Selam güzeller güzeli okuyucularım, sizi seviyorum iyi okumalar.
"Lan gerizekalı kalksana yerden!" Diyerek tekrar üstüne yürüdüm İlayda'nın. Yerde oturmuş ağlıyordu aptal. "Tamam, madem kalkmıyorsun. Alaz'ı nasıl uyuttun veya bayılttın!?" Diye sordum sinirle. Korkakça dudaklarını araladı. "Yediği salatanın sosuna..." dedi ve durdu. Durunca kaşlarımı çattım. Geri kalanını anlamıştım. "Tamam şimdi s*ktir git yoksa yüzün de saçların gibi maf olacak!" Dediğimde hızlıca ayağa kalktı. "Ama ben... evime nasıl gireceğim, anahtarım... Yani...evde annem uyu-" sözünü kestim ve sinirle konuşmaya başladım. "Beni ilgilendirmez, kocama yaklaşmayacaktın serseri!" Diyerek arkasına geçtim. "Şimdi gidiyor musun, gitmiyor musun!?" Dedim. "Gi-gidiyorum," diyerek Alaz'a baktı.
Ya Rabbim bu kızı al duvara çarp beter et ama yine akıllanmaz! Hâla Alaz'a bakıyor ya! Öfkeyle bacağımı kaldırdım ve tüm gücümle hâila yerinden kıpırdamamış, Alaz'a bakan kızın arkasından tekme attım. Öne doğru tökezleyip bir sandalyeye takılınca sandalye ile birlikte yere gömüldü. "Son kez söylüyorum seni arsız beyinsiz!" Dedim ve elim ile kapalı olan kapıyı gösterdim. "EVİMDEN DEFOL!" Diyerek öfkeli bakışlarımı kapıdan çekip İlayda'ya baktım. Çoktan yerden kalkmıştı bile. "Kocan... Benim olacak." Allah'ım arsızlıkta bir numara. Boynumu sağa sola doğru hafiften yatırdıktan sonra el parmaklarımı kütlettim ve İlayda'ya doğru hızla yürüdüm. İlayda arkasına bakmadan koşunca bende kovaladım.
Evin kapısından çıkınca kapıyı kapatıp kilitledim. O arsızı bir daha görürsem... Canını almadan elimden kimse alamaz! Yatak odasına gitmek yerine Elvan'ın odasına girdim. Uyanmamış olması için dualar ederek girmiştim odaya ama uyanmıştı. Tabii uyanır çocuk o kadar gülüşü yaptı İlayda! Yatağının üstünde dizlerini karnına çekmiş, kollarınıda dizlerine dolamış bir pozisyonda duruyordu. "Elvan?" Diyerek bir adım attığımda başını kaldırdı. "Anne... " gözlerinden bir şeyler anlatmak istediği belliydi. Elim ışığa kayınca biri elimi tuttu. Evet, biri veya bir şey elimi tutuyordu! "Anne!" Elimi çekmeye çalıştım ama çekemedim. "Bırak elimi!" Dedim ama bırakmadı. Ani bir hareket ile ışığı açtım ve gördüğüm şey ile avazım çıktığı kadar çığlık attım. "Yaratık!" Diye bağırıp bacak arasına tekmemi geçirdim. Adamın yüzünün yarısı yoktu! Gerçekten, yüzünün yarısı yoktu! Adam attığım teknenin kuvvetiyle yere çökünce boş durmak yerine kafasını tuttum. Kafasını dizime vurup ip bulmak için etrafıma bakındım. Evde ki kediler için olan yatağın başındaki oyuncak ipi görünce hızlı bir haraketle ipi aldım. "Anne babam nerede?" Diyen Elvan'a cevap verebilecek durumda değildim. Yüzünğn yarısı yanık bir adam ile meşguldüm! Ne iyi ama!
Ayağa kalkmış adam üstüme atlayınca kendimi yerde buldum. "Hassiktir!" Bacaklarımın üstüne oturmuştu ve iki elı ile kollarımı yere kenetlemişti! Haraket edemiyordum. Cidden hassiktir! "O velet ile yapamadığım şeyi senin üzerinde denemek daha ateşli olacak," aklıma yıllar önce bir sokakta tacize uğradığım o gün gelmişti. Deniz'in ağlama sesi kulaklarıma gelince acıktığını anladım. "Hadi ama, cidden Deniz sende acıçacak zamanı buldun oğlum!" Adamın yüzüne tükürdüğüm de yüzünü buruşturup tek elı ile yüzünü silerken fırsat bu bulup yüzüne yumruğumu indirdim. Yumruğumu şakağına gelmişti ve bunu kasıtlı yapmıştım. Eğer karşı tarafın hareketlerini kısıtlamak istiyorsan; şakak, burun, çene, diyafram bölgesi ve cinsel bölgeye vurman gerekir. İnleyerek geriye çekilen adamın üstüne atıldım.
Elimdeki ipi boğazından geçirdim. Elvan'a baktım. "Elvan çabuk babanın yanına git!" Elvan'a çok yüksek bir sesle konuşmuştum. Hemen koşup odadan çıktı. Elvan çıkar çıkamaz admın arkasına geçtim, ayağımı yere çöken adamın sırtına koydum ve ipi biraz çektim. "Hayır, hayır dur!" Diye yalvarmaya başlayınca kaşlarımı çattım. "Debin küçücük bir çocuğu taciz etmeye çalışırken, sana kim bilir kaç kere dur dedi! Ama sen durmadın! Ve bende durmayacağım!" Dedim. "Beni öldürenezsin!" Diyince kahka attım. "Ben yaparım dediğim şeyi yapmadan durmam. Şimdi ben seni öldürmek yerine gereken yere teslim edeceğim."
Pijamamın cebindeki telefonu çıkarmak için elimi cebime attım ama telefın burada değildi. Diyer cebime de baktım, telefon burada da değildi! Siktir! Telefonum cebimdeydi ama çok net... Bittin kıızm sen! İlayda cadısı senin o saçını az yolmuşum ben!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
Teen FictionYaralasar beni çok etkiledi, ve bu yüzden bu kitabı yazıyorum. Hadi, daha ne bekliyorsun bir göz at bölümlere!