sevgili okuyucularım sizlere iyi okumalar diliyorum 💓❤️💓
Sinirden kıpkırmızı olmuş bir şekilde Kuzey ve diğerlerine bakıyordum. Diğerleri dediğim; Babam,Aslan Babam,Naz, Yiğit, Efe, Ecrin, Atalay, Yosun, Buket, Michael, Yavuz, Simay ve Alaz'dan bahsediyorum."Süprizlerden nefret ettiğimi kaç kere söylemem gerek!?" sinirle sorduğum soruya Kuzey yutkunmuştu. Diğerleri ise gülmemek için yanaklarının içini ısırıyorlardı.
Kuzey'e ölümcül bakışlar attığım esnada arkamdan bir patlama sesi daha duydum. Olduğum yerden sıçradım ve hemen arkamı döndüm ki nerede kaldığını merak ettiğim gerizekalı ile öfkem daha da fazlalaştığı esnada "Allah belanı versin gerizekalı Hakan!" diye bağırdım.
Hakan,"Ne zaman bela okuyacaksın diye bekliyordum bende" dediğinde omzuna yumruğumu geçirdim. İnlediğinde keyfim yerine gelmişti.
Bana doğru geldi ve kollarını açtı, kolları arasına girdim ve kafamı kaldırarak ona baktım "Doğum günün kutlu olsun sakar," diyerek alnıma öpücük kondurdu ve beni havaya kaldırıp etrafında döndürdü. Daha sonra Kuzey de bana sarılarak "İyi ki doğdun kedicik" diyerek yanağıma öpücük kondurdu. Kuzey de beni havaya kaldırdı ve etrafında döndürdü. Sonra beni indirmeden Yiğit'in kucağına verdi ve Yiğit beni kucağından indirdi ve "Seni seviyorum iyiki doğdun Kuzey'in Kediciği," diyerek beni yere indirdiği esnada Efe bana doğru geldi.Efe, "İyi ki doğdun Sedefciğim" diyerek bana kollarını sardı. Bende ona kollarımı sardım "Bonus kafam," diyerek kafasını öptüm. Naz bana doğru koştu ve kollarını boynuma doladı "İyi doğmuşsun Arıza," dediğinde bende ona sarıldım. Babama baktım ve iç çektim ve babamın boynuna atladım. "Seni çok seviyorum canım kızım, hayatımda ki yerinin değeri herşeyden fazla. İyiki doğdun," diyerek bana sarıldı. "Seni seviyorum baba benim hayatımda ki değerin çok büyük" diyerek ondan ayrılıp Aslan babama doğru yürüdüm tam karşısında durup "Aslan baba..." Diye mırıldandığımda gözlerim doldu. Aslan babamında gözleri dolmuştu. Bana doğru bir adım attı "Kızım..." Diyerek bana sarıldı bende ona sarıldım. Her sene bu anı yaşıyorduk Aslan babamın gözleri hep doluyordu.
"İyi ki doğdun iyiki yanımdasın canım kızım diyerek kokumu içine çekti. "Sende iyi ki varsın baba diyip ondan ayrıldım.Ecrin yanıma geldi daha sonra kollarını sımsıkı bana sardı. "Hayatıma iyiki girdin Sarmaşık, iyiki doğdun," dediğinde tebessüm ederek aynı şekilde sımsıkı sarıldım. "Sende benim hayatıma iyi ki girdin Yakamoz," diyerek ondan da ayrıldım. Daha sonra sırayla diğerleri de dopum günümü kutladı ve en son Alaz'a geldi...
Alaz,"Hayatımın tek anlamı olduğun için ve hayatımda olduğun için çok teşekkür ederim Sefer," diyerek bana bir adım attı ve ben daha ne olduğunu anlamadan beni havaya kaldırdığında ellerimi onun boynuna sardım sonra bacaklarımı da onun beline sardım. "Asıl sen benim hayatımda olduğun için ben sana teşekkür ederim Alaz," diyerek dudaklarına kapandım.
Alaz ile ayrılıp annem ve dedemin gelmediğini anladığımda üzüldüm ama kimseye sormadım. Kuzeylerin bahçesindeki masada hepimiz toplandık. Ben Elvan,Evren ve Selen'i izliyordum Alaz on dakika önce bi işi çıktığını ve yarım saat içinde geleceğini söyledi. Doğum günümde bile işini benden daha önemli görmesi sinir olmama neden olsa da sessiz kaldım.
Aradan yirmi dakka geçtiğinde Annem, Dedem, Aslı, İshak ve Alaz içeri tekerlekli masa ile girdiğinde gözlerim kocaman açıldı bu masanın üstünde benden büyük yirmi beş katlı pasta vardı. Ve üzerinde 29 tane yani yaşım kadar mum vardı. Evet bunların hepsini saymak ile uğraştım ben mumları saymayı bitirdiğimde Annemler dev pasta ile yanıma gelmişti bile. Anneme koşul sımsıkı sarıldım "Gelmişsin" dedim gözlerim dolarken.
Bu lanet hormonlar sinirimi bozmaya başladı.
Annem, "seni doğurduğum günde tabii ki geleceğim Sedef'im," dediğinde gözlerimde ki yaşlar aktı ve burnumu çektim. Herkesin garip bakışlarını gördük. Onlarda neden ağladığımı merak ediyorlar çünkü ben annem geldi diye ağlamıştım. Evet mutluluktan ağladım ama yinede ağladım.
Dedemede sarıldım ve gözlerim Aslı'yı buldu bana bakarken gözlerinde ki o özlemi gördüm. Uzun zamandır görüşemiyorduk onunla. Kocaman karnına bakıp tebessüm ettim. Evet Aslı ne kadar istemese de en sonunda çocuk yapmayı kabul etmişti. Ona doğru eğilip alnından öptüm, "Hoşgeldiniz Aslı" diyerek ona sımsıkı sarıldım.
Oda bana sarıldı "seni çok özledim,"diyerek hasret kalmışcasına boynumu sıktı. Ondan ayrıldığım da İshak'a döndüm ve koşarak boynuna atladım, "Seni özledim turşu surat diyerek sırıttım. "Bende seni özledim," diyerek anlımı öptü İshak'ın kucağından kalktım ve Alaz'a döndüm onun yanına gidip "Bana söyleye bilirdin. En azından Aslıları alacağını söyleye bilirdin Alaz, beni bırakıp gittin sandım diyerek ellerimi göğüsümde birleştirdim.
Bi an gülecek gibi olsa da gülmedi bana doğru geldi ve alnını alnıma yasladı "Sence ben ailemi bırakır mıyım Sedef?" Diye sorunca güldüm ellerimi yanağına koyarak "Bırakmasın," dedim huzur içinde oda aynı şekilde ellerini yanağıma koydu ve dudaklarıma bir buse kondurup geri çekildi. "Hadi gel pasta yiyelim" dediğinde dilimle dudaklarımın yaladım. Bu hareketine karşılık sertçe yutkundu ve önüne dönüp masaya diğerlerinin yanına yürüdü.
Pastaları yerken havadan sudan uzun uzun sohbet ettik ben ise altıncı dilimini yerken Naz "Arıza yeter yeme artık kilo alacaksın" diye beni uyarınca omuz silktim. Kilo almam beli ilgilendirmiyordu ben kilolarını seviyorudum. Artık başka pasta yemek istemediğim için tabağımı ittirdim vr ayağa kalkarak masanın en başında durdum. Alaz'a "Artık söyleyelim" der gibi baktım. Alaz hemen ayağa kalktı ve yanıma geldi.
Alaz'ın elini tutup derin bir nefes aldım. "Herkes bize bakabilir mi?" Diye seslendiği esnada herkez bize baktığı esnada Alaz, "Size önemli bişey söylememiz gerekiyo dediğinde bana baktı ve başını hadi dermiş gibi oynattı ben,"Bizim..." Diye kaldım ve tek yapamayacağımı anlayan Alaz, "Aynı anda,"dedi sadece benim duyabileceği bir sesle. Başımı salladım.
"Bizim bir çocuğumuz oluyor!" dedik aynı anda. Herkesin ağzından şok nidaları dökülüyordu. İşte bundan sonrası benim hayatımın devamıydı.
Selam bölümü nasıl buldunuz bilmiyorum. Oy bırakırsanız çok sevinirim şimdiden oy bırakanlara teşekkür ederim...🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
Fiksi RemajaYaralasar beni çok etkiledi, ve bu yüzden bu kitabı yazıyorum. Hadi, daha ne bekliyorsun bir göz at bölümlere!