~~>Kurguda geçen olay ve karakterlerin gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür... <~~~~Keyifli okumalar dilerim..~~
Oy sınırımız 1 K oy ve 2. 1 K yorum...
🖤
~ NEVA ~
~~28. MENEKŞELER KOKAR MI? ~~
Neva.
Dudaklarının kıvırılışını izlemek bana çok güzel gelmişti.
Söylemiştim.
Bende onu sevdiğimi söyleyebilmiştim..
"Neva.." dediğin de sesine bile binlerce sevgi sözcüğü sığdırmıştı.
"Timur.." diye karşılık verdim.
Bir anda ufak çaplı bir hapşırma geçirince Timur elimden tuttuğu gibi binaya çekti beni. Bende arkasından, koşturarak ilerliyordum..
Binanın içine girdiğimiz de İkimiz de durduk ve birbirimize baktık.
"Hadi hemen eve git sevgilim, hasta olacaksın," dedi Timur.
"Ta_ tamam" dediğim de kekelemiştim soğuktan. Hava neden bu kadar kötü olmuştu ki bir anda.
"Gel," dedi ve beni merdivenlere yönlerdi.
"Nereye?" diye sorduğum da durdu ve bana baktı.
"Eve," dediğin de gerçekten mi der gibi bakmıştım.
"Timur babam evde ya hani," dedim sakince.
"Ayrıca ben seni henüz affetmedim," dedim ve elimi ondan çekip kollarımı birleştirdim.
"Ne demek affetmedin?" dediğin de bana bakıyordu.
"Affetmedim işte," dediğim de gözlerini yüzümde gezdiriyordu.
"Ama.." dediğin ona kaşlarımı çatarak baktım.
"Ben senin sevdiğin değil miyim böyle büyük bir şeyi benden neden sakladın? Hadi sakladın diyelim, ne olacağını hiç mi düşünmedin?" dediğim de vereceği bir cevabı yoktu biliyorum ama ben yine de sormuştum. Hiç bir şey söylemeden tek yaptığı şey beni izlemek oldu..
Konuşmayacağını anladığım da ona arkamı dönmek istemiştim ki sesiyle durdum.
"Özür dilerim," dediğin de ona bakmadım.
Olduğum yerde durmaya devan ettim, titreyerek..
Bakışlarımı yavaşça ona çevirdim..
Gözlerimi yüzünden de gezdirdiğim de bakışımdan rahatsız olduğunu anladım. Anladım ama o şekilde bakmaya devam ettim.
"Bakma öyle bana," dediğin de sesinden bile çaresiz olduğunu sezmiştim.
Nedendir bilmiyorum ama içimden bir ses pişman olduğunu ve elinde olsa belki de bana her şeyi anlatacağını söylüyordu.