Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************"Peter,yemin ederim ikinizi de kurbağaya çeviririm!" "Bırak beni Cissy,o sarışını mahvedeceğim!" "Bağırmasanıza sabah sabah!" Remus duyduğu kulak tırmalayıcı seslerle yüzünü buruşturarak yerinden doğrulmaya çalıştı. Neler oluyordu Merlin aşkına? Uyuşuk vücudu ona ihanet ederek yatağa geri düşerken,küfür savurarak akşam Narcissa'nın onun için bıraktığı kıyafetleri giydi.
Bacakları zonklarken aldırmamaya çalışarak ana alana ilerledi. Gördüğü manzara tam anlamıyla kaostu. Peter,elindeki nereden aldığı belli olmayan maşayla Lucius'u kovalıyor,James ve Severus 'Bunlar ne yapıyor?' bakışıyla onları izliyor,Narcissa durdumayı deniyor,Ava ve Sirius ise gülmekten nefes alamıyordu.
Kaşları çatıldı,Peter'in...sanki...boyu kısalmıştı? Merlin aşkına! Lucius Peter'i bir cüceye çevirmişti! Şimdi seçebiliyordu,Lucius Peter'i resmen bir cüce yapmıştı! Kısacık boyuyla kocaman Lucius'un peşinden koşuyordu,itiraf etmeliydi ki komikti.
Yavaş adımlarla Sirius'a yaklaştı "Black,neler oluyor?" Sirius ağrıyan karnını tuttu "Lucius Peter'in donutlarına iksir katmış,her yediğinde daha da kısaldı,sonra Lucius'u kovalamaya başladı!" diyerek gülmeye devam etti.
Remus bir süre gülüşünü izledi,melodik bir kahkahası vardı Sirius'un,dinledikçe daha da hoşuna gidiyordu insanın. Sirius yerde biraz daha yuvarlandı,Ava ise çadırı yıkma durumuna geldiklerini fark edince göz yaşlarını sildi ve hala sırıtırken asasını doğrultup "Petrificus Totalus!" diyerek ikisini de oldukları yerde dondurdu.
Narcissa ona minnettar bir bakış attı "Teşekkürler Ava." Ava hala akan yaşları sildi "Sorun değil Cissy. Artık kahvaltı hazırlamamız gerek." diyerek ikisini hala orada bırakarak mutfağa doğru ilerledi. Lucius yakınında duran sarışın kadına seslendi "Cissy,Cissy!" Narcissa ona döndü "Çöz beni!"
Narcissa bir süre düşünür gibi yaptı "Hm,hayır." Lucius dehşetle ona baktı "Ne demek 'Hayır.' ?!" Narcissa sırıtarak "Hogwarts bölüm başkanına karşı gelemem." diyerek Ava'nın peşinden mutfağa yürüdü.
O sırada Lily,elinde mutfaktan aldığı sihirli ekmeklerle geri dönüyordu. Ev cinleri onu sevdiği için alması pek zor olmamıştı. Gördüğü manzara karşısında kaşları çatırlırken,umursamamaya karar verip kızların ardından mutfağa yürüdü.
Erkekler ise masa başına oturmuştu. Sirius zar zor gülmesini kesip ciddi ortama baktı. Severus'un ciddiyeti James'e bulaşmıştı,Merlinin sakalı! Artık şaka yapamayacaklardı!
Remus ellerinde olan bakışlarını üçlüye çevirdi "Benim gibi bir ucubeyle-" "Hey,sen ucube değilsin!" diyerek araya girdi Sirius. Remus'un bir ucube olduğunu düşünmüyordu. Bir kere Remus ucube olamayacak kadar zarif bir insandı,tamam,belki zarif bir şekilde ağzını yüzünü kırmış olabilirdi,ama hala zarifti!
Düşünceli bir insan olduğunu keşf etmişti bu sürede,geceleri su için kalktığında Regulus'un üstünü açtığını bildiğinden odasına giderek üstünü örterdi,Severus'un açık kalmış kitabına ayraç yerleştirerek kapatırdı mesela. Bu bile ne kadar düşünceli olduğunu gösterirdi.
"Ben bir kurt adamım Black." Sirius ve James aynı anda "Yani?" Diye sormuşlardı. Bu onu bir ucube yapmazdı. "Biz birer animagus'us. " Diyerek açıkladı James,Animagus'lar çok nadirdi ve olanlar genellikle pek hoş karşılanmazdı. Bazı cadılar ve büyücüler onların kurt adam soyundan geldiğinden şüphelenirdi.
Remus umutsuzca yüzünü ellerine gömdü,Marlene'ye saldırdığı görüntüler zihnine parça parça akın ediyordu. Diğerleri gibi onunda aklında olan soru ise şuydu,neden sadece Marlene? Marlene'den başka orada Sirius,James,Narcissa,Lucius,Regulus ve hatta Peter bile vardı. Ama onun odağı sadece Marlene olmuş,aralarına giren Sirius'u ittirmekten başka bir şey yapmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.