Merabalar
Keyifli okumalar.
******************************Slytherin ile ortak ders,ne kadar kötü olabilir ki? Dediğinizi duyar gibiyim. Ama,söz konusu Sirius Black ise çok kötü olabilir. Bu gün Slytherin ile ortak dersti, ve Sirius planını çoktan yapmıştı bile. Ökse otunu,Şamarcı Söğüt'ün yaprakları ile değiştirecekti. Bunun konuyla ne alakası olduğunu merak ediyor olabilirsiniz,hadi anlatayım.
Şamarcı söğüt'ün korunmasındaki sebep yaprak ve özündeki bir çeşit zehirdi. Herhangi bir iksire düşerse anında büyüyürerek kocaman bir ağaç olur,her tarafın içinden geçerdi. Bu yüzden Şamarcı söğüt koruma altındaydı ve her gün düşen yaprakları profesörler tarafından imha ediliyordu. Ama Sirius bir şekilde birazını almayı başarmıştı.
"Bilemiyorum Patiayak,bu bizim için bile çok çılgınca." Sirius göz devirdi "Hadi ama Kılkuyruk,korkak olma!" James sırırtarak "Evet,çok eğlenceli olacak!" diyerek Sirius'a katıldı. "Birazdan iksir dersi başlayacak,sakın bir şey bariz etmeyin!"
Tam o sırada öğrenciler sınıfa doluşmaya başlamıştı,Remus Lupin,arkadaşları ile birlikte gelip onların iki sıra önüne oturdu. Bu sefer Lucius yerine yanında Severus vardı. Profesör Slughorn sınıfa girip selam verdi.
"Evet,bu gün yapacapınız iksir,şekil değiştirme ikisiri." Slughorn işleyeceği dersi bir önceki ders söylerdi,bu da pek çok kolaylık verirdi öğrencilere. "Evet,başlayın bakalım."
Her şey normal olarak başlarkenSirius ve James kıkırdamamak için kendini sıkıyordu. Birazdan sıra ökse otuna gelince şölen başlayacaktı. "Sıradaki malzeme,ökse otu." Slughorn sözünü tamamlar tamamlamaz Severus ve Remus'un kazanından bir söğüt büyümüştü.
O kadar büyüktü ki,neredeyse bütün sınıfı kökleriyle ele geçirmişti. Remus ve Severus şokla kalakalırken Slughorn "Kaçın!" diye bağrdı sınıfa doğru,daha sonra ise kendi asasını çıkardı.
Bütün sınıfta herkes aceleyle kalkıp kaçarken,Şamarcı söğüt öfkeyle dallarını sallamaya başlamıştı. İlk darbesi Gryffindor'lu bir kızın kafasının üstünden geçmişti,ikinci ise sınıf duvarına çarparak yıkmıştı.
Sınıf tamamen boşalmış sayılırdı,sadece James,Sirius,Remus ve Severus kalmıştı. Remus ve Severus kökler yüzünden kaçamıyordu,James ve Sirius ise işlerin kontrolden çıktığını anladıkları için.
"Severus!" Şamarcı söğüt dibindeki misafirlere dal sallayınca James,kendini öne atarak Severus ile birlikte yere düştü,Severus'un tam üstündeydi,bir şey olursa ona olacaktı. "Protego Maxima!" etraflarını bir kalkan sararken,Severus korkuyla James'e baktı. "Ne yapıyorsun?!"
James onlara isabet eden şamarla birlikte yüzünü buruşturdu "Seni şamardan koruyorum!" Severus bu sefer iyice şok olmuştu,James onu mu koruyordu?
James'e ister istemez biraz daha yaklaşıp,tek korunağı olduğu için kafasını ona yasladı,kalkan kırılırsa,James için hiç iyi şeyler olmazdı. "Dayan Potter." Diye fısıldadı,James'in artık titremeye başlayan eli tutamadığını gösteriyordu. "Biraz daha dayan Potter,lütfen."
James derin bir nefes verdi,sınıfın neredeyse sonuna çıkmıştı,ama profesör Slughorn hala şamarı durduramamıştı. "Verdimillouis!" Bir anlık bir şimşekten sonra Şamarcı söğüt aniden solarak yok olmuştu. James güçlükle asasını indirip derin soluklar aldı "Potter iyi misin?" Zorlukla kafasını salladı James,Şamarcı Söğüt neredeyse kalkanı delecekti. Gözleri kararmadan önce son gördüğü şey Severus'un yüzü ve ona doğru koşan öğretmenlerdi.
******************************
Bölüm sonu.Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Umarım beğenmişsinizdir,baya bir saçma geldi bana çünkü.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.