Merabalar
Keyifli okumalar.
*******************************Gözleri önündeki kitapta ilgisizce dolanırken sıkıntıyla iç çekti gözlüklü genç. Slytherin ile ortak bir derste olmayı dilerdi,garip bir şekilde Severus'u özlemişti. Çocuğun yan profilini incelemeyi,kokusunu almayı özlemişti bu iki saatte. Oysaki daha iki saat önce ortak derslerden çıkmışlardı. Ela gözleri uzun saçlı arkadaşını bulurken,asılmış suratına bakıp iç çekti "Hadi ama Siri,eminim Marlene de seni özlüyordur."
Sirius çenesine yasladığı elini çekmeden "Hiç sanmam." Gözleri ile ilerisinde oturan,kendisine bir kere bile bakmayan sevgilisini gösterdi. Sarı saçlarıyla oynayarak profesörü dinliyordu,yada öyle görünüyordu. James arladaşına bakıp "Belki,sadece trip atıyordur..?" diye konuştu bir umut.
Sirius "Aptal olma James." diyerek kitaptaki peri resmine baktı,baş belası küçük haylazlar. Ders zili çalarken,Sirius Marlene ile konuşsun mu,konuşmasın mı bilemeyerek yerinde donup kalmıştı. Konuşacaksa hızlı olmalıydı,çünkü kız eşyalarını toparlamış,gidiyordu. Cesaretini topladı genç Gryffindor,onunla konuşacaktı!
"Sirius,James!" Ta ki,bu düşüncesi Slytherinli güzel kız tarafından bölünene kadar. Sirius,kafasını çevirip kendisine seslenen Narcissa'ya baktı. Yüzündeki endişe,her şekilde görünüyordu. "Cissy?" Nafcissa iki gencin de kolunu kavradı "Vakit yok,cadırda konuşmalıyız!" James endişeyle arladaşına baktı.
Çadıra girer girmez,diğer herkesin burada olduğunu gördüler,Peter'dan başka. "Ne oluyor Merlin aşkına?!" Lucius endişeyle "Karanlık işaret." Diyerek kolunu katladı,kolundaki soluk olması gereken dövme,simsiyahtı,haraket ediyordu. Regulus endişeyle abisine baktı,gözleri endişeyle hafifçe dolmuştu.
"Bu ne demek oluyor?!" Lily James'in koluna dokunmaya çalıştı,James onun dokunuşuyla sakinleşirdi,ama bu sefer James kolunu çekmekle yetindi. Olayı gören Severus,elini omzuna atıp sıktı,bu James'in sinirli bir nefes almasına sebep olsa da,sakinleşerek gözlerini kapatıp,bekleyerek açtı.
Narcissa "Karanlık lord,harakete geçiyor." diyerek endişeyle volta atmaya başladı. Tamam,hepsi bir gün bunun olacağını biliyordu,ama kimse bu kadar erken olacağını tahmin etmemişti. Ava saçlarını serbest bırakarak "Sakin olalım önce,panik bir şeyi çözmez." diyerek derin nefesler aldı,bir plan yapmalıydı.
Yaklaşık yarım saat geçmişti,herkes ölüm sessizliği ile oturup kara kara düşünmekten korktuğu için,kendi yatakhanelerine dağılmışlardı. Çadır,öyle bir yere kurulmuştu ki,gecenin bir yarısı kimse buraya gelmezdi. O yüzden rahatlardı.
Sirius,kendi odasında James ile sohbet etmeye çalışıyordu,Severus Remus ile onların odasında konuşuyordu. "Ne yaoacağız çatalak?" James "Bilemiyorum Patiayak." Diyerek,çok nadir kullandığı endişeli ve korkan sesi ile konuştu. Aklına Ava'nın 'Oğlunun yanında olamadın.' sözleri gekdikçe gözleri doluyordu.
"Sirius..?" Gözleri kapı eşiğine giderken,Regulus'u görmeyi beklemiyordu. Genç,ölüm yiyen armasını aldığı günden beridir kendisi ile tam konuşmayı bırak,yüzüne bile zar zor bakıyordu. "Regg?" Regulus "Gelebilir miyim?" diye sordu masum bakışlarıyla. Sirius "Gel tabi." diyerek ayağa kalktı,eski günleri aklına geliyordu.
"Sonra konuşalım Patiayak." James odadan çıkar çıkmaz,Regulus Sirius'un boynuna atladı. Kollarını abisine sıkıca sararak,bir kaç inci tanesinin akmasına izin verdi. Yasemin ve sandal ağacı kokulu sıcak bedene sarılmayı özlemişti. Sirius,ne olduğunu anlamayarak sendeledi,bu gerçek miydi?
Kardeşi,bir yıl sonra ona sarılıyor muydu? İnanamayarak,ve titrek nefeslerle çocuğun ince beline sarıldı. Regulus bununla mümkünmüş gibi sarılışını sıkılaştırırken "Özür dilerim..." diye fısıldadı. Sirius yutkundu "Ne için?" "O gece annemi durduramadığım,Cruccio laneti ile acı çekerken,yanında olamadığım için." boğazından bir hıçkırık kaçtı.
Sirius,bir eli ile çocuğun saçlarını okşadı "Sorun değil Regg,artık sorun değil." Regulus abisini bırakmaya niyeti yokmuş gibi kafasını kaldırarak ıslak gözleriyle ona baktı "Beni affetin mi?" Sirius gülümsemeye çalışarak kafasını salladı "Affettim Regg."
Regulus da yaşlı gözleri ile gülümsemeye başlarken,Remus bu anı bozmamak için geldiği gibi sessizce odadan çıktı. Regulus uzun zamandır abisi ile barışmak istiyordu,şimdi bunu başarması onu çok sevindirmişti. En azından Regulus akşamları abisini özlediğinde yanına gidebilecekti.
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Karanlık işaret.
Regulus Black.
Sirius Black.
Sirius ve Regulus Black.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.