Zrychlila jsem krok, i když to na jehlách moc nešlo.
Co mne ale potěšilo bylo, že se Ben bavil s Mattem bez jakéhokoli povšimnutí na tu svíjející holku.
Hned, jak jsem k němu přišla, objala jsem ho kolem krku, zavřela jsem oči a s pěknou dávkou jazyka jsem ho náruživě políbila. Ben si mne přitáhl k sobě. Jednu ruku měl na mých bedrech, druhá mu uklouzla trochu níže.
Když jsem po polibku otevřela oči, naskytl se mi pohled na tu husu, která zrovna dávala oči vsloup.
Nakonec popadla tu druhou za ruku, nejspíš její kamarádka, a ztratily se v tancujícím davu kousek od baru.
Vítězoslavně jsem se po očku koukla na Abi, která se zrovna smála Mattovým fórkům. Ona na mne jen mrkla se smíchem.
"Nemůžu z tebe spustit oči. Jsi krásná." Lichotil mi Ben a přitáhl si mne ješte víc k sobě.
"Děkuju," řekla jsem jen, políbila ho krátce na jeho smyslné rty a poté nasměrovala svou hlavu na jeho rameno.
Měl na sobě zelené tílko na tělo. Každý kousek jeho těla byl nádherně vyrýsovaný, vyzýval k tomu si jen kousnout.
Začali jsme se svíjet v rytmu pomalé hudby, která před několika málo vteřinami začala znít.
"Jsem rád, že tě mám," řekl mi po chvíli.
"Já také," odpověděla jsem mu s úsměvem na rtech. Potkalo mne štěstí.
Po pomalé písničce začala hrát opět rychlá hudba. To už se k nám přidali i ostatní a začali jsme společne blbnout.
Po protančeném večeru a pár panácích na zlepšení nálady, i když nálada byla i tak veselá, jsme se pár minut po půlnoci rozhodli to zabalit.
S Benem jsme odešli do hotelu jako první, ostatní se ještě domluvili na posledním drinku na dobrou noc.
Ve výtahu si mne Ben přitáhnul až na tělo, ruce mu spočinuly na mém zadku. Líbal vážně moc dobře. Na všechno jsem ihned zapomněla.
"Nechceš jít na chvíli ještě ke mně?" zeptala jsem se ho, zrovna když jsme zastavili mezi našemi dvěma pokoji. On se pousmál a přikývl k souhlasu.
Zabouchla jsem za námi dveře. Ben došel až skoro k mé posteli a pak se otočil na mne.
Nevím, co to do mě vjelo, ale najednou už jsem stála těsně u něj a v mžiku jsem ho povalila na postel.
Líbali jsme se a mazlili, já mu přejížděla prsty v jeho hustých vlasech, on mne hladil a chvilkami i škrábal na zádech.
Chtěla jsem víc, chtěla jsem jen jeho.
Sedla jsem si na něj obkročmo a jeho tričkem jsem si ho přitáhla k sobě. Za pár vteřin už byl bez trička a já měla konečně možnost dotknout se jeho svalů a celkově jeho těla.
Byla tma, viděla jsem jen obrysy, ale to na tom bylo ještě více vzrušující
Začala jsem rty a jazykem prozkoumávat jeho krk a klíční kost. Jeho kůže byla tak hebká. Krásně voněl, že jsem měla chuť nic nedělat a jenom čichat. Dále jsem pokračovala k jeho bradavkám. K jeho vypracovanému břichu už jsem se nedostala, protože nás překulil a tentokrát byl u kormidla on. Líbal mne na rtech a hladil po tváři. Když se dostal přes krk až k mému výstřihu, chtěl mi sundat i šaty. Nebránila jsem se a šaty mu pomohla svléknout.
To už jsem byla jen ve spodním prádle. Vzal mne do náruče a tentokrát už mi dal hlavu do krásně měkkých polštářů. Jazykem mi přejížděl po ňadrech, až se dostal na bříško. Slabě mě kousl v okolí pupíku. Bylo to tak příjemné, až jsem i slabě zavzdychala. Cítila jsem na kůži, jak se pousmál.
Náhle mi ale začal nahlas zvonit mobil. On zvednul hlavu k mému obličeji.
"Pokračuj," řekla jsem jen. Nechtěla jsem, aby přestával.
Mobil stále vyhrával a já se začala bát, jestli se náhodou něco nestalo doma.
Když mobil nepřestal vyzvánět, zvedla jsem se a Benovi řekla krátké promiň, načež jsem mobil zvedla bez toho, aniž bych se koukla, kdo vlastně volá.
"Ano?" řekla jsem.
"Ahoj kočičko, proč ses mi neozvala..." Bylo jediné, co jsem potřebovala slyšet, abych poznala, kdo byl na druhém konci.
Mobil jsem ihned típla. Po několika málo sekundách začal opět vyzvánět. Odmítla jsem hovor a vypnula si zvonění.
Na chvilku jsem zapomněla, že tu je Ben se mnou a uronila jsem slzu.
"Co se stalo?" zeptal se Ben rozrušeně.
"Nic," zalhala jsem.
"Ale notak," nedal se odbít.
"Můj bývalý. Napsal mi dneska, jak mne chce zpátky, jakou udělal chybu, že mne podvedl a další takový kecy. Nic jsem mu na to neodepsala, nechtěla jsem ho ani slyšet. To on mi teďko volal a já si vzpomněla, jak moc mi tenkrát ublížil. Jak si vůbec může myslet, že bych se k němu vrátila?" To už mi ukápla i druhá slza.
"Pojď ke mně." Vstal a položil mne zpátky do postele. Lehla jsem si na bok, on si lehl za mě. Hladil mne, uklidňoval mě.
"Já tě nikdy nepodvedu," slíbil mi šeptem a dal mi pusu do vlasů. Tato jediná věta mi vykouzlila úsměv na tváři.
Pak mi došlo, že kdybych ten telefon nezvedla nebo bych se alespoň koukla kdo volá, nejspíše by k něčemu došlo.
"Promiň," řekla jsem do tmy.
"Za co se omlouváš?" zeptal se Ben zmateně.
"Kdybych nezvedla ten pitomej telefon, tak...," nevěděla jsem, jak to říci.
"Ale prosimtě," přitiskl si mne ještě více ke svému teplému tělu, "takových možností ještě budeme mít. Nemusíme nikam spěchat." Vzal deku a přehodil ji přes nás.
Ještě jsem se na malou chvilku otočila, abych ho políbila. Pak jsem se otočila zpátky do stejné polohy.
"Dobrou," řekla jsem.
"Dobrou," odpověděl mi.
Byla jsem ráda, že tu se mnou usínal.
...
Když jsem se ráno probudila, zrovna vycházelo slunce. Stále jsme leželi ve stejné poloze, jako jsme usnuli. Byl to zase krásný pocit, probudit se vedle někoho.
Opatrně jsem se otočila. Ben ještě spal a vypadal velice roztomile. Od polštáře měl rozcuchané vlasy, slabě oddychoval. Deku měl těsně u pánve.
Chtěla jsem se konečně podívat na jeho tetování, ale zrovna ležel na levém boku.
Pomalu otevřel oči.
"Dobré ráno," řekla jsem potichu.
"Dobré ráno," odpověděl a dal mi první ranní pusu.
Rozhodli jsme se, že si sedneme na balkon, sezobeme pár sušenek a užijeme si ranní výhled. Ben si sedl, já si sedla na jeho klín a opřela si hlavu o jeho rameno.
Byla to romantická chvilku k nezapomenutí.
"No nene," uslyšela jsem za sebou Abi.
Tady se nedá nic utajit.
Já vím jsem strašná. Prostě ještě žádný větší intimnosti nebudou :D ale nebojte, jednou se dočkáte :3
Jinak opět chci poděkovat za komentáře a likes :) (nesnáším, když je to napsaný liky :D) Bez Vás bych se už na to dávno vykašlala ♡
Haňulle ♡
ČTEŠ
Beach, Sun, Sea and Part-Time Job
Teen FictionCo se stane na letní brigádě v zahraničí, zůstane na letní brigádě v zahraničí? Mladá Jess jede s Abi, svou nejlepší kamarádkou na letní brigádu na Malorcu, aby si vydělalyba užily si zároveň sluníčka. Na cestě potkají partu kamarádů, lteří letí ze...