Když jsme přistáli na letišti v Palma de Malorca, hlavním městě Malorky, pořád jsem měla na jazyku tu skvělou chuť čokoládového suffle, které jsme dostaly po jídle jako dezert. Říkám vám, lepší dezert jsem v životě ještě nejedla.
Abi se mě pořád ptala na otázky ohledně Toma. Už jsem ji nechtěla poslouchat, a tak jsem si vzala sluchátka, co byly u každého sedadla, vybrala si nějakou pěknou písičku, zavřela oči a potopila se do svého vlastního světa.
Když jsme přistáli a vyzvedli jsme si zavazadla, všichni jsme se sešli před letištěm.
Najedou z letiště vyšel jeden chlap z agentury, celý rozčilený, a ukládal si mobil do své přední kapsy u svých džínových kraťas. Dost mě zajímalo, co se stalo a hned jsem se to taky dozvěděla.
"Takže, lidi," začal mluvit ten chlap z agentury, "máme tu problém. Autobus, který jsme měli objednaný, se někde na půli cesty vyboural a bude trvat nejméně 5 hodin, než sem přijede nějaký nový. Takže navrhuju nechat tu kufry a půjdeme se projít po městě nebo třeba i vykoupat, když budete chtít. Takže si přibalte asi i plavky."
Přišel k němu jinej chlap z agentury a něco mu pošeptal.
"Tak mám tady novou informaci. Firma, která pronajímá autobusy, každému zaplatí večeři v restauraci Toque, jako omluvu za čekání. Máme se tam ukázat tak za 2 hodiny. Teď je 6, takže bysme mohli jít nejdříve k moři se vykoupat a následně do restaurace. Když nám zbyde čas, můžeme se ještě projít. Co na to říkáte?"
Nikdo nic neřekl.
"Mlčení znamená souhlas, takže jdeme nejdříve na pláž. Zbalte si všechno potřebné, kufry necháme zabezpečené na letišti."
...
Po 20 minutách jsme vyrazili z letiště na pláž. Zatím jsme se bavily jen já a Abi, ale já věděla, že zanedlouho bude chtít Abi mluvit i s kluky.
A měla jsem pravdu.
Když jsme došli na pláž, začala mě Abi za ruku táhnout ke klukům, kteří postávali opodál.
"Nepůjdete si zaplavat?" zeptala se kluků Abi.
"No jasně, že půjdeme," řekl jeden z kluků a pousmál se na nás.
"Nechtěla bys nás nejdříve představit?" zeptal se další, modrooký blonďák.
A tak se taky stalo.
Toma už sem znala z letadla. Měl nakrátko střižené hnědé vlasy a na sobě zelené tričko s potiskem a barevné plážové šortky.
Jeremy byl modrooký namakaný blonďák. Odhadovala jsem, že zájem u holek vzbuzoval a určitě ne malý. Na sobě měl bílé tričko na tělo a černé šortky.
Matt měl černé tílko. Jeho šortky měli stejnou barvu stejně jako jeho havraní vlasy.
Všem 5 klukům se pod tričky rýsovali pěkně vypracované svaly. Jenom jsem čekala až si je sundají a ukážou, co je pod nimi. A když odsouhlasili, že se půjdou koupat, věděla jsem, že jejich namakaná těla uvidím už brzy.
Dále tu byl Ben. Ten se mi líbil ze všech nejvíce. Jeho sexy vyrýsované tělo doplňovalo tetování na levém rameni, které jsem neměla ještě čas si pořádně prohlédnout. Měl krátké hnědé vlasy a zelené oči, v kterých sem se mohla utopit. Na sobě měl fialové tričko, má oblíbená barva, a plážové šortky stejné barvy. Byl prostě k sežrání.
Poslední se mi představil Nick. Měl černé vlasy a nakrátko upravené vousy. Jeho černé triko doplňovaly zelené kraťasy.
"A tohle je Jess," dodala Abi.
"Jess, jdeš se taky vykoupat?" zeptal se Matt.
"Ne ne, nějak se mi nechce, ale užijte si to.
"Nevíš, o co přicházíš," řekl Ben a mrkl na mě.
On na mě vážně mrknul? Možná se mu líbím. Ale to je blbost. Jak bych se zrovna já mohla líbit takovýmu sexy klukovi.
Kluci odešli opodál a já a Abi jsme zůstaly sami.
"Takže nakonec půjdeš do Bena jo?" rýpala do mě.
"Nech toho a radši se běž převlíknout."
"Kočko, já nemusím." Začala si sundávat tričko, pod kterým měla plavky. "Já jsem vždy připravena."
Abi její tělo mohl leckdo závidět. Hubená blondýnka s dlouhýma nohama a dobrou povahou.
Já si vedle ní občas připadala hloupě. S kluky to taky dokonale uměla. Aspoň to bych chtěla umět z poloviny jako ona.
Kluci se rozeběhli k nám, Matt vzal Abi na rameno jako pytel a utíkal s ní do moře, kam ji následně hodil. Ona se s pištivým smíchem vynořila a začala na kluky cákat.
Koukala jsem na kluky, hlavně na Bena. Tipovala jsem, že spolu chodí často do posilovny, protože jejich těla byla opravdu vypracovaná.
Začala jsem se brouzdat v moři, jen po kolena mi šplhala mořská voda.
Rozhodla jsem se, že se trochu projdu, když v tom mě někdo vzal do náruče a hodil do vody. Hlavou mi jen problesklo, že nemám sebou náhradní oblečení...
ČTEŠ
Beach, Sun, Sea and Part-Time Job
Teen FictionCo se stane na letní brigádě v zahraničí, zůstane na letní brigádě v zahraničí? Mladá Jess jede s Abi, svou nejlepší kamarádkou na letní brigádu na Malorcu, aby si vydělalyba užily si zároveň sluníčka. Na cestě potkají partu kamarádů, lteří letí ze...