Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Önünde dizilmiş olan gençlere teker teker bakıp iç geçirdi Ava,tamam,Slytherin ve Gryffindor takımını birleştirirken böyle bir şey olacağını tahmin etmişti,ama Lucius'un James'e,üstelik tekerlekli sandalyedeyken lanet fırlatmasını beklemiyordu! Lucius ellerini masaya koyarak ileriye doğru eğilmiş,gözlerini kısıp onlara tip tip bakan kıza bakıyordu.
Ava önce sakin bir tavırla burun kemiğini sıktı,ardan yeterli olmamış gibi de derin nefes aldı. Ardından,gözlerini açıp,önüne dizilmiş gençlere baktı. "Bakın beyler,size bakıcılık yapacağım derken,sadece ufak tefek şeylerden bahsediyordum." Lucius'a baktı "Bir birinize lanet fırlatmanızı değil!"
Lucius omuz silkti "O hak etti." Ava "Ne demek hak etti bay Malfoy?! Ona neden,hangi sebeple Curicio fırlatırsınız?! Ya bay Snape orada olmasaydı?!" diyerek sesini yükseltti "Sen kim olarak bir Malfoy'a bağırıyorsum?!" "Ava Alien Woods olarak!" diyerek geri çekilmedi Ava. Woods ailesi,en az Malfoy ve Black ailesi kadar köklü ve zengindi. Ayrıca,saf kan olmaları da değerlerini artırıyordu.
Sirius dudaklarını bükerken,Regulus da hafif sırıtmıştı,hatta Severus bile dudaklarını saklayarak gülmüştü. "Bu kadar yeter. Artık bakıyorum ki,işe el atma vakti gelmiş!" Diyerek gözlerini hepsinde dolaştırıp sırıttı Ava. "Tam olarak ne yapacaksın?" Ava James'e döndü "Merak etmeyin bay Potter,son derece iyi şeyler."
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Sice Ava ne yapacak?
İstek sahne ve teori:
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.