13.KAHROLUŞ

810 24 10
                                    

Selamlar... Bir bölümün daha başındayız. Size iyi okumalar diliyorum.












İnanmak gerçekten çok güç gibi gelsede Arda'nın yaşadığı bir gerçekti. Arda bana yaşayabileceğim en kötü günleri yaşatmıştı ve ben artık o günleri yaşamak istemiyordum. Kabuslarım geri dönüyordu... Ve bu kabuslar Arda'nın gelmesiyle geri döndüyordu. Peki bunca zaman neden hiç karşıma çıkmadı? Neden 7 yıl bekledi? Bunun bir açıklaması olmalıydı.

Alaz'ın ve tanımadığım bir adamın sesi ile gözlerimi araladım. Alaz, elimi tutuyordu ve karşısındaki adam ile konuşuyordu. Adamın üstünde doktor önlüğü vardı bu da demek oluyor ki doktor oydu. Dır bir dakika hastanede mıydım? Alaz'ın elini sıktığımda bana döndü. "Sevgilim?" dediğinde aklıma gelen şey ile yataktan kalkmak için hareket etmiştim ki midem bulandığı için öğürdüm, kolumda ki serumu koparsım ve çöpe koştum. Bebeğimiz iyi miydi acaba? Çöp kovasına kusarken Alaz saçlarımı eliyle topladı. Mide öz suyumu kusmuştum, akşam midem iyi olmadığı için bir şey yememiş tim bu yüzden de midem boştu. Alaz'a döndüm gözlerim dolu dolu. "Alaz... " dedim ve yutkundum. "Bebeğimiz iyi mi? Yaşıyor de bana!" dedim Alaz başını salladı "O iyi," dediğinde rahatladım ama bir tarafım hala rahatlamış değildi.

Doktor bizi bebeğimiz ile ilgili bilgileri sayarken ben bebeğimizi Arda'dan nasıl korurum diye düşünüyordum. Doktor, "Stes olmayım ve kendinizi korkutacak şeylerden kaçının. Bebeğin sağlığı için bunlardan kaçının," dediğinde kahka atmak istedim. Arda ortalıkta dolaşırken ve bizim peşimizdeyken nasıl stres olmayım? Nasıl korkmayım? Nasıl, nasıl? 
Hastaneden çıktık ve arabaya bindik sessiz bir şekilde yoksa giderken bu sessizliği bozan ben oldum. "Alaz, bebeğimizi nasıl koruyacağız?" diye sordum gözlerim yine dolarken. Alaz gözlerini yoldan ayırmadan sorumu cevapladı "Arda'nın eceli olacağımı ona söylemiştim, ve onun eceli olacağım." dedi kararlı bir sesle. Arda'nın bizi kaçırdığı o gün Alaz'la görüntülü arama yapıyorduk, Alaz, beni vurdurduktan yani vurduktan sonra Arda'ya 'bekle ecelin olmaya geliyorum! '  demişti. Şimdi ise o sözü tutacağını anlamıştım.

"Alaz Yarasalar biliyor hamile olduğumu. Ağzımdan kaçırdım yanlışlıkla," dediğimde Alaz bana çevirdi bekışlarını ve güldü. Korna sesleri geldi ilk kulağıma sonra Alaz bana bakmayı kesip önüne baktığında şoka uğradı. Bende önüme döndüğümde çıklık attım. "Alaz frene bassana!" diyerek bağırdım. Alaz endişe içinde ayağını frene bastı araba durmayınca daha fazla çığlık attım. "Frenler tutmuyor!" diyince ağlamaya başladım. Doktoru çok güzel dinliyordum! "BEBEĞİM!" Diye bağırdım avazım çıktıpı kadar. Önümüzde iki tane bize doğru gelen arabaya doğru gidiyorduk ve biz değil onlar ters yönden geliyordu. Alaz direksiyonu ustaca bir şekilde çevirip önümüzdeki arabalardan kurtuldu fakat önümüzdeki duvara çarpınca çığlık attım vegöbeğime sarıldım. Bu sefer bebeğimi kaybedemezdim.

Arabanın ön camı paramparça olmuştu ve arabadan yanık kokusu yükselmeye başlayınca Alaz'a baktım "Alaz!" dedim gözlerini açmadı "ALAZ!" Diyerek Alazı çekiştirdim ama açmadı gözlerini "Alaz ben sensiz yapamam aç gözlerini! Ben sensiz bebeğimize bakamam, ben sensiz nefes alamam Alaz! Yalvarırım aç gözlerini!" diyerek ağlamaya başladım yüzünden akan kanlar içimi yiyip bitiriyordu. "ALAZ YALVARIRIM GİTME!" Diye öyle bir bağırdım ki boğazımdan kan geldi. Ağlaya ağlaya telefonumu çıkardım ambulansı aradım. Telefon açklınca nerede oldığumuzu ne olduğunu anlattım konuşurken sesim çok kısık çıkmıştı boğazım çok avıyordu
Telefonla ilim bittiği için telefonu cebime geri koydum Alaz'ın elini tuttum ve arkamdan gelen sesle kaskatı kesildim.

Bu oydu bu olayıda o düzenlemişti!  "Merhaba Küçük Yarasa'm" dedi gırtlağından çıkardığı ses ile. Buradaydı  kalbim korkudan çıkacakmış gibi atarken gözümden son bir damla daha düştü ve o damla Alaz'ın tuttuğum elinin açuç içine düştü. Arkamı döndüm yavaş yavaş arkamı dönmem 3 dakikamı almıştı, hem korkudan hemde ambulans gelene kadar belki zaman kazanırım diye. Arda'yı görünce nefesimi tuttum. Çok zayıflamıştı ve kafasını vurduğum yerde garip bir iz vardı. Saçlarında belirgin beyazlıklar vardı.

YARALASAR 5 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin