9

182 20 13
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Başına giren acıyla gözlerini araladı Sirius,en ne olmuştu öyle? Lanet olası bir Quidditch maçı olmalıydı,neden hastane kanadında uyanıyordu?! "Uyandın demek?" Yerinde sıçrarken,kendine dikilen gözlere baktı. Dumbledore,Mcgnogall,Peter,James,Lucius,Severus,Remus ve Hogwarts bölüm başkanı.

Bir saniye,Hogwarts bölüm başkanı? Gözlerini ovuşturarak kıza baktı,tek kaşını kaldırmış,ona bakıyordu. Bu kızı sadece bir  kaç kere ortak derste görmüştü. Çok meşkül oluyordu genelde,Slytherin olması da onu hiç görmemesine sebep oluyordu tabi ki.

"Bay Sirius,iyi misiniz?" Kafasıyla onayladı "İyiyim profesör." Dumbledore "Korkarım ki,bir süre sahayı kullanamayacağız." diyerek üzüntüyle ellerini birleştirdi "Ancak bayan Ava size yardımcı olacak!" diyerek sırıtmaya başladı. Sirius James'e baktı,James yandık der gibi dudaklarını dişledi. "Bu günden sonra bütün sorumluluğunuz onun üstünde." diyerek gülümsedi Mcgnogall.

Sirius kahve rengi saçlı kızla göz göze geldi,pekala bölüm başkanı ile ne tür derdi olabilirdi ki?

"İyi günler dilerim baylar." Diyerek önden yürüdü Mcgnogall,Dumbledore'da onu takip ederek odayı terk etti. "Umm,merhaba?" Ava kafasını onlara çevirerek gülümsedi "Tanıltığıma memnun oldum,beni tanıyorsunuz zaten. Size neler yapabileceğimi de anlatmama gerek yok." diyerek ellerini önünde birleştirdi.

"Şimdi,sen bize bakıcılık mı yapacaksın?" Ava kafasını salladı "Onun gibi bir şey,hepinize bakmak zor olacak ama deneyeceğim." Peter James ile göz göze geldi,Tanrı aşkına,bu kız Slytherin'di! Onlara kök söktürürdü,üstelik birde bölüm başkanıydı!

"Size yaptığım değişikliklerden bahsedeyim." Ava boş sedyeye oturdu "Odalarınızda düzenlemeler yapıldı. Artık Bay Longbottom yerine bay Remus ve bay Black aynı odada." diyerek saçlarını düzeltti. "Ayrıca,Bay Pettirgrew ve Bay Regulus Black de aynı odada. Bay Malfoy'un odasına dokunulmadı."

"Hayatta olmaz!" Ava tek kaşını kaldırarak Remus ve Sirius'a baktı "Bana karşı mı geliyorsunuz?" Sirius yutkundu "Tabi ki hayır! Değil mi Jamie?" James hemen kafasıyla onayladı,kızın yetkisinde istediği büyüyü yapma vardı! "Güzel! Eşyalarınız yerleştirildi! Sonra görüşürüz,bir kaç işim var!" Sirius ve diğerleri giden kızın arkadından baktı "İşimiz iş beyler."

******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Ava'yı sevdiniz mi?

Bölüm başkanı:Dört bina içinde kararlar verebilen,her bir öğrenciden bir tık yüksek mertebeli temsilci gibi bir şey.

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin