KAPITOLA 2

158 13 4
                                    

"Jasně Tome, sedni si tady k nám," řekla Abi ke klukovi. Byl to jeden kluk z té party, s kterou si Abi povídala na letišti.

Paráda! Nejdřív viděli jak sem se zbláznila a možná viděli i moje spodní prádlo a následně jeden z nich slyšel, jak se tady teď s Abi bavíme.

"Takže Jess, tohle je Tom. Tome tohle je Jess, moje nejlepší kamarádka," představila nás Abi.

"Rád tě poznávám," odvětil Tom a podal mi ruku.

Ruku jsem mu též podala a pokynula k tomu, aby si sednul vedle nás.

Abi seděla u okna, já uprostřed a Tom si sedl na kraj.

"Letíte poprvé?" zeptal se nás Tom.

"Každý rok jezdíme s rodiči do Tunisu na letní dovolenou, takže lety mám zmáknuté," odpověděla mu Abi.

Já jenom nečině seděla jako myška a poslouchala je.

"A co ty Tome?" zeptala se Abi naoplátku.

"Já letím podruhé. Už sme byli minulý rok v Egyptě s kluky. Jeli jsme na 14 dní a bylo to opravdu bezva. A co ty Jess." Koukal na mě a čekal na odpověď.

"Já také letím podruhé. Před dvěma lety jsem jela s mamkou do New Yorku," odpověděla jsem mu.

Najednou se letadlo začalo trochu otřásat. Možná turbulence. Začala jsem zmatkovat a chytla se první ruky, kterou jsem nahmatala.

Tak moc jsem se bála, že spadneme dolů a havarujeme.

Za pár vteřin už to přestalo a z rozhlasu promluvila letuška klidným hlasem: "Ničeho se nebojte. Byla to jen malá turbulence. Chtěli bychom ještě připomenout, že za malou chvíli budeme podávat občerstvení. Proto prosíme cestující, aby se usadili na svá sedadla. Děkujeme."

Došlo mi, že někoho držím stále za ruku, až když na to místo začala civět Abi. Koukla jsem se doleva na Toma a došlo mi to.

"Tak ty se teda nezdáš holka. Nechcete si dojít na záchodky?" zeptala se nás se smíchem Abi.

Pustila jsem Tomovu ruku a začala rudnout do barvy pěkně vyzrálého rajčete. Jedna katastrofa za druhou. Proč nemůžu být normální?

"Ježiš, promiň," začala jsem se mu omlouvat. Bylo mi vážně dost trapně.

"V pohodě." Usmál se na mě Tom.

"Mám vás tu nechat o samotě?" rýpala Abi.

"Můžeš laskavě přestat?" Drcla jsem do ní. Abi se na mě pořád jen culila.

"Holky, bylo mi tady s váma hezky, ale půjdu si zpátky sednout ke klukům, aby mi tu moji porci nesnědli. Doufám, že si sednete někde blízko nás v autobuse, až pojedeme z letiště do hotelu."

"Někde vás najeeme," řekla mu Abi a on odešel.

"Co to do tebe vjelo?" zeptala se mě zvědavě Abi.

"Jenom sem se lekla, nic víc prosimtě."

"Ale nedělej. Je vidět, že se ti líbí."

"No neříkám, že není pěknej." A dloubla jsem ji do žeber.

"Hele, jen neříkej, že by si s nim nic nechtěla mít."

"Dobrý den, co si dáte?" začala na nás letuška. "Máte na výběr bramborové knedlíky plněné uzeným masem, těstoviny se 4 druhy sýra, salát Caesar nebo bagetu."

"Já si dám ten salát Caesar," řekla jsem letušce.

"Já taky," přidala se Abi.

"A něco k pití si dáte?" zeptala se ještě letuška.

"Nějaký džus, jestli máte, řekla jsem.

"Pomeranč, jablko nebo multivitamín?"

"Tak pomeranč, prosím."

"Já to samé," dodala Abi.

"Tak tady to máte," řekla letuška a podávala nám naše tácy. "Překu dobrou chuť."

"Děkujeme," řekly jsme dvojhlasně.

"Tak co, chtěla nebo nechtěla?" dorážela na mě Abi, když se letuška přesunula k další řadě.

"Můžeme se v klidu najíst?" řekla jsem jí a nabrala si trochu salátu.

"Fajn, hlavně se hned neurážej."

Abi už přestala doufat, že jí něco odpovím, a tak se pustilabdo jídla.

Bylo to opravdu moc dobré.

Chtěla bych poděkovat Bozda_M za to, že mě zmínila ve své úžasné povídce Autumn Plan, která je pokračováním Summer Job. Hltám každé slovo, co napíše :) ♡ ještě jednou moc moc děkuju ♡♡♡

Beach, Sun, Sea and Part-Time JobKde žijí příběhy. Začni objevovat