Gekke tijdskip van 3 weken
POV Emma:
Het is nu 3 weken geleden dat Scott en ik voor het laatst s3ks hebben gehad. Ik durfde nog geen zwangerschapstest te doen maar deze ochtend moest ik overgeven en ik ben al 5 dagen te laat met mijn regels, wat wel af en toe gebeurd, maar 1 plus 1 is 2. Dus heb ik naar m'n nonkel gebeld om te zeggen dat ik niet goed was en Scott voor mij ging zorgen. Hij vond wonder boven wonder oké. Dus nu is Scott een test gaan halen.
POV Caro:
Karel werd deze ochtend gebeld door Emma. Ze zei dat ze ziek was en dat Scott voor haar ging zorgen maar ik weet ook wel dat ze een test gaat doen. Ik hoop dat het negatief is. Misschien kan ik haar nog een berichtje sturen. 'Hi Emma, ik vermoed dat je nu de test gaat doen en ik hoop dat hij negatief is. Als er iets is, stuur of bel me dan maar. X Caro' Ik krijg al snel reactie: 'Hi seut, goed geraden. Bedankt voor je berichtje. Maar je weet dat ik niet hou van de X'jes. Dus stop daar mee, bye Emma'
POV Scott:
Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het negatief is. Emma is nu naar de wc bij haar thuis. Haar ouders zijn aan het werken en haar zus is in een tehuis. Noor is Emma's zus. En ze heeft het Syndroom van Down. Maar ik vind haar wel leuk. Emma komt de wc uit. 'Wat als het positief is?' vraagt ze. 'Dat gaat niet zijn Emma'tje' Normaal wordt ze boos als ik die naam gebruik maar nu geef ze mij een lange knuffel. Ze is echt bang. Ik eigenlijk ook maar ik durf dat niet te laten zien. Na een tijdje draaien we samen de test om.
POV Caro:
Tijdens de eerste speeltijd werd ik gebeld door Emma. Ik nam direct op. Nadat ze een zin zei, ging ik naar haar toe. Het boeide me niet dat ik spijbelde. Emma had mij nodig.
Wat denken jullie? Is Emma zwanger of niet? Laat het weten in de reacties pls!