Wat?!

260 5 5
                                    


POV Emma:

Ik word wakker in Scott's armen. We zijn beide naakt. Het is al half 8 dus maak ik Scott wakker. We hebben beide geen zin om op te staan en zijn in een kleffe mood, dus hebben we nog snel s3ks. Daarna staan we op en maken ons klaar. Als we op school aankomen gaan ik naar Caro en vraag of we even kunnen praten. 'Scott en ik hebben het gister weer gedaan' 'Echt, Vince en ik ook' 'Van toeval gesproken' 'Maar waarom zeg je dat aan mij?' 'Omdat we het niet veilig hebben gedaan' 'Wat?!' 'Niet heel de speelplaats hoeft dat te weten' 'Sorry' 'Maar ik ben dus bang dat ik zwanger ben' 'Je zult nog even moeten wachten vrees ik' 'I know, maar als ik een test doe, en die is positief, stuur ik naar jou 'CODE B', oké?' 'Waarvoor staat de B?' 'Baby' fluister ik. Ik ben zo bang. Ik zou nog liever in een kelder vol ratten zitten voor een jaar dan zwanger te zijn. 'Geen probleem, ik duim mee dat je niet zwanger bent' 'Dank je, maar NIEMAND mag dit weten, begrepen?' 'Ja'

POV Vince:

Ik zie Caro en Emma praten en Emma lijkt in paniek. Scott komt naar mij en zegt: 'Emma en ik hebben gister weer 'je weet wel wat' gedaan, maar zonder bescherming' 'Waarom?' 'Die was op en we konden echt niet wachten' 'En nu?' 'Nu zijn we beide bang dat ze zwanger is maar ik denk dat het wel goed komt' 'Ik hoop het' 'Dit tegen niemand zeggen hé' 'Tuurlijk niet, maat' 'Thanks man'

Gaat Emma zwanger zijn?

Wat als seizoen 4 niet het laatste was?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu