Když jsem se konečně nadechla a rozkoukala, všimla jsem si, že mě kluci s Abi pozorují.
"Kdo mě sem doprdele hodil?" začala jsem na ně křičet.
"Já. Sem ti říkal, že o hodně přicházíš," ozval se Ben a znovu na mě mrkl.
"A já přišla o suchý oblečení. Pěkně ti děkuju." A s touhle poznámkou jsem šla ke břehu.
Abi běžela hned za mnou. "Co blbneš?"
"Co blbnu? Ten blbec mi namočil oblečení a já nemám náhradní. Myslíš, že takhle můžu jít do restaurace?" řvala jsem na ní naštvaně.
To už přišel i Ben.
"Já jsem nevěděl, že nemáš náhradní oblečení. Moc se ti omlouvám. Promiň." Tvářil se Ben provinile. Mě to v tu chvíli ale bylo jedno.
"A to si myslíš, že mi teď to nějaký tvoje promiň pomůže?" odpověděla jsem mu nasupeně. To už přiběhli i kluci.
"Nemyslíš, že to uschne Jess?" chtěla mě uklidnit Abi.
"Takže panstvo. Za 10 minut odcházíme," ozval se chlap z agentury.
"Ne Abi, vážně si nemyslim, že za 10 minut uschnu."
"Tak já ti půjčím moje tričko," řekl najednou Ben.
Začala sem na něj zírat, málem s otevřenou pusou.
"Myslím to vážně. Moje tričko jen a jen pro tebe," dodal k tomu.
"Tak fajn. Ale děkovat ti rozhodně nebudu."
"S tím jsem ani nepočítal." A zase na mě mrkl.
Co má pořád s tím mrkáním? říkala jsem si v duchu.
Podal mi jeho tričko. Já si ho vzala z jeho ruky a u toho jsme se dotkli prsty. Projela mnou vlna vzrušení. Koukali jsme si navzájem do očí a já cítila, že to měl stejně. Nic sem na sobě ale nedala znát.
"A já ti zase půjčím kraťasy," přidala se Abi. "Vzala jsem si jedny náhradní kdyby náhodou."
Tak jsem se šla do kabinky převléknout.
Podprsenku jsem měla promočenou, tu jsem si na sebe už vzít nemohla. Naštěstí jsem měla pevná prsa a doufala, že to bude dobrý a usoudila jsem, že budu trochu provokovat. Když "dovolená" v zahraničí, tak se vším všudy.
Vzala jsem si na sebe Abiiny kraťásky a Benovo tričko. Bylo mi velké, tak jsem si na něm udělala vpravo dole uzel. Vypadalo to dohromady dost dobře.
Tričko vonělo po Benovi. Nemohla jsem se té vůně nabažit. Hned jsem se do ní zamilovala. Pořád jsem přičichávala k tričku a neměla jsem dost. Ale věděla jsem, že před ostatními to dělat nebudu moct.
Nakonec jsem se rozhodla, že konečně vyjdu z kabinky.
Všichni už stáli u velkého billboardu na nějakou limonádu. A vypadalo to, že čekají jen na mě.
No tak, měj trochu odvahy. Chtěla sem se změnit. Chtěla sem být zlobivá holka.
Když jsem se blížila ke skupince, kluci začali zírat na má prsa. Konečně po dlouhé době jsem se cítila sexy.
Abi na mě začala zírat taky. Popadla jsem svoje malé příruční zavazadlo a řekla: "Pokud se čeká jen na mě, můžeme vyrazit." Pod tričkem mi prosvítaly bradavky.
"Tak vyrazíme," řekl chlap z agentury, který též koukal na mé poprsí.
"Tobě to moje tričko ale sekne," řekl mi Ben.
"Díky."
"Nejdříve jsem litoval, když jsem tě do té vody hodil, ale teď vidím, že to bylo spíše k užitku." Mrkl na mě.
"Ještě jsem ti neodpustila. Vymyslím si dokonalý trest." A mrkla jsem na něj taky.
"Hele, přestaňte chvilku spolu flirtovat, chtěla bych si s Jess promluvit. Sama," začala na nás mluvit Abi.
Když Ben odešel, Abi hned spustila: "Tak sem si myslela, že tě znám, ale jak tak koukám, asi ne. Co tak najednou? To ti nevadí, že nemáš prsa v podprsence?"
"Víš jak sem ti říkala potom, co sem se rozešla s Joeym, že se chci změnit? Teď přišel ten správný čas. Bude ze mě zlobivá holka."
"Tak to teda koukám, seš pěkný zlobidlo. Viděla si, jak všichni kluci slintali?"
"Viděla jsem, jak zírali." Začala jsem se smát.
Restaurace byla jen kousek od pláže. Stoly byli po šesti. Kluci si sedli spolu a my dvě jsme se nechtěly rozdělit, a tak jsme si sedli k samostatnému stolu v rohu. Restaurace vypadala dost luxusně a určitě se nehodilo, aby tu Ben seděl bez trička.
Najednou si k nám přisedl chlap, mohlo mu být něco kolem 35.
"Ahoj kočičky, tak vy jedete na brigádu jo? A co budete dělat všechny ty večery? Nepřidali byste se ke mně? Něco bysme popili...vždyť to znáte." A chytil mě za rameno.
"Laskavě nás nechte," řekla jsem mu a vytrhla jsem se mu z jeho sevření.
"Ale notak, přece by ses nebránila, vždyť k tomu úplně vyzýváš." Ukázal na moje prsa.
"Myslela sem to vážně," odpověděla jsem mu.
To už se u nás objevil i Ben. "Dáma řekla, ať je necháte, tak vypadni," začal se mě zastávat.
"Snad jsem toho tolik neřekl ne?" dodal ten chlap, zvedl se ze židle a odešel k jinému stolu.
Byla jsem trochu v šoku. Zakryla jsem si svoje ňadra a koukala do země.
"Je ti něco?" zeptal se mě Ben, sedl si vedle mě a začal mě hladit po ruce.
Líbilo se mi, když mě hladil. Kéžby nikdy nepřestal.
"Už jsem v pohodě, ale moc děkuju." Zvedla jsem oči. Koukla jsem se na něj a usmála se.
On můj úsměv opětoval. Byl k nakousnutí a stále mě hladil po ruce
"Raději si tady s kluky sedneme, aby zase nepřišel. Nevadilo by vám to?"
"Nevadilo. Budeme moc rády," odpověděla jsem mu.
Kluci si k nám přinesli jednu židli navíc. Ben zůstal sedět vedle mě. Bylo mi vedle něj příjemně.
Ben pustil mou ruku, když začal vyprávět o jejich zimních prázdninách, když byli v Alpách a názorně ukazoval, jak Jeremy spadl a zlomil si nohu. Začal o tom nejspíše mluvit, abych co nejrychleji zapomnela na to, co se tu před chvílí stalo.
A ono to pomohlo.
Doufám, že se vám příběh zatím líbí.
Ještě mám takovou otázku. Vidíte u téhle kapitoly obrázek? A vidíte u tohoto příběhu stručně o čem to je v popisu? Nějak mi to blbne a já nevím, co s tím :/
ČTEŠ
Beach, Sun, Sea and Part-Time Job
Teen FictionCo se stane na letní brigádě v zahraničí, zůstane na letní brigádě v zahraničí? Mladá Jess jede s Abi, svou nejlepší kamarádkou na letní brigádu na Malorcu, aby si vydělalyba užily si zároveň sluníčka. Na cestě potkají partu kamarádů, lteří letí ze...