KAPITOLA 17

136 12 4
                                    

Večeře vypadala velmi dobře a opět jsem ochutnala od každého trochu. S Benem jsme se za celý večer jen míjeli a já už se začala těšit, až si konečně uděláme chvilku jen sami pro sebe.

"Kam půjdeme večer?" zeptal se nás Nick po podávání večeří.

"Nepůjdeme tancovat?" navrhla Abi.

"To je dobrý nápad," řekl jí na to Ben a ostatní přikyvovali. Jen já byla trošku zklamaná, ale když jsem se koukla na Bena, vypadalo to, jako že mu vůbec nevadí, že nebudeme sami.

To se ještě uvidí, kdo bude chtít být víc osamotě s tím druhým.

"Neoblíkneme se navzájem?" zeptala se mne Abi, když jsem otevírala dveře svého pokoje.

"Tak mě oblékneš. Já k tobě přijdu tak za 15 minut jo? Ještě se rychle osprchuju. Namaluješ mě i?"

"Tak dobře," zaradovala se a vplula do svého pokoje.

Sprcha mi v těchto vedrech vážně bodla. Ale na druhou stranu, alespoň se opálím a schladit se dá v moři či bazénech.

Vzala jsem si na sebe spodní prádlo a rychle něco hodila na sebe. Stejně se zachvíli budu zase převlékat, tak proč se zbytečně strojit.

K Abi jsem se rozhodla vzít si akorát kosmetickou taštičku.

Vedle taštičky jsem zahlédla svůj mobil a rozhodla jsem se, že se podívám, jestli mne někdo nesháněl.

Když se mobil rozsvítil, uviděla jsem, že mi přišli 3 smsky a dvakrát se mi někdo pokusil zavolat. Když jsem rozklikla ikonku, uviděla jsem jméno svého bývalého. Všechny zmeškané hovory a smsky byli od Joeyho.

Ve zkrácené verzi v smskách bylo napsáno, že mne Joey chce zpátky, že si uvědomuje chybu, kterou udělal, když mne podvedl s Judy. Já věděla ale i o dalších třech, s kterýma se vyspal a následně je odhodil jako kus hadru.

Rozhodla jsem se mu neodepisovat. Už s ním nechci mít nic společného, teď už jsem někde jinde a chci být jen s Benem. Tak jsem to cítila, i když já vím, je směšné něco takového cítit po tak krátké době.

Nevěřícně jsem stále koukala do telefonu, když v tom se otevřely dveře od mého pokoje a mezi nimi stála Abi. To už si ta holka snad dělá srandu ne?

"Abi, neumíš klepat?" řekla jsem jí důrazně.

"Co tady prosimtě děláš? Myslela jsem, že jsi říkala, že se jenom vysprchuješ a hned přijdeš a ty si tu zatím hraješ hry na mobilu nebo co," vynadala mi bez jakéhokoli důvodu.

"Volal mi a napsal Joey," obořila jsem se na ní a při posledním slově jsem na ni pohlédla.

"Všechno mi řekneš až tě budu líčit," řekla jen, vzala mne za ruku a odtáhla do svého pokoje, kde to vypadalo jak při přípravách na módní přehlídku. Na stole naproti posteli bylo umístěno zrcadlo a spoustu líčidel, na posteli byli poházené několikery šaty a různé Abiino oblečení. Divila jsem se, že se dokázala zabalit. Vedle postele leželo několik párů bot na podpatku i bez.

"Mám si vzít nějaký svoje oblečení nebo mi něco půjčíš?" zeptala jsem se jen a stále koukala na všechny ty věci, co tu měla.

"Už mám pro tebe něco přichystané," řekla jen a odeběhla do koupelny. Myslela jsem, že přinese můj dnešní večerní model, ona ale přišla jen s vatovými tamponky.

"Tady si sedni a nech se překvapit. Musíš se přece Benovi líbit, když jdeme tancovat."

Uposlechla jsem její rozkazy a sedla si na židli u stolu. Ona dala zrcátko stranou, abych se nemohla vidět, sedla si naproti mně a vzala do ruky make-up.

"Tak co ti ten debil napsal?" ptala se mě na Joeyho.

"Že mě chce zpátky, jakou udělal chybu, že mne podváděl s Judy. Obě ale víme, že v tom byly i další. Jen jedno by mě ale zajímalo. Proč tak najednou?"

"Asi viděl tu fotku na Facebooku. Měla bys tam dát tu s Benem." Mrkla na mě s vypláznutým jazykem.

"Nechci, aby si Ben myslel, že jsem nějaká puberťačka, která hned všechno hází na Facebook."

"To máš asi pravdu. Doufám, že si tomu hajzlovi nic neodepsala."

"Blázníš? Nejsem přece blbá."

"Zeptala jsem se jenom pro jistotu."

"Musím se ti s něčím přiznat," začala jsem po chvíli napínat Abi.

Abi mne přestala líčit a pohlédla na mě. "Co si udělala?"

"Neboj, já nic." Byla jsem záhadná.

"Dělej, nenapínej mě a řekni mi to."

"Tak mě začni malovat nebo to nestihneme."

Ona mne ihned začala malovat, tentokrát už se věnovala mým očím.

"Takže," začala jsem, "víš, jak jsem ti říkala, že jsem hned tu první noc potkala Bena na balkóně?"

Abi jen kývla samou nedočkavostí hlavou.

"V noci se mi o nás dvou zdálo," prozradila jsem jí.

Abi zatajila dech. "Chci slyšet podrobnosti."

"Nejdříve jsem si myslela, že je to realita, jenže pak si mne z toho snu probudila. Stál u mý postele, pak si svléknul tričko a řekl mi něco v tom smyslu jakože ať nemluvím a užívám si to a těsně, než jsme si dali pusu tak si me probudila."

"Ty kecáš," vyhrkla Abi.

"Nekecám. A víš co je největší gól? Že dneska ráno přelezl zábradlí, jen aby mne mohl probudit a když mě líbal na břiše, tak jsem si myslela, že je to jen sen a znovu jsem si lehla."

"Nene." Rozesmála se.

"Vážně."

"Ještě ti udělám pusu a můžeš se obléknout."

Našpulila jsem pusu podle Abiiných rozkazů a za chvilku už mi podávala zrcátko.

"Není to moc?" Byla má první reakce. Měla jsem udělané kouřové líčení, lícní kosti byli zvýrazněny tvářenkou a na pusu mi Abi dala rtěnku světle růžové barvy.

"Jseš kočka," řekla jen. "A teď se běž do koupelny převléknout. Čeká tě tam tvůj oděv."

Rychlostí blesku jsem vystřelila do koupelny. Vedle poličky visela fialová tunika. Spodní díl jsem nenašla. Na zemi byli pohozeny černé boty na podpatku.

Vykoukla jsem z koupelny. "Abi? A co si mám vzít jako spodek?"

"To je celé. To máš jako šaty," řekla prostě.

No to si dělá snad srandu. Pak mi ale došlo, že Abi vždycky ví, co a jak s oblečením, a tak jsem se do toho oblékla. Když jsem se koukla do zrcadla, nemohla jsem uvěřit svým očím.

Musela jsem uznaz, že jsem sexy.

"Půjdeme?" zeptala se Abi skrz dveře. Jóó, a najednou mi do pokoje nevtrhne.

Otevřela jsem dveře. Abi za tak malou chvíli ze sebe dokázala udělat úplně jiného člověka a na mne koukala s pýchou.

"Jdeme," řekla jsem a vyrazily jsme.

S kluky jsme měli sraz až na baru. Skupinku pěti chlapců jsme našli téměř okamžitě. Kdo tam ale přebýval, byly dvě holky ve věku kolem dvaceti let a jedna z nich se zrovna za zvuku hudby točila kolem Bena a letmo se jo dotýkala.

Začalo to ve mě vřít. Mne nikdo na mýho Bena sahat nebude.

Moc vám všem děkuju za podporu, ať už hlasy či milé komentáře.

Jste nejlepší :-* ♡

Haňulle

Beach, Sun, Sea and Part-Time JobKde žijí příběhy. Začni objevovat