Düşünmek bile istemiyordum..
Telefonum titremeğe başladığın da ekrana baktım.
"Ben buna geri dönmeyi unuttum değil mi?"
Hemen telefonu açtım, "Rauf amca?" dedim kısık çıkan sesimle.
"Oğlum, neler oluyor? Buldun mu Neva kızımı?" dedi.
Derin bir nefes verdim.
"Evet buldum."
Sözlerim bittiğinde Rauf amcanın rahat bir nefes aldığını anladım.
"Toplantı ne olacak Timur?" dedi sakince.
"İptal et Rauf amca, gelmeyeceğim ben iş falan da umrumda değil." Dedim kesin çıkan bir sesle.
"Ama Oğlum biz bunu_" dediğinde sözünü kestim.
"Rauf amca hiç bir şey benim karımdan önemli değil," dediğim de onun konuşması için bekledim.
"O kadar para? Anlaşma var oğlum?" dediğin de güldüm.
"Giden para olsun Rauf amca benim Neva'ya canım feda," dediğim de bir kaç saniye sesini duyamamıştım.
"Senin bu sevgin normal değil? Bu kıza bu kadar bağlanman normal değil," dediğinde kızgındı.
Sesi kızgın çıkmıştı.
"Rauf amca, her şey normal benim sevgim de normal, bağlanmam da normal. Onun yanımda olmasını sağlamam nerden baksan 5 senemi almak üzere ve ben hala ödüm kopuyor gidecek de elimden kayacak diye," dediğimde derin bir nefes verdim.
"Sen yinede dikkat et oğlum olur mu?" dediğinde neden bu şekilde dediğini merek etmiştim.
"Neden?" demiştim ki Neva'nın mırıltılı sesiyle bir kaç adım atıp odaya baktım.
Sayıklıyordu sanırım.
"Rauf amca ben şimdi kapatıyorum ararım seni yarın," dedim ve kapattım.
Konuşmasını bile beklemeden Neva'ya bakmak için odanın içine girip balkonun kapısını çektim.
"Timur.." diyen incecik sesiyle hemen yanına doğru adımladım.