Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Eline geçen kitapla hızlı-hızlı Hogwarts koridorlarında yürürken,bir yandan da derse geç kalmadığından emin olmaya çalışıyordu kahve saçlı genç,zira bu sefer Profesör Slughorn onu affetmezdi. Yaklaşık son yedi derstir sınıfına geç kalıyordu ve her seferinde adamın sinirleriyle oynayarak delirmesine sebep oluyordu. Bu sefer kesinlikle onu bitirirdi!
"Hadi James,başarabilirsin!" Kendi kendine gaz vererek koşup,iksir sınıfının kapısından içeriye girdi,evet,artık tamamen iyileşmişti. Ancak,Severus'un yanında hala tam iyileşmemiş gibi yaparak ona yakın oluyordu. Neyseki profesör Slughorn daha gelmemişti.
İnip kalkan göğsü ile derince nefesler alarak aksıyormuş gibi yapıp,siyah saçlı Slytherinin yanına oturdu. "Kendin gelmek istediğine emin misin?" Severus ona bakmasa bile endişeliydi,James bu haldeyken onu bırakmak hiç içinden gelmiyordu. Sonuçta,James onu kurtarmıştı,değil mi.
James yüzünü buruştutarak,sanki acıyormuş gibi yan oturduğu sırada kendini düzeltti. Derin bir nefesle "Evet evet." derken Severus ona tamamen inanmıştı,çünkü yüzü acıdan kıpkırmızı olmuştu. Elindeki kitapları sıraya bıraktığı sırada profesör Slughorn sınıfa girerek hep yaptığı gibi masasına yürüdü ve yerine oturarak sınıfa göz gezdirdi.
Bu sırada James,kızaran yüzünün düzeldiğini hissettmişti.
James konuşan orta yaşlı adamı dinlemeye başladı,bir düşük daha alırsa annesi onu boğardı. "Bu günkü iksirimiz,Amortentia!" diyerek asasını nazik bir hamleyle salladı. James Severus'a baktı merakla,bunu duymuştu,ama asla yapmamıştı.
"Aşk iksiri Potter,en sevdiğin şey gibi,kişi veya aşıksan uğruna ölümü göze aldığın kişi gibi kokar." James bu kısa ama net açıklamayla kafasını salladı,o kadarda karışığa benzemiyordu. "Malzemelerin hepsi elinizde mevcut,lütfen yapımına başlayın ve bitince masama bırakın."
Herkes homurdansa bile işine bakmıştı. James,önündeki altı yakılı kazana bakıp iç çekti. Babası ünlü bir iksir ustasıydı,yani eğet James genlerini iyi almışsa,o da ustaydı ve evet,James Potter genlerini çok iyi almıştı.
Eline aldığı yüzdeyüz Turna yemişi suyundan iki gram suya atıp,saat yönünde karıştırdı. Amortentia çok fazla zahmetli ve dikkat gerektiren bir iksirdi. Yanlış yapılırsa zehirlenmeye bile yol açardı. Daha sonra ise bir gram soda,yarım vişne şarabı ve buzu sırasıyla içine atarak yavaş yavaş karıştırdı. En sonda ise bir çay kaşığı inci tozunu döktüğünde iksir artık hazırdı,sadece on dakika kadar kaynaması gerekiyordu.
Kafasını çevirip,Slytherin'li gencin kazanına baktı. Fokurdayan iksir,kırmızımsı bir renkteydi ve tam alınmayan süpürge cilası ve parfüme karşılık süpürge kokusu geliyordu sanki,ama tam alamadığı için kestiremiyordu. Hatta Severus bile kaşlarını çatmıştı.
Tekrar kendi kazanına dönerken,profesör Slughorn yanlarına gelerek ikilinin kazanlarına baktı. Bir James'in yeşil renkli,Nergiz çiçeği gibi bir koku yayan sıvısına,bir de Severus'un daha rengi bile tam oturmamış iksirine baktı. "Efendim,bir yanlışlık olmuş olmalı, hemen düzelt-" Slughorn düşünceli halinden kurtulup siyah saçlı gencin yüzüne baktı "Tam oturmamış duygular evladım. Kafan karışık."
Diyerek elleri arkasında arkalarında oturan Longbottom-Parkinson ikilisine ilerledi. Severus'un kaşları iyice çatılırken,James rengi oturmayan sıvıya baktı. Kafa karışıklığı,ve Severus Snape? Hiç olur şey gibi değil.
Ders bitimi geldiğinde,James iksirini bir kaba koyarak profesör'ün masasına götürdü,Severus ise yeniden yapmaya vakit olmadığı için mecburen onunla birlikte iksirini kaba koyarak masaya bırakmıştı.
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
James Potter-Amortentia
James Potter(Fanart gerçek hayatta böyle hayal edin.)
Severus Snape-Amortentia
Severus Snape. (Onun yüzünü istediğiniz gibi hayal edin.)
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.