Graffiti

228 5 3
                                    


POV Emma:

Vandaag was gênant. Vooral Yemi. Maar goed, ik ben nu hier bij Scott, waar ik helemaal mezelf kan zijn. 'Wat was jouw plan om nu te doen, meneer Klijnen?' 'Wel mevrouw Klijnen, ik wou met jou graffiti gaan spuiten' Mevrouw Klijnen. Ik lach. Hij ook. Ik kus hem. Hij lost. Ik kijk hem vragend aan. Hij tilt me op en zet met op zijn 'zetel'. Hij gaat half op me zitten en begint me weer te kussen. Na een tijdje los ik en zeg: 'Die graffiti gaat niet vanzelf op de muur kruipen hé!' 'Je hebt gelijk.' 'Ik heb altijd gelijk' 'Altijd?' 'Altijd' 'Oké, dan. Pak jij de spuitbussen mee?' Ik doe wat hij vraagt en volg hem naar beneden. 'Naar waar gaan we?' 'Zie je zo wel' Na een tijdje wandelen zijn we er. 'Is dit niet de plaats van... ' 'Van onze eerste kus, ja' Ik kus hem. Ik ben zo blij met hem als lief. Ik kijk rond en mijn oog valt op de mooie tekening die hij toen van mij had gemaakt. 'Wat wil je maken?' vraagt hij aan mij. 'Ik heb wel een idee' antwoord ik mysterieus. 

POV Scott:

Na een uurtje zijn we klaar. We hadden een soort vervolg op mijn tekening gemaakt. Maar dan van ons samen. Ik kijk naar mij klok en zie dat we nog een halfuur hebben. 'Emma, we moeten door!' 'Why?' 'Da's nog een verassing' 'Oké dan' We gaan naar haar huis. Als we aanbellen, doet de moeder van Emma open: 'Hey, Emma en Scott. Wat brengt jullie hier?' Emma en ik wonen nu eigenlijk op mijn dakterras. Maar Emma had een chique jurk nodig voor vanavond en die ligt hier. 'Dat vraag ik me ook af, mama' 'Sorry Lien, maar Emma moet even iets anders aandoen. Wij zijn direct terug weg' 'Oké, kom erin' Emma doet een prachtige zwarte jurk aan. Ik kijk haar aan met een verliefde blik. 'Ik stel me hoe langer hoe meer vragen bij jou' 'Ik ook bij jou, maar kom, ik moet me ook nog omkleden' We gaan samen naar mijn hide-out. Ik doe een smoking aan. Emma lacht als ze mij zo ziet. 'Ik wist niet dat jij eigenlijk een pinguïn was' 'Jaja, genoeg gelachen. Kom of we zijn te laat' Ik stap in mijn auto die eigenlijk de oude auto van mijn moeder was, maar ik heb hem gekregen. Ik rij eventjes rond en kom aan bij het restaurant waar ik gereserveerd heb. Heel chique, maar toch verassend goedkoop. Emma en ik gaan zitten aan onze tafel. We bestellen samen een grote spaghetti. 'Waarom is dit zo klef maar vind ik dit wel leuk?' 'Omdat jij klef bent geworden'  Onze spaghetti komt en we eten samen ervan. Spijtig genoeg hebben we geen 'spaghettikus' gehad. Maar ja, het was nog steeds heel gezellig.


Wat als seizoen 4 niet het laatste was?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu