Herkese merhaba, Yaralasar'ın devamını getirmek istedim o yüzden bu kitabı yazıyorum iyi okumalar size♥
Sabah Alaz'ı uyandırmamak için çok sessiz bir şekilde odadan çıktım. Elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim. Bardak alıp içine su doldurup içmeye başladım.
Bugün Elvan okula başlayacaktı. Elvan 6 yaşındaydı ve bugün ilkokulda ilk günü olacaktı.
Buzdolabının önünde durdum ve içinden sütü çıkardım, nedensizce canım krep çekmişti. Krep yapacağım için tarifine bakmam lazımdı. Telefonum yatak odasında kaldığı için yatak odasın doğru yürümeye başladım. Alaz uyanmasın diye kapıyı sessiz bir şekilde açtığım esnada Alaz'ı karşımda buldum altında sadece bir pantolon vardı.
"Günaydın güzelim," uykulu sesinden yeni uyandığını anladım "günaydın" dedim. "Bugün Elvan'ın okulunda ilk günü olacak," dediğimde sesimden mutlu olduğum belli oluyordu.
"Evet," dediğinde gözlerim yaşarmıştı. Bir dakika ne oluyor bana ya, şimdi ne bu duygusallık. Burnumu çektiğim de Alaz, "Sedef?" diyince gözümden akan yaşları elimin tersiyle sildim.
"Bir an duygusallaştım ne alaka bilmiyorum, duygusallık benli..." demiştim ki aklıma gelen şeyle durdum. Kaskatı kesildim olduğum yerde. Mide bulantıları, canım sürekli bir şeyler çekiyor ve fazla duygusallık... Alaz, "ne oldu Sedef iyi misin?"dediğinde kafamı ona doğru çevirdim ve aklımdan geçen tek şeyi anında söyledim " Alaz ben hamile miyim?" dedim.
Alaz gözlerini kocaman açarak bana baktı " Beni bekle hemen test alıp geliyorum!" heyecanla söylediği şeyi ben daha anlamadan o hemen koşarak evden çıktı. Aptal adam üstünde bir şey yoktu!
Allah'ım bu kulun yine hamile, gerçekten hamile miyim?
Aklımdaki düşüncelerden kurtulup Elvan'ın odasına yürüdüm kapısını açıp uyuyan kızımın yanına doğru yürüdüm. Alnından öptüm ve kokusunu içime çektim "Elvan anneciğim uyan bakalım okul var bugün" ılımlı bir sesle konuştuğumda gözlerini yavaşça açtı."Günaydın kızım," diyerek alnını bir kez daha öpüp geri çekildim. "Günaydın anne, biliyor musun çok güzel bir rüya gördüm" dedi gözleri kısık bir şekilde. "Ne gördün anlatmak ister misin peki?" dediğimde hemen başını salladı "tabii ki anlatırım, okuldaydım ve arkadaşım vardı yanımda onunla birlikte bahçede yürürken ben yere düştüm ve ağlamaya başladım arkadaşım ise 'kalk hadi Elvan sen çok güçlü bir kızsın' diyerek benim kalkmama yardım etti. Arkadaşımın bu davranışını gören öğretmen ise arkadaşım ve bana çikolata verdi, ama çikolatayı ısırınca tekrardan eskisi gibi yenmemiş oluyordu. Hiç biymiyordu. Peki sende bana hiç bitmeyen çikolata verir misin annecim?" bu saçma rüya bana göre cidden saçmaydı ama ona göre saçma değildi.
Elvan'a güldüm ve bunun imkanı olmadığını söylersem üzülür diye "Sana hiç bitmeyen bir tane çikolata alsaydım karnın kocaman olurdu ve kilolu olurdun o yüzden normal çikolata daha iyi annecim" dediyerek saçmaladım bende. Dıdaklarını büzdü. "Ama ben bitmeyen çikolata istiyorum!" dediğinde anahtar sesi duydum "bunu babanla konuş Elvan eminim baban sana bitmeyen çikolata bulur" diyip göz kırptım odadan çıktım ve Alaz'ı karşımda buldum bana testti uzatan eline baktım.
Elindeki testi aldım ve "ben bakayım sende Elvan'ın küçük problemini çöz" diyip güldüm. "Tamam güzelim," diyerek Elvan'ın odasına doğru gitti bende banyoya girdim ve testti kutusundan çıkarttım.
Testi yaptım ve beklemeye başladım. Orada çıkan sonucu görmeye korkuyordum.
Hadi ama Sedef sadece Elvan'ın küçük bir kardeşi olacak kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Testi alıp gözlerimi kapattım. Nefesimi tuttum, elimdeki teste baktım. "ALAZ!" diye ortalığı inlettim. Bu makine bozuk galiba.• • •
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın. Kitabın Pplündekş kız Sedef erkek ise Alaz'ın fotoğrafı. Sizi seviyorum görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
Fiksi RemajaYaralasar beni çok etkiledi, ve bu yüzden bu kitabı yazıyorum. Hadi, daha ne bekliyorsun bir göz at bölümlere!