Merhaba, size iyi okumalar.💞
Dün gece çok yoruldum. Kuzey ve Naz kavga ederken Yiğit bayıldı. Yiğit'i kimse uyandıramadı diye çocuğun yüzüne buz boşalttım ve uyandı. Kuzey nasıl oldu bilmiyorum ama Naz'ın rujunu kılmış ve yarım saat onlarla uğraştık. Rujun yenisini istemeyen Naz hanım sözde Kuzey'e saldırmış.
Çok karışık olduğu için olay hiç birşey anlayamadım. Yiğit, bahçede üstüne yılan atladığı için bayıldı. Şimdi ise 'Roma'yı da Yakarım' adlı şarkıyı dinliyorum. Bu gün çok farklı hissediyorum, sanki bebeğimin acısı azalmış gibi. Kapı çalınca oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. Karşımda İlgaz'ı bulunca ilk başta şaşırdım."İlgaz!" Diyerek boynuna atladım. Oda beni sarınca "Sedef," dedi hasret kalmış bir sesle.
"İçeri gel hadi. Elvan okulda," dedim ve valizlerini alıp içeriye misafir odasına taşıdım. "Eee, neler oldu anlat" diyince yüzümde ki gülümseme soldu, onun yerine acı dolu bir ifade vardı yüzümde. Gözlerim doldu ve Ilgaz'a baktım "Sedef, noldu anlat." Dedi. Beni çok iyi tanıyordu. "Ilgaz biz..." Tamamlayamadım ve ağlamaya başladım. "biz bebeğimizi kaybettik," dedim göz yaşları içinde. "Ne? Bebeğiniz mi oldu? Neden kaybettiniz?" Diye soru sormaya başlayınca göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim, derin bir nefes alarak her şeyi anlattım. Ilgaz, duyduklarından sonra gözleri doldu.
"Kardeşim benim, sen ne yaşadın öyle."dedi ve bana sımsıkı sarıldı. Kendimi toparladım ve ona baktım "Sen neden geldin ya seni bulursalar?" Diye sordum. Peşindekiler belalı insanlardı ve hala Ilgaz'ın izini sürüyorlar diye biliyorum. "Enişte onları halletmiş söylemedi mi sana?" Diyince şaşırdım. Alaz'a enişte demesi çok komik geldiği için kahka attım. "Alaz bana söylemedi, haberim yoktu" dedim. "Anlatsana nasıl bulmuş?" Alaz benim Ilgaz'ı ne kadar sevdiğimi bildiği için ona yardım etmiş olmalı.
Ilgaz, "Alaz abi önce beni aradı ve herşeyi benden duymak istediği için ona baştan anlattım. Sonra bana birşey demeden telefonu kapattı, dün beni arayıp adamların hepsinin işini bitirdiğini söyleyince çok mutlu oldum ve direkt senin yanına geldim." Diyince Alaz'a bir kez daha aşık oldum. Bizim için yaptığı bu iyiliğin hakkını veremem. Ilgaz ile birlikte mutfağa girdik ve akşam için bir şeyler hazırlamaya başladık. Evde görevliler olsa da biz ikimiz yapmak istedik.
Kekin malzemelerini çarparken Ilgaz makarnanın sosunu hazırlıyordu. Şu ana kadar salatayı ve makarnayı yapabilmiştik makarnadan suya konulup beklendiği için kolaydı. Kek kabını çıkarıp hazırladığım malzemeyi kaba döktüm ve fırına attım. Sıcak geldiği için balkona çıktım. Bulutları görünce yüzümü buruşturup aşağıya doğru baktım. Alaz'ın arabasını görünce kaşlarımı çattım. Alaz arabadan Elvan ile birlikte indi ve apartmana doğru yürüdü.
Anahtar sesi duyunca balkondan çıkıp içeri girdim. "Elvan!?" Diyerek Elvan'ın yanına gittim gözü mosmor, dudağı patlamış ve burnundaki kan kurumuştu. "Alaz ne oldu?" Dedim ve Elvan'a sarıldım. "Okulda kavga etmişler. Bir arkadaşı kalemini kırmış Elvan'da sinir olup kalemi onun yüzüne atmış. Kalem çocuğun yüzüne gelince kavga etmeye başlamışlar ve çocuk Elvan'dan büyük. Elvanların sınıfında kardeşi var diye geliyormuş." Dediğinde Ilgaz içerden ilk yardım çantasıyla geldi "Elvan kuzum gel sen biz yaralarını saralım." Dedi ve Elvan'ı koltuklardan birine oturttu.
"Şikayette bulunacak mıyız?" Diye sordum çünkü şikayet edilmezse belki karşısındaki çocuk Elvan'dan güçlü diye ona hep vuracak. "Okulda idare ile konuştum gerekeni yapacaklarını söyledi" dedi. Bundan sonra elvan'a dövüş dersleri vereceğim bundan eminim. Alaz kafamın içinden geçenleri anlamış olacak ki kaşlarını çattı, "Bunun için daha küçük Sedef" dedi. Ben yinede vereceğim.
"Az küçük diye kendisini dövdürmesine izin mi vereceğiz?"dedim. Yenilmiş bir sesle "Hayır," diyince güldüm. Elvan'a o ders verecekti.Aklıma kek gelince gözlerimi kocaman açtım "Hayır yanmış olamazsın!" Diyerek mutfağa koştum
Fırının kapağını açtım ve elimi içine sokup kek kabını tutunca çığlık atarak geri çekildim. Çıplak elle tutmuştum. "Kahretsin, çok acıyor" diye ağlamaya başladım. Çok acıyordu, Alaz içeri girdiğimde elime baktı ve yutkundu "Sedef," diyerek yanımda diz çöktü. "Aptal kadın!"diyerek beni azarladı. Elimi tuttu ve baktı, "Bekle burda krem alıp geliyorum."diyip mutfaktan çıkmadan önce bez ile keki fırından çıkardı ve fırını kapattı. Mutfağa tekrar döndüğünde elinde gazlı bez ve krem vardı.Tekrar yanımda diz çöktü ve elime krem sürdü sonra gazlı bez ile sardı daha sonra beni kucağına alıp yatak odasına girdi. Beni yatağa bırakıp yanıma oturdu ve alnımı öptü. Bende onun alnını öptüm, "Teşekkürler, Alaz" dedim. "Ne için?" Dedi anlamamış olamazdı ama yinede soruyordu. "Ilgaz'ı kurtardığın için"diyerek dudağını öptüm. Ayağa kalktı ve bana baktı "Senin için yapmayacağım tek bir şey var," dedi ve durdu gözlerimin içine çok derin bakıp "Benden gitmene izin vermek." Dedi çok ciddi bir sesle. Yutkundum, ayağa kalkıp yanına gittim tam karşısında durup gözlerinin içine baktım. "Senden gideceğimi sana düşündüren ne?" Diye sorduğumda o da yutkundu. "Ölüm." Dedi çok ciddi bir sesle.
Bir insanın ölüm zamanı geldiyse ölür bunu istemeseler Allah ne yazdıysa o olur. Ölümümü engelleyemezdi.
Dün Elvan'a ilk dersini verdik. Dövüş konusunda iyi olduğunu bilmiyordum ama Elvan dövüş konusunda çok yetenekli. Sol elimi yaktığım için rahat yemek yiyemiyordum. Şu an yatakta yüz üstü uzanmış bir şekilde duruyor ve sıcaktan bayılıyordum. Hava cidden çok sıcak! Sinirden kahka attım ve yataktan kalktım. Duş alıp dolabımın yanında durdum. Kısa bir şort ve ip askılı bir tişört çıkartıp üzerime giydim.
Karnım acıktığı için mutfağa geçtim. Ilgaz alışverişe çıkmıştı ve ben gidemeyeceğimi söylemiştim. Dolaptan vişne suyunu çıkartıp bardağa koydum. Tezgahın üstünde duran kek kabının içinden iki dilim kek alıp masaya oturdum. Hepsini bitirdikten sonra doymadığımı anladım. Bir bardak daha vişne suyu içtiğimde doyduğumu anladım. Salona geçip klimayı on dokuz dereceye aldım. İçerinin soğumasını beklerken televizyonu açtım.
Televizyon da dizimi izlerken çişim geldiği için toğlete gittim. Gebelik testini görünce test yapsam mı yapmasam mı diye düşündüm ve yapmaya karar verdim. Testi yaptım ve sonucu beklemeye başladım.
Acaba bu sefer olmuş mudur? Meraktan çatladığım için teste baktım ve gördüğüm şeyle sevinçten çığlık attım.HAMİLEYİM!
Bölüm nasıldı? Yorum ve oy bırakmayı unutmayın. Normalde bir iki bölüm sonra bebeği yapmayı düşünüyordum ama yorumlarda da istenince biraz erken yaptım. Sizi seviyorum görüşmek üzeree😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
Teen FictionYaralasar beni çok etkiledi, ve bu yüzden bu kitabı yazıyorum. Hadi, daha ne bekliyorsun bir göz at bölümlere!