12

159 23 15
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

  Yemek salonundan ayrıldıktan sonra hızlıca odasına doğru yürüdü Sirius,Severus bu gün James'i odasına getirmeye razı olmuştu. İnanılmaz geliyor,biliyorum. Odasının önüne geldiği sırada,Sirius heyecanla terlemiş ellerini cübbesine sürttü,James ile günler sonra yine vakit geçireceklerdi!

Üstelik, Severus bu seferlik fazla erken almayacağını söylemişti! Bunun için ona teşekkür edebilirdi,ancak etmeyecekti. "Bay Black?" Duyduğu sesle kafasını çevirip,Ava'ya baktı "Efendim bayan Woods?" Saygı çerçevesinde bir birleriyle böyle konuşuyorlardı "Yarın için boş musunuz? Slytherin ve Gryffindor grubu için ortak bir aktivite planladım." Sirius kafasını salladı,kendisinin Marlene ile işi yoktu.

"Çok iyi,iyi geceler." Kafasını sallarken,gitmek için hareketlendi,ancak Ava'nın arkasından gelen,bir Lucius beklemiyordu. Üstelik,bitmiş ve saçı başı dağılmış bir Lucius hiç beklemiyordu! "O...?" Ava arkasına bakıp sırıtarak geri ona döndü "Ejderhalar için bana yardım etti,bir nevi denek." diyerek göz kırptı,ardından ise kendisine hususi odasına gitmek için arkasına döndü.

Sirius şaşkınlıka baktıktan sonra omuz silkip,içeriye girdi. James gerçekten gelmişti! Ama Severus'u da getirmişti,o ve  Remus Remus'un yatağında oturmuş bir şeyler tartışıyorlardı. "Jamie!" James kocaman sırıtıp kollarını açtı,Sirius,küçük bir çocuk gibi kollarına atılıp daha iyi sarılmak için kucağına oturdu.

"Seni çok özledim,bir daha sakın büyü yapma!" Derken elleriyle suratını kavramış,son derece yakınında tutarak dramatik bir şekilde gözlerine bakmaya başlamıştı "Emredersin kocacım." derken dudakları tutuş yüzünden bükülmüştü James'in,hatta balığa benziyordu.

Sirius buna kıkırdarken yüzünü bırakıp tekrar sarıldı.

Severus çatık kaşlarıyla olayı izledi,Merlinin sakalı,Sirius Black birisinin kucağına oturmuştu,üstelik bu kişi James Potter'dı! Kaşları hoşnutsuzlukla çatılırken,kafasını eğdi. Ona neydi sanki sinir bozucu Potter birisini kucağına aldıysa?

Onun için daha iyiydi,en sonunda ondan kurtulurdu. Hem,o Lily'e aşık değil miydi zaten? Ne güzel işte,Lily'si ona kalırdı! "Severus,karahindiba için zehirli bir bitki diyorlar,onu iksire katamazsın!" diyerek elini şıklattı Remus,Severus dalmış bir şekilde 'Karahindiba' diyerek iksire katmayı teklif etmişti.

"Ah?" Kafasını sallayıp kendine geldi "Ah,evet dalmışım." diyerek saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı,James ise bunu uzaktan izledi. Sanki...gözüne...çok güzel gözükmüştü? Hayır hayır,bu sadece göz dalmasıydı. Yoksa olur muydu canım öyle bir şey?!

"Jamie,içecek misin?" James ona uzatılan muggle içkisine baktı "Ah,dalmışım." diyerek içkiyü eline aldı,kafasına dikti. Boğazını yakmıştı,ama zihnini bulandırdığı için az önceki düşünceleri düşünmüyordu artık...

☀︎︎

Severus,iyice sarhoş olan James'i odalarına taşırken,artık yavaş yavaş ayaklanan James'in ağırlığına küfür ediyordu. Ne vardı sanki biraz kısa,ve biraz daha kassız olsaydı?! Ölür müydü sanki? Aptal Potter!

"Severus..." diye mırıldanarak kafasını omzuna yasladı James,aldığı hoş koku ile daha fazla yaklaşmak istemişti. "Ne var Potter?" James cevap vermedi,muhtemelen bayılmıştı yine.

Odalarına zar zor girip,çocuğu yatağına bıraktı. Çok derin uykudaydı. Uzanıp ayakkanılarını çıkardı,rahat uyumazsa bütün gün başının etini yerdi. En sonunda gözlüğüne uzanacekken,James elinin bileğini tutup dudaklarına yaşlaştırdı,gözleri şokla açılırken,James sadece gözlerini aralayıp bileğine baktı.

Bir sürelik bir sessizlikten sonra,bileğini bıraktı. Tekrar uykuya dalarken,Severus hızla atan kalbiyle kendini yatağına attı,Potter ne yapıyordu öyle?!

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Lucius ve Cissy ile ne yapacağım bilmiyorum,hem shipliyorum,hem shiplemiyorum. Shiplemesem Luci kimle olacak? Shiplesem nasıl mutlu olacaklar? Aklımda deli sorular.

Adios.

Va-t'enHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin