Pierwsze podziękowania jakie piszę w życiu, ale chyba muszę to zrobić.
"Pędzlem i ołówkiem" to najdłuższy fanfik, jaki na ten moment napisałam. Nie tylko pod względem ilości rozdziałów (22 rozdziały uważam za swój mały sukces), ale też pod względem czasu poświęconego na ich napisanie. Pierwszy rozdział wstawiłam 9 października 2023 roku, ale piszę tą książkę już od końca sierpnia. Plan oczywiście się trochę zmienił w trakcie realizacji, ale finalnie jestem zadowolona.
Dziękuję wam, kochani, za tyle gwiazdek pod tą pracą i komentarze, bo każdy komentarz dawaj mi więcej siły na pisanie. Dziękuję też za każdą obserwację, która mi przybyła dzięki temu ff, a jest ich sporo.
Posiadanie 500 gwiazdek pod którąś z prac było moim kolejnym marzeniem z kategorii osiągnięcia na wattpadzie. I dzięki wam się udało. To naprawdę wspaniałe uczucie, kiedy osiąga się jakiś cel, nawet niewielki.
A teraz co do treści "pędzla...". Była ona dla mnie nieco osobista w niektórych momentach. Dawała mi potrzebną chwilę zapomnienia, mogłam przelać myśli na "papier". Również zrobienie z Remusa osoby trans było dla mnie czymś osobistym. Obecnie jestem w etapie kwestionowania swojej tożsamości płciowej, a pisanie o uczuciach Remusa pozwoliło mi to nieco zrozumieć, chociaż to wciąż dla mnie zagadka, której nie umiem na razie rozwiązać. Jednak na wszystko przyjdzie czas, a jak nie to trudno. Etykietka to nie wszystko.
W każdym razie to już koniec tego ff, ale nie martwcie mam w planach kolejną pracę tym razem bardziej angst i o trans Regulusie z elementami jegulus i bartylus, ale to na razie tylko plany, które choć pragnę zrealizować to nie wiem, czy się uda.
Ogólnie to nawet mam pomysł na drugą część "pędzla...", ale na razie to również tylko zamysł i nie wiem, czy wprowadzę go w życie. Mam jednak nadzieję, że się uda, więc życzcie mi weny i czasu.
Miłego dnia/wieczoru/nocy, kochani.
~Alex~
CZYTASZ
pędzlem i ołówkiem. WOLFSTAR & JEGULUS
FanfictionRemus Lupin jest introwertycznym chłopakiem, który kocha malować i rysować, nienawidzi wuefu, a jedyna znajomość jaką zdołał nawiązać przez cały rok to ta z Regulusem Blackiem. Regulus pod wieloma względami jest podobny do Lupina. Szkicowanie to jeg...