Merabalar.
Keyifli okumalar.
******************************Çadırda büyük bir sessizlik hakimdi. Sadece nefes alış sesi ve dışarıdan gelen yağmur ve gök gürültüsü sesi duyuluyordu. Dokuz öğrenci bu ortamda sessizce otururken,James,Sirius ve Peter üçlüsü Slytherin tayfadan bir açıklama bekliyordu. Elleri önünde kenetlenmiş olan Sirius ciddi bir tavırla "Bana ne olduğunu açıklar mısınız?" diye sormuştu.
Dün akşamdan pek bir hasar almamıştı,sadece üstü başı batmıştı,o kadar. Narcissa boğazını temizledi,Remus hala uykudaydı. "Remus,bir kurt adam." Diyerek başladı. "Görebiliyoruz."
Narcissa ve Lucius aynı anda göz devirdi "Dinle Potter." diyerek onu susturdu Severus,başarılı olmuştu. "Remus,küçükken bir kurt adam tarafından ısırıldı,bu yüzden bir kurt adam. Bunu yalnızca biz biliyoruz,başkasından duyarsak sizden biliriz." Diyerek tek seferde anlatıp,tehdit etti Lucius.
Sirius göz devirdi "Tamam sarışın. Kızma." alay kokan sesi ile konuşup koltuğa iyice yayıldı. Sobadan gelen çıtırdayan odun sesi kulakları dolduruyordu,ayrıca yağmur ve taze kahveye karışmış orman kokusu da çadırda yayılmıştı.
Sirius ise hala sevgilisi Marlene'i düşünüyordu. Kız onunla konuşmayı red etmişti resmen,trip yiyor ve ghostlanıyordu!
Anlayacağınız,canı baya sıkkındı.
"Sirius,Remus'a bir bakar mısın lütfen?" Ava'nın kibar sesi duyulurken,Sirius 'Neden ben?' bakışı atmamak için zor duruyordu. Herkes sabaha kadar Remus için nöbet tutmuştu. Zira,kumral kalktığı zaman uzun zamanlı bir ağlama krizine girerdi yalnız olursa. Tabi ki de Sirius'u ona teselli versin diye göndermiyorlardı. Sadece bakıp gelsin diye.
Sirius denileni yapıp,ortak odalarına doğru ilerledi. Kumral olanı yatakta acı içinde bulmayı beklemiyordu tabi. Göğsü boydan boya pençe izleriyle kaplı olan adam nefes alamazmış gibydi,kendini sıkıyor ve sessizce göz yaşı döküyordu.
Sirius,o an ne yapacağını bilemedi. Ava'yı çağırmalı mıydı? Yoksa yanında durup,zavallı insanların dinlenmesine izin mi vermeliydi? Sonuçta kendisi onların aksine gece James ile birlikte mışıl mışıl uyumuş,Ava dahil bütün Slytherinler Remus için nöbette beklemişlerdi.
Bencil olmamaya karar verip yatağa yaklaştı,Remus'un yüzünden akan inci tanelerini eliyle teker teker sildi. Gencin yüzünde şaşkınlık varken göz devirerek yanda olan ağrı kesici iksiri-cadılar dün akşam herkes için hazırlamıştı- alıp kafasını kaldırdı.
İksiri dudakları arasına yuvarlayıp bala benzeyen kahvelere baktı "Şaşkın bir ördeğe benziyorsun." diye alay edip yanına oturdu. "Daha iyi misin?" Remus ona baktı "Bir şey demeyecek misin?" Sirius kaşlarını çatarak "Dedim ya işte?" diye sordu. Remus "Öyle değil." diyerek kendini gösterdi.
Sirius bir süre düşündü "Böyle olmayı sen istemedin Lupin." Remus bunun ne anlama geldiğini anlamaya çalıştı "Sen dinlen. Ben Ava yada Cissy'i gönderirim." diyerek odadan çıkmak için hareketlendi Sirius,kızlar kendi aralarında görev bölerek Remus ile ilgilenme görevini üstlenmişlerdi.
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Hazır aklımdayken sorayım,Ava hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sirius Black.
Remus Lupin.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.