6

216 19 15
                                    

Merabalar
Keyifli okumalar.
*******************************
"Hadi ama Çatalak,sadece bir süre-Çatalak,hayır!" Peter James'i sakinleştirmeye çalışırken,bir yandan da Sirius'a fırlattığı şeyleri tutmaya çalışıyordu. Ama ne yazık ki pek başarılı değildi. James eline geçen mumluğu Sirius'un kafasına atmıştı. Zavallı Sirius ise ne yapacağını bilemiyor,sadece kaçıyordu.

"Çatalak,bu planın yarısını sen yaptın!" diye bağırarak elindeki diğer mumluğu güçlükle çekti Peter,James duyduğu şeyle durdu. Gerçekten o yapmıştı. Üç kişilik odalarında otururken "Şu şamarcı söğütün şakasını bir ara deneyelim." demişti pencere kenarında oturan Sirius'un yanına oturarak. Sirius ise hemen atılmıştı tabi.

"İkinizde suçlusunuz,o yüzden Madam'ın eşyalarını rahat bırak!" diyerek mumluğu komidinin üstüne koydu. "Bay Potter?" Müdür'ün sesi kulaklarına dolarken yana çekildi Sirius "Efendim?" Profesörün arkasında kalan çocuk kafasını uzatıp odaya göz gezdirdi "Bay Snape sizin için geldi. Artık aynı odadasınız. Ayrıca,belirtmek isterim ki,dört bina da birleşti."

Sirius duyduğu şeyle bayılmamak için Peter'a yaslandı. Peter ise pür dikkat profesörü dinliyordu. "Hufflepuf ve Ravenclaw sorunlarını çözsün diye onlar birlikte kalacak,Slytherin ve Gryffindorlar malum." diyerek gülümsemeye devam etti.

"Bu yüzden,bay Black ve bay Pettirgrew artık gidip dinlenebilirsiniz,bütün gece Bay Potter'ın başındaydınız." diyerek dışarıyı işaret etti. El mahkum sessizce odayı terk ederken James'e göz kırptı Sirius,James buna gizli bir orta parmak ile cevap verse bile çıkınca gülmüştü.

"İşte,sandalyeniz bay Potter." James,meşeden yapılma olan,ölüm sandalyesine baktı. Hayatının belki de en kötü günlerini üstünde geçirecekti. "Sizindir Bay Snape." diyerek kenara çekildi Dumbledore,ardından ise odadan ayrıldı.

Severus yatakta yatan çocuğa yaklaşıp yatağa oturdu. James ona bakmıyordu. "Potter? Yüzüme bak." James gözlerini ona dikti "Bana neden yardım ediyorsun Snape? Onca şeyden sonra?" Severus "Sen neden onca şeyden sonra benim önüme atlayıp beni kurtardın Potter?" diyerek karşılık verdi. Kendisi de James'den geri kalmamıştı. O da çok kötü şeyler yapmıştı.

"O büyüyü biz yaptık Snape. Artık gidebilirsin." Severus kaşlarını çattı "Hangi büyü?" "O söğütü kazanınıza biz atmanıza sebep olduk." Severus "Oh" dese bile "İsteseydin,kurtarmazdın Potter. Şimdi mızmızlanmayı kes!" dedi.

"Tanıdığım o çocuğa hiç benzemiyorsun!" diyerek kaşlarını iyice çattı "James çoktan dalga geçmeye başlardı,böyle yıkıkça durmazdı!" dedi. "Bir kez daha bana öyle seslenirsen,gününü görürsün Snape!" diyerek çıkıştı James. Severus sırıtırken "İşte tanıdığım James Potter bu!" dedi. Sabahtan beridir meyus meyus oturan çocuğa karşı.

Elini tutup çekerek bacaklarını sallamasına sebep oldu "Şimdi buradan çıkacağız, ve sende benim tanıdığım James Potter olacaksın. Bütün Hogwarts seni güçlü görmeye alışık." diyerek söylenmeye devam etti. En sonunda zor bela koca cüssesini tekerlekli sandalyeye koymuştu.

*****************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Ne yapıyorum bende bilmiyorum

Severus ezik bir tip olmayacak söyleyeyim,utangaç uke olur,ama asla pısırık bir tip olmaz.

Severus ezik bir tip olmayacak söyleyeyim,utangaç uke olur,ama asla pısırık bir tip olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Severus Snape ve James Potter.

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin