Oeps...

253 9 2
                                    

POV Emma:

Ik kan het niet. Ik kan geen kind doden dat niet kan beslissen over zijn/haar eigen toekomst. Mijn besluit staat vast. Het is de eerste ochtend dat we weten dat ik (normaal zeggen ze we I know, maar wie is er hier kotsmisselijk? Ik en niet Scott) zwanger ben. Vannacht zijn we bij mijn ouders blijven slapen. Scott zorgt goed voor mij. Ik ga vandaag heel even naar school voor met Wolfs te gaan praten met mijn ouders, maar dan moeten Scott en ik eerst beslissen wat we ermee gaan doen. En ik wil het houden. Ik wandel mijn kamer weer binnen. 'Ca va?' 'Ja, ik moest overgeven maar voor de rest ca va' 'Weet je al wat je wil doen?' 'Ik ga het houden, ik meende wat ik gister zei, ik kan het niet' 'Geen probleem, Emma'tje' Hij stapt uit bed en knuffelt mij. 'Laten we ons klaarmaken om met Wolfs te gaan praten' zeg ik. 'Oké, al ik iets voor jou kan doen, zeg het maar' Scott is zo lief voor mij, maar echt. Ik hou zoveel van hem.

POV Karel (Wolfs):

Het is 8 uur 15 en Scott, Emma, Andries (mijn jongste broer) en Lien komen mijn kantoor binnen. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is, maar ze hebben allemaal gehuild. 'Jullie wouden mij spreken?' vraag ik dan maar. Emma legt iets op mijn bureau. 'Emma, meen je dit?' 'Nee, dit is een prank een daar staat de verborgen camera! Tuurlijk meen ik dit!'' Maar, echt ?' 'Ja, nonkel! Ik ben zwanger! Ja, het is van Scott!' roept Emma luid. Emma loopt uit mijn kantoor, maar als de deur opendoet, staat de halve school daar. Ze panikeert. Scott rent naar haar toe en sleurt haar mee door de massa. Er wordt wat geroepen naar hun, maar het enig dat ik heb verstaan is: 'Goed gedaan, Scott' Ik voel de schaamte in hun plaats. Snel loop ik ook uit mijn kantoor en ik beveel iedereen om naar buiten te gaan.

POV Caro:

Ik zie Emma en Scott naar buiten lopen en Yemi kijkt me verrast aan. Vince komt bij ons staan en we lopen naar buiten. De bitchsquad komt naar ons. 'Dus Emma is zwanger van Scott?' vraagt Merel aan ons. 'Ik weet het niet, ik denk van wel' antwoord ik vlug. De squad gaat weg maar Camille gaat niet mee met de meisjes. 'Ocharme, Emma. Dat moet ook niet makkelijk zijn' zegt ze als eerst. 'Moeten niet iets doen voor hen?' vraagt Maria dan. 'Misschien eens vragen aan Free of ze eens met hen wil praten, zij heeft al ervaring?' stelt Camille voor. 'Misschien moeten we eerst zeker zijn?' vraagt Yemi. 'Dat zijn we al, gister ben ik naar haar gegaan toen ik plots verdween' beken ik. 'En ze heeft me toen ook de test laten zien' 'Free zou graag eens met hun praten als zij dat willen' zegt Camille, die ondertussen een berichtje naar haar biologische moeder heeft gestuurd. 'Zullen we straks, tijdens de middag eens langs gaan?' zegt Vince. 'Tuurlijk' antwoordt iedereen.

POV Emma:

Help! Nu weet de hele school het. Ik durf niet meer naar daar te gaan. Nooit meer. 'Emma, je klas heeft sebiet meneer Botty. hij ziet het zitten dat jullie heel even zeggen wat er aan de hand is enzo' zegt mijn vader. 'Je gaat het ooit moeten doen' zegt Scott. Ik stem in. We rijden naar het SAS. Mijn nonkel komt naar me toe: 'Ik vind het dapper dat je al terug wil komen. Als je naar school kan komen, mag je komen maar als het niet gaat is dat ook oké. dan zal je online de les meevolgen tenzij je echt heel ziek bent. Scott zal altijd bij jou zijn' 'Dank je nonkel' 'Da's niks meisje, jij en Scott komen hier wel doorheen' Nu staan we voor T03. Ik klop aan. Botty doet de deur open en er klink direct gejoel. Nonkel Karel legt dan iedereen het zwijgen op. Scott en ik staan naast mekaar, hand in hand, voor de klas. Ik doe knijp in Scott's hand om te laten weten dat hij het mag zeggen: 'De meeste van jullie stonden erbij en de anderen zullen het al gehoord hebben. Maar wij komen nu even bevestigen dat wij zwanger zij...' 'IK ZWANGER BEN!' Gelach. 'Ja, wat? Wie moet elke ochtend overgeven? Ik, niet Scott. Wie heeft er al de hele dag een rothumeur? Ik, niet Scott.' 'Van dat humeur heb ik ook last, Emma' Nog meer gelach. Mijn nonkel neemt het even over: 'Emma zal naar school komen als het gaat. Anders volgt ze de online mee en als dat zelfs niet gaat, volgt ze geen les. Scott zal bij Emma zijn. Ik hoop dat jullie dat begrijpen en Emma en Scott steunen'

Als dit verhaal 25 votes krijgt, zal ik morgen drie delen tegelijkertijd plaatsen. Dank je wel aan iedereen die dit leest 🫶🫶🫶

Wat als seizoen 4 niet het laatste was?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu