POV Emma:
1 september. Waarom? Scott en ik zijn gister terug gekomen van Duistland. We hebben deze zomervakantie half Europa doorgetrokken en willen na ons laatste jaar de rest van de wereld zien. Dit was echt de beste vakantie van m'n leven. Niet alleen omdat ik niet van school ben gestuurd (jeej!) maar ook omdat ik bij Scott kan zijn. Ik weet niet wat die gast met mij doet. 'Emma, ga je nog verder eten?' Ik schrik op uit mijn gedachten. 'Wat?' vraag ik. 'Of je nog verder gaat eten', vraagt Scott. 'Nee, ik heb geen honger meer.' 'Ok, we moeten wel bijna vetrekken anders zijn we te laat.' 'En dat zijn ze van mij niet gewoon hé!' zeg ik sarcastisch. 'Emma, serieus.' 'Oké dan.' We vertrokken vanop zijn hide-out naar school en komen misschien op tijd.
POV Caro:
Hier staan we dan. Voor de laatste keer. Ik sta hier voor het SAS op Vince te wachten. En eigenlijk ook op Scott en Emma. Maar die zijn waarschijnlijk te laat. 'Ik ga het echt missen.' zegt Yemi uit het niets. 'Ja, ik ook.' antwoordt Maria. 'Het gaat echt anders zijn.' vulde ik aan. Vince komt aan. 'Seg Caro, hoe gaat het met Titin?' vraagt Maria maar ik ren naar Vince en kus hem vol op de mond. Hij tilt me een beetje op. 'CUTE!' schreeuwt Yemi. 'Rustig pannenkoek, adem in en uit' lacht Maria. Vince en ik lossen de kus en lopen terug naar hun. 'Sorry Maria, wat wou je vragen?' 'Hoe het met Titin ga...' 'OMG!' onderbreekt Yemi haar. 'Wat?' vraagt Vince. 'Daar!' Yemi wijst naar het voetpad dat we vanaf hier kunnen zien. 'Wat is er daar?' vraagt Maria, die helemaal in de war is. En dan zie ik het ook. 'Die twee zijn op tijd. Jongens, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!' Vince ziet Scott en Emma nu ook. 'Hallo? Ik snap niet wat er aan de hand is!' En dan ziet Maria ze uiteindelijk ook wandelen. Yemi rent op ze af.
Dit was het eerste deel. Hopelijk vinden jullie het leuk. Als jullie nog ideetjes hebben, laat het me maar weten.