24

115 10 12
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

    Son kez mevzunun üzerinden bir hafta geçmişti. Bu süre içinde gençler,sürekli eğlenerek zaman geçirmişti. Remus'un bile keyfini birkaç çikolata vererek düzeltmeyi başarmışlardı. Tek sorun,yoğun geçen ders programı ve Ava'nın ne yapacağını bilememesiydi. Genç cadı her ne kadar rahat görünse de,göz altlarındaki siyah halkalar aksini gösteriyordu.

Bu süre zarfında Slytherin ve Gryffindor tayfa iyice kaynaşmış,James ve Severus daha sıkı fıkı hale gelmişlerdi. Mesela,Severus kitap okurken James dudaklarını omzuna koyuyordu. Bunu bazen Sirius'a da yaptığı için,Severus pek kafasına takıyor gibi görünmüyordu. Hatta Sirius ve Remus bile daha sıkı hale gelmişlerdi.

James ile olduğu kadar olmasa da,onunla da yakın arkadaş olmuştu. Cadılar ise ilk andan beri iyilerdi. Hatta Lily kızlara özel sihirli kurabiye tarifini bile vermişdi. Sadece ara sıra Peter ortadan kayboluyor,sonra hiç bir şey olmamış gibi geri dönüyordu.

"Cissy,şu kabanı da getirsene!" Cadılar iş başa düştüğü için,ve cadırı tabiri caizse pislik götürdüğü için düzenleme kararı almışlardı. Hafta sonu ve boş zamanları bolca vardı,bu yüzden herkesin odasına girip temizliyorlardı. Narcissa Ava'nın odasından getirdiği kabanı Lily'e uzattı,Ava mutfak kısmına bakıyordu.

Lily,elini cebine atıp önemli bir şey var mı diye ararken,eline bir kağıt geldi. Açmanın etik olmadığına emin olduğu için,mutfak ile ilgilenen cadıyı çağırdı. Ava,kaşları çatık şekilde gelirken,kağıtı alıp içine baktı. Anlamadığı bir dilde yazılı,üzerinde zaman döndürücü olan bir resim vardı. "Ne diyor?" "Anlamıyorum."

Narcissa,Ava'nın omzundan kağıda bakarken,alt kısımda 'Nymeria Zabini.' yazısını gördü. "O da ne?" Ava aşağı bakarken,kaşları şaşkınlık ile havalandı "Nymeria Zabini? Şu Slytherin'li kız değil mi bu?" Lily konuşunca Narcissa hemen kafasını salladı. "Evet,geçen görmüştüm!"

"Bu ne demek oluyor?" Ava Sirius'a bakmadan kağıdı katlayıp "Nymeria bize katılacak demek oluyor." diyerek pencereden gördüğü okulun zindan kısmına baktı. Nymeria Zabini muhtemelen adımın bir sonrakı ismiydi,bunu cebine gelecekteyken Draco atmış olmalıydı.

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Artık finale yaklaşıyoruz ona göre.

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin