Po velmi dobrém obědě, který jsme s Abi strávily s kluky, nám všem nezbývalo nic víc, než tu zůstat a čekat na poradu personálu.
Najednou otevřela dveře dlouhonohá černovláska, mohlo ji být tak 30-35 let. Mile se na všechny usmívala.
"Ahoj, já jsem Nicol a teď vás tady zaučím, co se číšníků a servírek týče."
Bylo nás tu celkem 20.
"Takže, rozdělili jsme vás do dvou skupin po 10. Budu říkat jen vaše křestní jména, protože nikdo nemáte stejné. Tento týden bude mít snídaně a večeře Abi, Jess, Jane, Tess, Dayna, Jeremy, Ben, Matt, Tom a Rick."
Když jsem uslyšela Benovo jméno ve skupině, v které jsem byla i já, chtěla jsem radostí skákat.
Ovládej se, znělo mi hlavou.
"Ostatní jsou ve skupině, která bude mít tento týden obědy a doplňkovou činnost. Pojďte se mnou do kuchyně, ukážu vám, co všechno máte v popisu práce," řekla nám Nicol.
Nicol nám v kuchyni ukázala místo s nápoji, které jsme hostům měli roznášet. Pak nám ukázala, kde najdeme místo s připraveným jídlem. Zdálo se to snadné.
V restauraci nám pak jen ukázala, kam jaké pokrmy zhruba patří a kdo má jaké stoly k obsluhování nápojů.
"Ještě bych vám chtěla říci, že náš hotel je hodně známí díky tomu, že každý den u nás preferujeme pouze jeden stát a následně vaříme jídlo z tohoto státu. Takže jednou si určitě pochutnáte i na něčem českém. A to je asi tak všechno. Tady máte rozpis, kde kdo máte další instrukce u vašich libovolně povinných aktivit."
Rozdala nám rozpis a já začala hledat na papíru plavčíka. Našla jsem to celkem rychle. Bylo to dost přehledné. Zajímalo mne, co si vybrali kluci. Teda, abych byla upřímná, Ben.
Musely jsme se s Abi rozdělit. Když jsem došla k venkovnímu bazénu, stál tam pouze Matt s Tomem a ještě jedna holka, kterou jsem neznala.
"Hele Tome, já ti říkal, že budeme mít pěknou plavčici," řekl Matt.
Tahle poklona mi velmi zalichotila. Jen jsem byla trochu zklamaná, že tu nebyl Ben. Byla jsem v tom až po uši.
Chtěla jsem zjistit, co bude dělat on, ale jak? Nechtěla jsem být moc nápadná.
"A kde budou ostatní kluci?" zeptala sem se nakonec.
"Myslíš jenom Bena nebo vážně všechny?" rýpal do mě Matt.
"Hele, nech toho." Šťouchla jsem do něj.
"Ben dělá barmana," řekl jen Matt. Achjo. Kěž bych poslechla Abi a šla s ní dělat barmanku.
"A ostatní?" Chtěla jsem vědět.
"Tebe zajímají i ostatní kluci jo? No ty se teda nezdáš."
"Necháš toho. Řekneš mi, co dělají ostatní?"
"Jeremy s Rickem budou v půjčovně," řekl mi nakonec.
"Děkuju za odpověď."
Čekali jsme až někdo dorazí, když v tom mě někdo vzal do náruče a skočil se mnou do bazénu. Když jsem se konečně nadechla, řekla jsem si jen jediné.
Proč mi to Bene sakra děláš.
Hlavně nebuď hysterická, opakovala jsem si v duchu. On se na mě usmíval od ucha k uchu.
O co mu jako jde?
Přemýšlela jsem, co mu udělám. Nechtěla jsem na něj začít křičet, a tak jsem udělala to první, co mě napadlo.
Potopila jsem mu hlavu pod vodu.
Náhle se za mnou ozval mužský hlas, který jsem neznala: "Ty máš zachraňovat a né topit."
Doufám, že jste to pochopili s tim jídlem :D
Na obrázku máte, jak vypadá restaurace.
Moc děkuji, Vám čtenářůn za podporu :) ♡
ČTEŠ
Beach, Sun, Sea and Part-Time Job
Teen FictionCo se stane na letní brigádě v zahraničí, zůstane na letní brigádě v zahraničí? Mladá Jess jede s Abi, svou nejlepší kamarádkou na letní brigádu na Malorcu, aby si vydělalyba užily si zároveň sluníčka. Na cestě potkají partu kamarádů, lteří letí ze...