23

117 15 5
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Sirius'un Remus'un sırrını öğrenmesinin üstünden beş gün geçmişti. Bu beş gün içerisinde ise hiç kimse bu konunun sözünü bile etmemiş,olmamış gibi davranmıştı. Akılları kehanet ve gelecek arasında gidip gelirken,Sirius sevgilisi Marlene'yi düşünüyordu. Kız,ne onunla konuluyor,nede yüzüne bakıyordu. Hoş,Sirius da usanmaya başlamıştı artık.

Çadırın yanında,koruma kalkanı sınırları içerisinde göl kenarında oturuyordu Sirius şimdi. Kardeşi Regulus da yanındaydı. O gittikten sonra annesinin şiddettinin ne denli arttığından bahsetmişti biraz önce. Şimdi ise sakince yüzeyinde hareket olmayan gölü izliyorlardı.

"Marlene ile konuşacak mısın?" Sirius omuz silkerek "Bilemiyorum. Yüzüme bile bakmıyor." dedi gözleri hala göldeyken. Regulus burnunu çekerek "Ayrılacak mısınız?" diye sordu. Sirius ona yan bir bakış atsa da "Bilemiyorum Reggie." diyerek cebinden bir sigara çıkardı. Ucunu tutuşturup,içmeye başlarken Regulus "Bir türlü bırakamadın." diyerek ayaklandı.

"Nereye?" "Lucius'un yanına." Sirius göz devirdi,o sarışına hala kıl oluyordu. "Tamam,git." Regulus gülüp,adeta seke seke çadırın önünde oturmuş,okulu izleyen sarışının yanına koştu. Lucius,onu görür görmez gülümseyerek yanını patpatladı. Regulus otururken,ikisinin de yüzünde aynı sırıtma vardı.

"Saf aşıklar,ha?" Aniden gelen ses ile irkilen Sirius,gözlerini büyüterek Remus'a baktı. "Beni korkuttun!" Remus "Oturabilir miyim?" Diye sorunca kafasıyla kısaca onayladı. "Özür dilerim." diye mırıldanan genç ile gözlerini büyüterek "Sen kimsin ne Lupin'e ne yaptın?" diye sordu.

Remus ufakça kıkırdayıp "Benim,Lupin." dedi. "Aramızdaki buzları eritmeye geldim." diyerek elini uzattı "Ateş kes?" Sirius bandajlı eli kısık gözlerle tutup sıktı "Ateşkes." Remus gülümserken,Sirius şüpheyle yavaşça önüne döndü.

"Özrümü Marlene'ye iletir misin?" Sirius burnunu kırıştırarak "Görürsem söylerim." diyerek sigarasından bir duman daha çekti. "O ne demek?" Sirius "Yüzüme bakmıyor." diyerek sigarasından bir nefes daha çekti. Elleri soğuktan titriyordu. Havalar artık ısınsa da,hava bazen soğuk olabiliyordu.

Remus ne diyeceğini bilemeyerek kafasını salladı. Sirius "Ee,senin hayatında birisi var mı Moony?" Remus "Moony?" diye sordu doğrulamak istercesine "Evet,artık adın Moony." diyerek sigarasını dudaklarına götürdü.

"Hayır,yok." Diyerek dudaklarına bakmamaya çalışarak önüne döndü. Sirius kafasını sallarken,iki yeni dost,gün batımına az kala kendileri hakkında konuşuyorlardı.

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

(Bu bölüm medya yok)

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin