KAPITOLA 16

131 13 7
                                    

"Až taková romantika, jo?" ušklíbla se na mne Abi se smíchem.

Obě celou dobu mého vyprávění seděly, poslouchaly a ani nedutaly.

"Když jsem vás poprvé viděla s Benem, myslela jsem si, že jste spolu," řekla nám Jane.

"Flirtovali spolu už od tý doby, co se poznali," odpověděla jí na to Abi.

"Když jsme se poprvé viděli, tak jsem lítala jak magor po letišti." Smát už jsem se začala i já. "Hele, holky, neuděláme si nějakou pěknou fotku jen mi tři?"

"To je dobrej nápad. A dáme ji rovnou na Facebook." Zaradovala se Abi.

Poprosili jsme anglicky chlápka, co šel zrovna okolo, jestli by nás nevyfotil. Byl moc vstřícný a ihned začal kývat hlavou k souhlasu.

"Thank you very much," křikly jsme ještě za ním, když odcházel. On se jen otočil, zaculil se a šel dál.

Přeposlala jsem si fotku do mobilu a mezitím si na něm zapnula data. Netrvala dlouho a fotka už byla načtena na Facebooku.

"Co k tomu mám napsat?" zeptala jsem se Abi s Jane.

"Co třeba 'užíváme si to naplno'?" vyhrkla ze sebe Abi.

"To je dobrý," řekla jsem a napsala tam krátký vzkaz, který zrovna Abi vyslovila.

"Nezapomeň na konec dát smajlíka," přidala se Jane.

"Ještě vás holky označím a už to tam bude." Pak mi došlo, že nemám Jane v přátelích. Ikonku jsem minimalizovala a rychle ji našla ve vyhledávači. Ona mou žádost ihned přijala.

"Tak a je to," řekla jsem holkám po stisknutí tlačítka OK.

"Super," zaradovaly se obě.

Najednou mi přišla zpráva a obě se na mne otočily.

Odemknula jsek znovu svůj telefon. Byla to zpráva od Bena. Rychle jsem ji otevřela. Poslal mi fotku nahoře bez z posilovny a u toho byl krátký vzkaz:

Za půl hodinky tu končíme a pak hned přiběhneme za váma. Už se těším, až si najdeme čas jen sami pro sebe :)

Usmívala jsem se na telefon určitě jako blbeček, protože když jsem odtrhla oči od fotky, holky na mne koukaly s tázavým výrazem.

"Kluci za půl hodinky končí, tak pak hned přiběhnou," řekla jsem jim.

"A dál?" Chtěla vědět Abi. Achjo, ona mne prostě zná přímo dokonale.

Ukázala jsem ji obrazovku mobilu a ona se taky začala usmívat.

"Ukaž mi to taky," řekla naléhavým hlasem Jane.

Chtěla jsem se chvíli opalovat, než kluci přijdou, a tak jsem se otočila na břicho a rozepnula si horní díl plavek. Nesnáším, když mám na zádech pak bílé čáry.

Dala jsem si do uší ještě sluchátka a napíchla je do mobilu. Do uší mi proudila zrovna pomalá písnička a já za chvilku na přímém sluníčku usnula.

Znenadání jsem ucítila studené ruce na mých bedrech.

"Hej," zapištěla jsem a už se chtěla zvednout. Na poslední chvíli mi došlo, že nemám zapnutý vršek a znovu si lehla na břicho a jen otočila hlavu.

To bylo o fous.

Dal mi pusu na temeno hlavy a spustil: "Holky, nechcete si jít zahrát volejbal? Čtyři na čtyři, to bude ideální." S Abi jsme pravidelně docházely na školní volejbal každé úterý a čtvrtky už 3 roky. "Jenže jsou tři holky, tak jak to uděláme?"

"S Abi jsme chvilku ve škole hrály volejbal," přiznala jsem polopravdu. Chvilka to rozhodně nebyla.

"Tak jo," řekl Ben, "a já budu s vámi." Usmál se na mne Ben. To už jsem seděla na lehátku s oblečeným vrškem.

"Já budu s váma," usmál se Matt na Abi. Ta se jenom uculila a koukala na něj.

"Tak jdeme?" zeptal se nás Nick.

S holkama jsme se zvedly, oblékly své šortky a vyrazili jsme společně k pískovému hřišti.

Písek byl dosti rozpálený, ale jak hra začala, adrenalin byl mnohem větší.

S Abi jsme byly na volejbale velmi silná dvojka. Nahrávaly jsme si, smečovaly a kluci po chvíli začali koukat, jak nám to jde. Nakonec jsme vyhráli 4:1. Jupí.

Po volejbalu jsme se šli vykoupat do bazénu a pak už jsme měli nejvyšší čas na podávání večeří.

"Měli bychom jít," řekla jsem ostatním.

Moc se omlouvám, že přidávám až teď, ale neměla jsem vůbec čas =/

A chtěla bych vám moc poděkovat za 760+ reads a 89 votes :) Mám ohromnou radost ♡♡

Haňulle ♡

Beach, Sun, Sea and Part-Time JobKde žijí příběhy. Začni objevovat