18

133 12 22
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Üzerine Marlene'nin en sevdiği üstünü giyip saçlarını karıştırdı Sirius. Sabah Marlene ile konuşup bir randevu ayarlamıştı,aralarındaki soğukluğu gidermek için ekstra çaba harcıyordu bu ara.

Marlene ile araları son zamanlarda bozulmaya başlamıştı,genç sarışın nedensiz sebeplerden kavga çıkarmaya bayılıyor gibi görünüyordu. Derin bir nefesle pencereden dışarıya baktı,Dokunay geceyi aydınlatıyordu.

Yüzüne ufak bir gülümseme yerleştirdi,Marlene ile harika bir gece geçirecekti!

Son olarak deri ceketini de giyip kapıya yöneldi,şamarcı söğütün biraz ilerisinde buluşma ayarlamıştı. Heyecanla koridorlardan geçerek yüzündeki sırıtmayla bir ıslık tutturdu, yataktan çıkma saatinden yirmi dakika geçmişti ve onun gibi birkaç öğrenci daha koridorlarda dolaşıyordu.

Ancak tek bir değişiklik ile,o,bu geceyi dışarıda geçirmek üzere çıkıyordu. Aslında,korkmasına da pek gerek yoktu. Ava'nın özel olarak aldığı için ne zaman istiyorsa dışarı çıkma izni vardı. Ne Flich,nede başkası karışamazdı.

Adımları Karagöl yakınlarına doğru giderken,kulağını tiz bir çığlık sesi doldurmuştu. "Marlene..?" Adımları koşmaya dönerken,bir kaç saniye sonra adımları oraya varmıştı.

Gördüğü manzara,kanının donmasına sebep olmuştu. Marlene,yere düşmüş,dehşete kapılmış bir şekilde asasına uzanmaya çalışıyordu. Hemen önünde ise,bir kurt adam vardı.

Dişlerini tehditkarca göstererek genç kıza yaklaşıyordu. Üzerindeki büyü izleri,Marlene ile bir çatışmaya girdiğinin en büyük kanıtıydı. Sirius,o an ne yapacağını bilemeden donup kalmıştı,Marlene yerde öylece korkuyla çığlık atarken o donup kalmıştı.

Gözleri yerdeki kız ile kesişirken,Marlene "Sirius,yardım et!" diye çığlık atmıştı,kurdun pençesi birazdan parçalayacak gibi yakındı. Kurt sinirle pençesini kaldırırken,Sirius ne olduğunu bile anlamadan kendini köpek formunda buldu.

Devasa derece büyük olan köpek,kendini Marlene ile kurt arasına atıp,pençeyi savuşturdu. Genç kız sürüklenerek geriye kaçtı,asası uçurumdan ormana yuvarlanmıştı,uzanamıyordu.

Siyah köpek,sivri dişlerini göstererek kurta baktı,kurtun gözleri sarışın kızdaydı,sanki Sirius yokmuş gibiydi. Marlene'ye bir hamle daha yaptı,Sirius gene araya girerken,Marlene ne yapacağını bilemiyordu. Koşarsa Sirius geride kalır,kurt onu parçalarına ayırırdı. Kalırsa kavganın ortasında araya giderdi.

"Expecto Patronum!" Albino bir tavuz kuşu kendini gösterirken,Marlene'yi korumaya alarak etrafına kanatlarını sarmıştı. Marlene,bunların kim olduğuna bakarken,içinde bir umit belirdi. Beş kişilik bir gurup büyücü ve cadı.

Lucius,Expecto büyüsüyle korumaya aldığı kızın minnet dolu gözlerini görmezden gelerek kurt adama baktı. Remus yine dolunayda kontrolünü kaybetmişti. Lily her ihtimale karşılık asasını hazır tutarken Ava "James,Sirius!" diyerek yerde  çırpınan siyah köpeği gösterdi. Kurdun pençeleri arasında çıtpınarak kurtulmaya çalışıyordu.

James bu manzara daha fazla dayanamadı,asasını ne ara olduğunu anlamadan Ava'nın eline tutuşturup,Maral formuna büründü. Devasa büyüklükdeki maral,kurt adamı boynuzları ile diğer tarafa fırlatırken,köpek yerden kalkıp sürkelendi,siyah kürkü tamamen yaprak ve kir ile bulanmıştı.

Ortamdaki herkes nefesini tutmuş,kurt adamın tekrar saldırmasını beklerken,aniden kurt adam küçülmeye başlamıştı,dolunay bitmişti. Ayın ışıkları bulutlar tarafından kesilmişti. Sirius nefes nefeseyken kurt adamı görmesiyle şokla kalakaldı.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin