☣6

155 25 53
                                    

Marie bana öldürücü bakışlar atarken ağzıma koca bir patates parçası attım.

Elliott ona dönünce öldürücü bakışlarının yerini kocaman bir gülümseme aldı.

"Lauretta ile nereden tanışıyorsunuz?"

İkimiz de cevap vermedik.

"Güzel soru..." Diye mırıldandı Elliott.

Kapının çalmasıyla konuşma bölündü. Kim geldiyse ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum!

"Ben bakarım." Heyecanla ayağa fırlayıp kapıyı açtım. Gelen melek beydi!

"Melek bey? Burada ne işiniz var?"

"Elliott'ın peşinden geldim. Başka bir evrene ışınlanmışsın. Neler olduğunu anlatmalısın!"

Hemen ağzını elimle kapadım.

"Bağırmasana. Ev arkadaşım içeride." Dedim fısıldayarak.

Olumlu manada başını sallayınca elimi ağzından çektim.

"İçeri gel hadi."

Evan, yani melek bey içeri girdi. Elliott şaşkınlıkla ayağa kalktı.

"Evan?"

"Selam. Ben Evan Davis." Evan tatlı tatlı gülümseyip el salladı.

"Hadi ama Lauretta! Burada neler oluyor? Evimizdeki bu iki adam da kim!?" Dedi Marie sonunda dayanamayıp.

"Aç olmalısın Evan. Marie ve ben sana yemek getireceğiz. Bekle."

"İnsan yemekleri! Çok severim." Dedi Evan da.

Ona susması için işaret yaptım ve Marie'nin kolundan tutup onu mutfağa sürükledim.

Mutfağa geldiğimizde kollarını göğsünde bağdaştırdı ve tezgaha yaslandı.

"Bir açıklama bekliyorum."

Gel de açıkla şimdi.

"Şimdi şöyle ki..." Sözümü kesti.

"Hani bu eve erkekler giremezdi? Biz bir numaralı erkek düşmanları Lauretta ve Marie değil miydik!?"

Kim koydu bu kuralı ya?

"Haklısın evet ama, Elliott'a bir iyilik borcum vardı. Yemeğe davet ederek borcumu ödemek istedim."

"Ya ikinizin de ıslak olması? Onu asla anlamış değilim."

"O mu? Şey oldu..."

Duraksadım. Yağmur yağıyordu diyemem ki. Burada yağmıyordu çünkü. Diğer evrende yağıyordu mu diyeyim ne diyeyim?

"Biz gelirken bahçesini sulayan bir... Amca. Evet amca! Bizi ıslattı. Deli midir nedir ya?" Dedim hemen sahte bir sinirle.

"Hadi Elliott'ı geçtim. Ya az önce gelen adam? O ne alaka?"

"O, Elliott'ın kardeşi Evan. Abisini merak etmiş, ne var bunda?"

Marie ikna olmuş gibiydi.

"Misafirlerimiz için bu seferlik elimden kurtulmana izin vereceğim. Ama onlar gittikten sonra uzun ve detaylıca konuşacağız Lauretta."

"Baş üstüne!" Tıpkı bir asker gibi elimi alnıma koyup asker selamı verince güldü ve Evan için tabaklara yemek koymaya başladı.

"Al bakalım. Götür arkadaşının kardeşine." Sesindeki imaya karşılık olarak ona gözlerimi kıstım.

Dışarıdan ondan hoşlanıyormuş gibi bir imaj mı veriyordum? Asla!

Marie ile beraber oturma odasına gittik. Evan'a yemeğini verip eski yerime geçtim ve yemek yemeye devam ettim.

1930'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin