Merabalar
Keyifli okumalar
*******************************Narcissa ve Ava zindanlarda dolaşırken bir yandan da sohbet ediyorlardı. "Oğlum iyi mi?" Ava gülümseyerek kafasını salladı "Çok iyi. Lucius oğlunuza iyi bakıyor." Narcissa hüzünle kafasını çevirdi,annesi amacına ulaşıp,sonunda onu Lucius ile evlendirmişti demek. Ava dudaklarını ıslattı,Draco'nun iyi birisini olduğunu biliyordu,ama çok zorbalık yapmıştı. Bunu Narcissa bilmese de olurdu.
Ava konuyu dağıtmaya karar verdi "Nymeria nerelerde demiştin?" Narcissa kafasını salladı "Üst sınıflardan erkek arkadaşı ile takılıyor olmalı." Ava kafasını salladı,Nymeria'nın burada ne işi olduğunu anlamıyordu. Nymeria ne gibi bir dil bilebilirdi?
İksir sınıfının yanında sohbet eden ikili ile derin bir nefes aldı Narcissa "Umarım bize inanır." Ava gelecekteki Nymeria'yı tanıdığı için sadece gülümsedi. Narcissa,boğazını temizleyerek ikiliye yaklaştı. "Selam." Alaezar kaşlarını çattı "Ne var Black?" Narcissa kötü şöhretine lanet etti "Nymeria ile konuşabilir miyim?"
Nymeria Alaezar'a baktı,bir süre bakıştıktan sonra kafasını sallayarak geri çekildi. "Çabuk gel."
Narcissa sevinçle gülümsedi,yavru köpek bakışları yine işi yaramıştı!
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
"Ve benden buna inanmamı bekliyorsunuz?" Ava sıkıntıyla iç çekti "Bak biliyorum,kulağa çılgınca geliyor. Ama gerçek! Ben gelecekten geldim!" Nymeria inanmayarak göz devirdi "Bende kraliçe Elizabeth'im zaten." Narcissa "Sen bir Muggle değilsin." diyerek göz devirdi.
Ava "Bak,oğlun Blaise için!" diyerek dizlerinin üzerine çöktü,şimdi önünde eğilmişti. "Blaise?" Nymeria yutkunarak kızın yüzüne eğildi "Sen bunu nereden biliyorsun?" Ava kaşlarını çattı "Neyi?"
"Alaezar'ın oğlu için seçtiği ismi." Ava "Çünkü gelecekte oğlunuza o ismi verdiniz!" Diyerek elini alnına koydu,birilerine bir şey açıklamak neden zordu ki?! "Tamam,size inanıyorum."
Sirius sonunda der gibi ellerini kaldırdı,Severus bile bıkmış gibiydi. Remus yaslandığı yerden Sirius'u izlemeye devam etti,kollarını kavuşturarak kanepeye yaslanmıştı. "Sayfaya bakabilir miyim?" Ava kafasını sallayarak sayfayı siyahi kıza uzattı.
Nymeria sayfayı eline alır almaz kaşlarını çattı "Bir zaman dönrücüyü nasıl bozmuş olabilirsiniz?" Lily kaşlarını çattı "Bozulmuş mu?" Nymeria sayfayı okumaya devam ederken "Hayır,enerjisi bitmiş. Sadece bir süre bekleyin. Yoksa Ava sonsuza kadar zaman yolları arasında kaybolur. Bir kere belirtilere maruz kalmış." dedi kaşları çatıkken.
Lucius burnunu kaşırken "İyi bir tatile ihtiyacımız var!" diyerek söylenmeye başladı. Son zamanlarda tayfa oldukça stres altında kalmıştı. Özellikle düşman belledikleri adamlarla aynı çadırda kalmak ve dost olmak iyice sarsılarak alt üst olmalarını sağlamıştı. Üstüne birde savaş psikolojisi ekleniyordu.
Lordun ne zaman harekete geçeceği muammaydı,geçeceği zaman Slytherin'ler yanında olmak zorundaydı. Aksi taktirde onlar da olacakları engelliyemezlerdi.
******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Artık shipleri de hallederek final yaparız diye düşünüyorum. Sonu hakkında çok fazla fikrim var,her an birisini feda edebilirim.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Va-t'en
FanfictionYedi Hogwarts öğrencisi geleceği değiştirmek zorundaydı. -Wolfstar,Snames.-Not-Hikaye Moran kutgumla birleşiktir.