Date?

235 2 0
                                    

POV: Caro

OMG! Scott en Emma al je weet wel wat gedaan? Ik kan het niet geloven. Bij Vince en mij duurde dat tot vorige zomervakantie. Toen kenden we elkaar al lang. Maar hallo! Emma en Scott zijn samen van vlak voor de vakantie. Maar ja, ze waren samen op reis dus ze konden het op hun eigen tempo doen. Zonder stress van betrapt te worden enzo. Ik zou het wel aan Vince willen zeggen, maar volgens mij zal Scott dat wel doen in mijn plaats. 'Caro?' Huh? Wie roept er mijn naam? 'Seutje, wakker worden!' Emma dus. 'Ja?' 'Jesus jij zat ver!' Het viel me op dat het klaslokaal leeg was, op Vince, Yemi, Scott, Maria, Camille, Emma en mij na. 'Waar is iedereen?' 'Naar buiten, de schooldag is al gedaan maar jij zat duidelijk ergens anders met je gedachten.' zegt Camille.  'Ja, sorry' 'Gaan we dan?' vraagt Scott ongeduldig. Emma kijk hem verliefd aan. Ik smelt vanbinnen. Yemi ziet die verliefde blik ook en schreeuwt: 'Jullie zijn zo cute samen.' Emma haar gezicht gaat van 'totally in love' naar 'totally ready om Yemi te vermoorden'. Ik lach om haar. We gaan naar buiten.

POV Scott:

Ik heb voor Emma en mij in een chique restaurantje gereserveerd. En ik wil daarvoor nog graag met haar wat graffiti spuiten. 'Wat gaan we doen?' vraagt Caro. 'Ik heb nog een date op planeet #Yemas.' zegt Yemi. Viel te verwachten. 'Ik moet nog in de winkel werken.' verontschuldigt Camille zich. 'Mag ik mee om eens te kijken hoe het eraan toegaat bij KaMi?' 'Tuurlijk Maria, ik kan hulp gebruiken met de voorbereidingen voor de upcycle-avond van vanavond voor Merel, Nona, Eline en Julie.' 'Ik zou eigenlijk graag wat tijd doorbrengen met mijn geweldige vriendin.' zegt ik terwijl ik naast Emma ga staan. Ze port me in mijn zij. 'Ik bedoel mijn gewelddadige vriendin,' zegt ik lachend. Iedereen lacht om mijn grapje en Emma kijkt met aan met een blik die boos is bedoelt maar heel schattig lijkt voor mij. 'Dan blijven wij twee nog over.' 'Goed gezien Dubois, wil je misschien met mij op date?' 'Ik zou niets liever doen.' Emma maakt kotsgeluiden. Camille zegt: 'Emma, je beseft toch dat jij ook op date gaat met Scott in principe hé?' En toen was het stil aan Emma's kant. Ze trekt me mee naar buiten en we wandelen terug naar m'n hide-out. 

Morgen rond 10 voor 7 in de ochtend zal ik een nieuw deel plaatsen.

Wat als seizoen 4 niet het laatste was?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu