29

92 8 10
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Sabah olurken James'in gözüne bir gram uyku girmemişti. Sürekli geçmişte yaptıklarını düşünmüştü. Gerçekten şakanın dozunu kaçırdığı günler olmuştu. Hatta bu şakalardan birisi Lily ile Severus'un arasını bozmuş,Severus'un Lily'e kızarak 'Bulanık' demesine sebep olmuştu.

Şimdi mutfakta elinde bir bardak kahve ile öylece oturuyordu. Ava konuşmak için James'in konuşmasını bekliyordu,dün akşam aralarında geçen konuşmaya az çok tanık olmuştu. Odası onların odasının hemen karşısındaydı,konuşmalarını istemeden de olsa duymuştu.

"Ne yapacağım ben Ava?" Ava sessizce kahvesinden bir yudum aldı "Gelecekte,aramız nasıl?" Ava belirsiz bir sesle "Ezeli düşmansınız. Sen Lily ile evlendin,Harry adında bir oğlun oldu. Severus ise ölene kadar bilindiği kadarıyla bekardı." James Severus'un öldüğü gerçeğini duyunca gözlerini kapatıp açtı.

"Benden nasıl bahsederdi?" Ava saçlarını omuzlarında topladı "Harry'e kızdığı zaman senden 'aptal,muhteşem James Potter' diye bahsederdi." Ava aklına gelen anı ile gülümsedi "Harry'e aynı sana benzediğini söylerdi,sivri dilini senden miras almış." James gülmeden edemedi.

"Bana biraz onu anlatsana." Ava kaşlarını çattı "Harry mi Severus'u mu?" James bir süre düşündü,Harry'i de merak ediyordu,Severus'u da. "İkisinden de bahset." Ava "Anlaşamıyorlar,ama Severus Harry ve arkadaşlarını kurtardı." Diyerek bir yudum daha aldı kahvesinden,o da alköl kurbanı olmuştu,başı çatlıyordu.

O an içeriye giren Sirius güldü "Günaydın gençler." James arkadaşını baştan aşağıya süzdü "Kendine geldin mi Patiayak?" Sirius esneyerek açılan omzunu umursamadan James'in yanına oturdu "Muhteşemim,Marlene için üzülmeye değmeyeceğine karar verdim." Dedi,kolunu James'in omzuna atmıştı.

"Bana da bir kahve yapar mısın Ava?" Ava gülümseyerek kalktı "Tabi ki." Ava amaçlarının yalnız konuşmak olduğunu anlamıştı,bu yüzden uzaklaşarak kavhe yapmaya başladı. Sirius giden kızın arkasından James'e yaklaştı "Peter'den şüphelenmeye başladım Çatalak."

James kaşlarını çattı "Neden Pati?" Sirius iyice yaklaşıp fısıldarken "Sürekli kayboluyor,şimdi de ortalıkta yok. Artık yanımızda kolunu açmıyor." diyerek James'in ela gözlerine baktı "Bu hiç normal değil çatalak!" James Sirius'un dediklerini düşündü,gerçekten,son zamanlarda-özellikle Ava geldiğinden beri-Peter çok tuhaftı.

James Sirius'a "Biraz bekleyip gözlemleyelim." diyerek ikna etti,emin olmadan Peter'a suç atamazdı,yıllardır dostlardı sonuçta. "Günaydın." Remus saçlarını karıştıra karıştıra içeri girdi,o da yeni uyanmış gibiydi.

"Derse geç kaldık!" diye mutfağa giren Narcissa bir yandan da gömleğinin son düğmelerini iliklemeye çalışırken bir yandan da karavatını bağlamaya çalışıyordu. Remus kolunda olan saate bakıp gözlerini büyüttü "Geç kaldık,Profesör Mcgnogall bizi tavana çivileyecek!" Çadırın içinde bir kargaşa başlarken,çoktan birinci ders başlamıştı...

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Artık finale çok az kaldı,senaryo bitti ama shipleri yaklaştıramıyorum,birisi yardım etsin.

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin