Dit deel is speciaal voor alle Varo-fans wiens hart is gebroken door de break-up in de laatste aflevering.
POV Vince:
We gingen naar het park. Daar zaten we op een bankje. 'Weet je waar ik nu achter gekomen ben?' vraagt Caro. 'Nee' 'Het is eigenlijk een geheimpje, dus NIET doorvertellen. Beloof het!' 'Ik beloof het' 'Scott en Emma hebben al s3ks gehad' 'Wat!?' 'Ja, ik was ook verbaasd!' 'Dat meen je niet' 'Jawel, hoor' 'Allez goed voor hun' Ik kietel Caro. Ze proest het uit. 'En jij zegt dat want jij...' 'Ik wil niks' 'Echt?' 'Dat jij stopt met kietelen!' Ik stop. 'En niks anders?' 'Misschien wel...' Ik kus haar. We gaan naar mijn huis. Mijn vaders zijn op reis met de voetbal. Teambuilding ofzo. Maar ik heb het huis nu wel voor mij alleen. En daar maakten Caro en ik gebruik van. We keken samen gezellig een film en gingen dan naar boven. Wat er toen gebeurde, kan je al raden.
Vince en Caro hadden wel bescherming.
POV Caro:
We zijn klaar en ik wil graag bij Vince blijven dus stuur ik een berichtje naar Karel. 'Dat was weer zo lang geleden' zegt Vince. 'We moeten dat vaker doen' 'Wist je dat het al wist van Scott en Emma?' 'Nee, hoe weet je dat?' 'Scott en ik hebben toch gepraat' 'Da's inderdaad logisch' 'En ga je nog meer zeggen, de kans dat zij vanavond ook s3ks hebben is groot' 'ECHT!?' 'Nee, ik maak een grapje' Ik por Vince in zijn zij. 'Ga je nu ook al als Emma beginnen? Elke keer als ik iets zeg dat je niet leuk vind, mij porren?' 'Da's eigenlijk nog geen slecht plan' 'Durf niet hé!' Het was gezellig.
Dank je wel om dit te lezen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Als jullie nog tips hebben ofzo, mag je dat altijd sturen. 🫶🫶🫶🫶🫶🫶