KAPITOLA 15

174 10 4
                                    

Když jsme došli k ostatním na bar, všichni rázem koukali na naše ruce.

"Dvakrát mochito, prosím," řekl barmance, která stála za barem. Následně pustil mou ruku, aby mohl jít zaplatit.

Abi se ke mně hned vyřítila. "Co to?"

"Co, co?" zeptala jsem se jí se smíchem.

"Vy jste spolu? Já to říkala." Radostí ze mě začala skákat a pokřikovat.

"Líbali jsme se." Přiznala jsem.

"Chci slyšet podrobnosti."

Už se k nám blížil Ben s koktejly. "Na to si budeš muset počkat." Vyplázla jsem na ní jazyk.

Vzala jsem si od něj jednu sklenici. On svou volnou rukou vzal mou tvář a vtiskl mi krátký polibek.

Začali jsme oba upíjet z brček, ostatní na nás zírali.

"Chceme vysvětlení," řekl Tom.

"Jaké vysvětlení?" zeptal se ho Ben.

"Vy dva jste teda spolu?" optal se zase Matt.

"Proč jako?" Dělal jako že nic Ben.

"Tak líbáte se tu a...," nestačil doříct Nick.

Ben mu skočil do řeči: "Jsme spolu."

Moje srdíčko poskočilo. Takže to myslel vážně. Měla jsem takovou radost.

Popili jsme pár drinků a následně se rozhodli, že půjdeme na kutě.

Ben šel se mnou ještě na můj pokoj. Dlouho jsme se v objetí líbali, on mi následně popřál dobrou noc a odešel do svého pokoje. Zamknula jsem své dveře.

Už jsem se chtěla převléct do svého obvyklého pyžama, ale nakonec jsem to přehodnotila a vzala jsem si na sebe Benovo fialové tričko. Ještě trošku po něm vonělo.

Když jsem si lehla do postele, bylo to, jako kdyby ležel vedle mne. Myslela jsem jen na něj a na naše první romantické líbání a s touto vzpomínkou jsem usnula.

...

Něco mne náhle vzbudilo.

Když jsem se trochu probrala, cítila jsem na svém těle teplé polibky. Trošku jsem nadzvedla hlavu a uviděla Bena, který se právě věnoval mému poodhalenému bříšku.

Říkala jsem si, že je to zase jen sen, a tak jsem hlavu položila zpět na polštář a vychutnávala si to.

"Vstávej, ospalče," řekl Ben mým směrem.

Počkat, počkat. To není sen? Jednou rukou jsem se štípla do té druhé, ale nic se nestalo. Neprobudila jsem se. Takže já nespím? Pak mi to došlo. Večer, běh, západ slunce, líbání... Usmála jsem se.

"Proč se štípeš?" Smál se mi.

"Myslela jsem, že sním," odpověděla jsem mu s úsměvem.

"To teda nesníš." Posunul se až ke mně nahoru a dal mi sladkou ranní pusu. Nejdříve jsem se zarazila, protože jsem neměla vyčištěné zuby a ani jsem nebyla namalovaná ani nijak upravená, ale jemu to očividně nevadilo.

Náhle mi došlo. "Jak ses sem dostal?" Večer jsem zamknula dveře, abych mohla v klidu spát. Abi by mi určitě vtrhla do pokoje a chtěla by vědět podrobnosti o včerejším večeru.

"Přelezl jsem zábradlí na balkóně, je dost nízké. Chtěl jsem vidět, jak roztomile spíš a když jsem tě uviděl, musel jsem tě vzbudit. Nenapadla mě jiná možnost, jak to udělat." Stále se na mne usmíval jako andílek.

"Bylo to nádherné probuzení."

"Vidím, že to nakonec i bylo dobře, že jsem tě hodil do vody, když si neměla náhradní oblečení." A pokynul k mému, teda spíše jeho, tričku, které jsem měla na sobě.

"Přišlo mi to jako dobrý nápad. Ale nemysli si. Vzala jsem si ho až včera večer na spaní a krásně se mi v něm usínalo."

"To jsem rád."

"Měla bych se obléknout a nachystat," řekla jsem mu potom, co jsem se podívala na hodinky na nočním stolku.

"Můžu tě tak za půl hodinky vyzvednout?"

"Ale tentokrát přijď dveřmi." Ruku jsem mu dala na zátylek a přitáhla si ho k sobě, abych ho mohla políbit. On neudržel rovnováhu a spadl na mne. Nám to ale nevadilo. Nemohla jsem se ho nabažit.

Když odešel, začala jsem se převlékat a následně šla do koupelny udělat ranní hygienu. Ještě jsem skočila rychle do sprchy. Při sprchování jsem si začala potichu zpívat, jak jsem byla šťastná.

...

Dnešní den byl ve znamení Francie. K snídani byli croissant, které jste si mohli dát s různými ovocnými džemy, čokoládou či Nutellou. Dále tu byli bagety celozrnné i bez zrníček, quiche (slaný koláč, který obsahuje například sýr a slaninu), crepe (tenké palačinky), tarte tatin (obrácený jablečný koláč) nebo mille-feuille (něco jako vanilkové nebo pudinkové řezy).

K pití tu byla káva, čaj nebo ve studené variantě různé druhy džusů.

Od každého jsem si vzala kousek a vše bylo moc dobré.

Musela jsem uznat, že ten, kdo vymyslel to, že se každý den bude podávat jiná kuchyně, byl prostě génius.

...

Ben šel po podávání snídaní s kluky do posilovny, a tak jsme se dohodli, že kluci pak za námi přijdou na pláž. S Abi jsme s sebou vzaly i Jane. Byla velmi milá a nikoho tu neznala, tak jsme se jí tak trochu ujaly.

Vybraly jsme si tři místa na lehátkách vedle sebe blízko moře a lehly si. Ležela jsem uprostřed.

Abi si po několika málo sekundách ale opět sedla, otočila se na mne a povídala mi: "Jess, tak už mě nenapínej a řekni mi, jak to včera večer probíhalo."

"Ty jsi strašná." Zasmála jsem se. Jane se také posadila a naslouchala. "Tak teda fajn, já vám to řeknu." Rozhodla jsem se nakonec.

Beach, Sun, Sea and Part-Time JobKde žijí příběhy. Začni objevovat