POV Emma:
Wauw, de geboortekaartjes zijn echt mooi. Ik ben heel blij met mijn tweeling die ondertussen al 1,5 dag oud is. Vandaag komt de bende weer langs. Dan gaan we de namen bekend maken en de meters en peters. Ah, daar zijn ze al. 'Hey!' 'Hoi' 'Willen jullie eerst de naam en meter en peter van het meisje of van de jongen weten?' 'Meisje' 'Jongen' 'Allez, ik zal dan kiezen. Mmm, het meisje?' 'Top' Ik pak Ella uit haar kribbe. 'Dit is...' begint Scott. 'Ella Klijnen!' vul ik aan. 'En haar meter is Camille' 'Echt?! OMG! Ze is zo cute! Mag ik haar pakken?' 'Ja' 'En de peter is Yemi!' vult Scott aan. 'OMG!' Hij gaat naar Camille en aait Ella. 'Mogen we haar geboortekaartje al?' 'Nee, want daar staat de naam van haar broertje ook op' 'Aah, wie is er eigenlijk ouder?' 'Ik weet niet, Scott?' 'Ella is de oudste. De volle 3 minuten' 'Amai, da's de moeite' 'Bon, de naam van onze stoere en hongerige boy hier is...' begin ik nu. 'Sky Klijnen' 'Oh, da's leuk. Scott, Emma, Sky en Ella' 'En de meter ik Caro' 'En de peter Vince!' Iedereen is blij. Ik ook. Ik ben zo blij met wat er is gebeurd. Het was misschien niet waar ik van droomde, maar moest dat zo geweest zijn, was het zeker geen nachtmerrie.
Heyy
Dit was het laatste deel van 'Wat als seizoen 4 niet het laatste was?'. Ik ben heel blij dat jullie dit zo'n leuk verhaal vonden. Ik ga zoals al eerder gezegd een vervolg maken. Jullie kunnen al raden waarover dat gaat, namelijk het leven van Ella en Sky. Het verhaal noemt: 'Was dit wat we hadden verwacht? Ella en Sky' Dat zal ook Scemma zijn. Het zal niet echt met veel Varo zijn. Echt bedankt naar iedereen die dit leest.
Love you 🫶❤️🫶❤️🫶
PisoDeLuiaard
(Mijn echte voornaam zit trouwens verstopt in dit verhaal)