Merhaba, sizlere iyi okumalar diliyorum.
"Sizi buraya toplamamızın sebebi..." dedim ve elimi tutan Alaz'a baktım. Din bebeğim cinsiyetini öğrenmiştik ve şimdide Yarasalar ve eğitmenlere açıklayacaktık. Alaz başını salladı bana güven vermek ister gibi. "Aynı anda..." diye fısıldadım. Derin bir nefes alıp önüme döndüm. "Bir oğlumuz oluyor." dedik aynı anda Alaz ile. Herkes mutluluk içinde bir şeyler söylerken Kuzey sandalyenin üstüne çıktı, "Kediciğimin erkek kediciği daha oluyor!" diye senince kahka attım. "Erkek kedicik oluyor," diye sevindi Yiğit. "Büyüyecek adam olacak dayısının oğlu" Hakan'ın dediği şeyle karnımı tutup kahkalarla gülmeye başladım. Efe, "Sedefciğim çok sevindim," dedi fakat gülmekten cevap olarak sadece başımı sallayabildim.
Cidden bunlar erkek olacak diye bu kadar seviniyor muydu? "Tamam, Arıza birazdan gülmekten bayılacak," dedi Naz. "Kuzey, in aşağı kıpkırmızı oldu kız!" dedi Ecrin. Ben hala kahka atarken altıncı katın koridorundan silah sesi gelince kendime geldim eğitmenler silahlarını çıkartıp kapıya doğru yürüyünce kaşlarımı çattım ve Alaz'ın kolunu tuttum. "Bekle," diyince inadım tuttu ve ayağa kalktım. "Kuzey, Sedef'i arkanda tut!" dediğinde aklıma gelen şey ile bağırdım. "Elvan!" dediğimde Alaz hiç tereddüt etmeden kapıyı açıp dışarı çıktı koşarak. "ELVAN!" Diye ağlamaya başladım Hakan'da bsğırarak dışarı çıktı. "Sare!" diye kükreyişi koridoru doldurdu. "Yiğit Selen!" dedi Naz ve ağlayarak dışarıya koştu. "Venüs daha bebek!" deye dışarı koşan Şafak ve Araf'ı gördüm. Ecrin "Evren! Kuzey Evren!" diyerek dkşarı koştu Yiğit ile birlikte.
Sadece Kuzey ve ben kalmıştım. "Kuzey bırak!" diye ağlamaya başladım ve elini ısırdım. Kuzey acıyla geriye çekilince ayağa kalktım ve koşmaya başladım. Kuzey'in arkamdan geldiğini biliyordum. "Elvan! Nolur sana bir şey olmamış olsun," dedim ve asansöre bindim altıncı kata çıktığımda gördüğüm şeyler nefesimi tuttum "HAYIR!" diye bağırdım "NE OLUR AÇ GÖZÜNÜ ELVAN!" Elvan yerde yatıyordu kanlar içinde ve Alaz yoktu. Elvan'ın yanına koşarak diz çöktüğümde Kuzey asansörden indi. "Evren! Sedef! Ecri-" dediğinde Kuzey durdu ve "Hayır" dedi. Sonra yanıma geldi yerde salya sümük ağlayan benim yanıma "Elvan annecim aç hadi gözlerini," dedim. Kuzey elini uzattı ve nabzına baktı Elvan'ın. Nefesimi tuttum. "Yaşıyor." dediğinde Kuzey'in boynuna sarıldım "Yaşıyor" dedim.
Sonra koridorun sonunda gördüğüm şeyle Kuzey"den ayrıldım ve oraya yürüdüm. Alaz yerde yatan Arda'yı yumrulluyordu. "Alaz..." dediğinde bana baktı "Efendim?" dediğinde yerde yatan kanlar içinde kalmış Arda'yı gösterdim. "Ona bir şey söylemek istiyorum." dedim. Alaz Arda'nın üstünden kalktı ve üç adım geri gitti. Arda'nın yüzüne baktım "Bugün canı acıyacak olan taraf sensin ne acı." dedim dalga geçerek. Ayağımı kaldırdım ve karnına tekme attım "Bu Alaz'a yaşattığın acı için!" diye bağırdım.
Ayağımı bir daha kaldırdım ve bir daha karnına tekme attım, "Bu kızımı vurduğun için!" dedim. Acı içinde inlemelerini duymuyordum. Bir tekme daha attım "Bu Kuzey için!" diye bağırdım ve bir tekme daha attım "bu Ecrin için!" bir tekme daha attım. "Bu Hakan için!" dedim ve bir tekme daha attım. "Bu Efe için!" dedim. Bir tekme daha indirdim "Bu Naz için!" bir tekme daha attım, "Bu Yiğit için!" dedim ve ağlamaya başladım, bir tekme daha indirdim "Bu Araf için!" ve bir tekme daha "Bu Şafak için!" bir tekme daha "Bu Feride için!" bir tekme daha attım "Bu İbrahim için!" ve bir tekme daha attım "Bu Halil için!" dedim ben bir tekme daha attım. "Bu Mutlu için!" dedim bir tekme daha attım "Bu Fulya için!" dedim ve çok güçlü bir tekme attım "Bu diğer isimlerimi bilmediğim Yarasalar için!" dedim.
Zarar verdiği herkesi saymıştım bir kişi hariç. "Bu da bana çektirdiğin tüm acılar için Allah'ın cezası!" dedim ve üstüme atladım. Kalçalarım ile omurgalarını kırdığımı düşünüyordum. Yerde acı içinde inlerken Alaz'a baktım. "Eceli olacaktın, hadi ne bekliyorsun!" dedim ve geri çekildim Alaz belindeki silahı çıkattı ve tam kalbinden vurdu Arda'yı sonra kafasından vurdu ve öldüğüne emin olduktan sonra bana baktı "Bitti..." dedi Alaz "Özgürsünüz," dediğinde hıçkırarak ağlamaya başladım. Bitmişti artık özgürsün, özgürdük.
Lanetim bitti. Alaz bana kollarını sardı "şşş, bu sondu. " haklıydı bu sondu. Bitmişti, artık mutlu olmalıydım. Kendi hayayım ve çocuklarım için Alaz için.
HER ŞEY BİTTİ! Arda öldü! İki ay daha bekledi ve karşılarına çıktı ve öldü! Bu sefer kesin öldü. Bölüm için oy ve yorumlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
Teen FictionYaralasar beni çok etkiledi, ve bu yüzden bu kitabı yazıyorum. Hadi, daha ne bekliyorsun bir göz at bölümlere!