ღ-2-ღ

14 0 0
                                    

"Laat mij los! Dit doet pijn!" Schreeuwde ik. "Oke oke je wil een dubbele straf." Zei hij met weer die vieze glimlach. Hij maakte mij vast op een houten bedframe. "W-w-wat gaat u doen? " Vroeg ik onwijs angstig.

"Dat merk je van zelf." Antwoordde hij terwijl hij mijn pyjama kapot maakte om hem uit te krijgen. "Alsjeblieft laat mij met rust!" Riep ik onzeker. Kort daarna maakte hij een ketting in mijn mond vast. Waarna hij mij verkrachte.

Toen hij eindelijk klaar was lag ik te huilen en werd de ketting in mijn mond los gemaakt. "Ik ga even wat eten halen voor je." Zei hij terwijl hij weg liep. Hij kwam kort daarna terug met twee drooge broodjes.

Hij voerde mij... Alles deed pijn. Hij had mij op een harde manier ontmaagd. Ik kreeg geen drinken. Wat heb ik gedaan waaraan ik dit verdien. Voor hij weer weg ging maakte hij weer de ketting in mijn mond.

Pov Lily
"Lieverd de moeder van Avery belt! " Riep mijn moeder. "Ik kom!" Riep ik terug. "Goedemiddag mevrouw Fisher. Hoe gaat het met u en Avery?" Vroeg ik beleefd.

"Met mij gaat het goed. Ik vroeg me alleen af waar Avery is." Antwoordde ze. "Is de niet bij u? Ze had mij een appje gestuurd dat ze naar jullie kwam met het vliegtuig omdat der oma plotseling was overleden." Zei ik inmiddels onzeker.

"Nee lieverd der is gelukkig niemand overleden." Antwoordde ze. " Lily zou ik misschien even de telefoon mogen. " Tuurlijk mama." Antwoordde ik vrolijk. Niet door hebbende wat er aan de hand is.

Pov Avery
Het is inmiddels al drie dagen later en ik heb eindelijk drinken gekregen. Het was wss zwaar over de datum. Ik werd er namelijk onwijs misselijk van. Hij heeft me gelukkig niet meer verkracht...

Ik ben bang. "W-w-wat wilt u van me? I-i-ik doe alles. Alsjeblieft laat mij met rust." Smeekte ik bang. "Luister! Ik wil je gerust even mee nemen naar boven, maar één verkeerd antwoord of beweging en je krijgt straf. waarnaar ik je vast maak." Antwoordde hij.

Ik knikte waarna ik werd los gemaakt. mijn handen werden vast gemaakt met handboeien. "Alles zit op slot. Hier heb je spullen om de vloer schoon te maken." Zei hij terwijl hij iets om mijn nek deed.

"Je kan alleen in de woonkamer keuken komen." Zei hij waarna hij mij mee sleurde tot net buiten de woonkamer. "Argh." Mompelde ik terwijl ik een stroom shock kreeg. "Ja meneer. Ik heb het begrepen." Antwoordde ik.

Na drie uur was ik eindelijk klaar met de woonkamer en keuken. "Meneer? De kamers zijn gedaan." Zei ik zacht terwijl ik naar de bank kroop. "Mooi zo. Kan kan je weer naar beneden." Antwoordde hij terwijl hij me weer naar beneden bracht.

"Arghh. Kunt u alstublieft die band uit zetten of af doen. Het doet pijn." Smeekte ik. Hoe verder je van de woonkamer ging hoe langer en hoe sterker hij af ging. Ik viel kort daarna flauw.

Paar uur later werd ik weer wakker. Ik lag weer vast op het bedframe. Ik moest van af dat moment elkaar nacht de vloer boenen. Zolang Lily er niet was tenminste. Zij kwam een keer in de maand een weekend en dan natuurlijk de helft van de vakanties.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu