POV Emma:
Deze avond was zo leuk en gezellig. En klef. Maar dat doet er even niet toe. We komen terug van het restaurant en zijn op het dakterras. 'Vind je ook niet dat het veel te lang is geleden?' vraagt Scott. Ik weet wat hij bedoelt, maar ik wil hem plagen en vraag: 'Wat?' 'Je weet wel' 'Nee, anders vraag ik het niet hé!' 'Emma Wolfs' 'Scott Klijnen, Wat vind je dat veel te lang geleden is?' 'Dat we nog s3ks hebben gehad' 'Aaah, dat, da's inderdaad al zeker 9 dagen geleden ofzo' 'Zou je daar verandering in willen brengen?' 'Is dat zelfs nog een vraag?' Ik duw hem op de 'zetel' en ga op hem zitten. Ik geeft hem kusjes niet zijn nek en wil zijn shirt uittrekken. Hij laat me gewoon doen. Hij doet onder mijn shirt m'n bh-bandje al los. Of allez, een tijdje lukte het hem. Ik doe nu ook mijn shirt uit en we willen beginnen. Tot ik me iets bedenk. 'We vergeten iets' zei ik net op tijd. 'Wat?' 'Bescherming?' 'Die is op, Emma' 'Ik wil niet stoppen' jammer ik. 'we kunnen het ook riskeren om het gewoon te doen?' stelt Scott voor. Ik stem in.
POV Scott:
Emma ligt naakt in mijn armen. Het was een uur of 2 in de nacht. We waren al een tijdje klaar en proberen te slapen. Maar het feit dat we het onveilig deden, zorgt ervoor dat ik niet kan slapen. 'Ca va?' vraag Emma. 'Jaja, het is gewoon, wat als jij zwanger blijkt te zijn?' Emma lacht het weg, maar ik zie de onzekerheid in haar ogen. 'Dat zal wel niet zijn hé!' stelt ik mezelf een Emma gerust. We vallen snel in slaap.
Omdat dit zo kort is, plaats ik over een halfuur een nieuw deel.