"J-j-ja m-m-meester." Stotterde ik. Hij hield mijn lucht pijp dicht. "M-m-meester ik krijg geen lucht." Zei ik zacht. Hij liet mij gelukkig los. Hij liep mee naar boven zodat hij mij compleet vast kon maken. Van een ketting in mijn mond. Tot aan mijn voeten. Mijn armen zaten compleet ingewikkeld met een ketting.
"Drie dagen geen eten en geen drinken." Zei hij nogsteeds kwaad. Waarom moest ik zon lomp iets vragen. Na drie dagen kreeg ik eindelijk eten en drinken, maar ik moest nog wel zo blijven liggen. Na tweeëneenhalve week werd ik weer los gemaakt. Ik was inmiddels al 14 weken zwanger...
Het ergste gedeelte van de winter was gelukkig voorbij. Waar door hun weer in de schuur werden vast gemaakt. "Avery kan je helpen? Ze moeten weer terug naar de schuur en ik kan er maar 1 tegelijk vast houden." Vroeg Elijah. "Ja meester." Zei ik terwijl ik Isadora vast pakte.
Pov Isadora
Ik de schuur werden gelukkig de ketting uit onze monden gehaald. "Avery? Waar zou jij uiteindelijk willen wonen als we een huis gaan bouwen op dit terrein?" Vroeg Elijah. " Bij het meer. Met een hek er om heen. Zodat onze kinderen niet zomaar het water in rennen en verdrinken." Antwoordde ze. Ik had nog nooit over het meer gehoord."Onze slaapkamer met uitzicht over het meer lijkt mij mooi." Ging ze verder. "Ik zal zorgen dat het gebouwd gaat worden." Zei hij. "Meneer zouden wij alsjeblieft wat eten en drinken mogen?" Vroeg ik zacht. We hadden binnen bijna tot geen eten gekregen. "Av ga jij hun eten halen?" Vroeg hij. "Ja Meester."antwoordde ze.
Je kon inmiddels zien dat ze zwanger was. Ze kwam kort daarna terug met eten . We hadden al een emmer water gekregen waar we het een week mee moesten doen. Een week later begonnen ze met de bouw wij kregen een ketting in onze monden. Zodat wij niet om hulp konden roepen. Avery zat ook in de schuur overdag.
Zij had ook een ketting in der mond. Na 7 weken werden we allemaal even er uit gehaald ik stond samen met Cherry vast. Ze was onwijs verleggen en bang waar door ze pas nu eigenlijk wilde gaan praten. We stonden met handboeien vast en een ketting aan de schuur.
Elijah wist het geslacht van de babys dus hij hield een soort van gender reveal. "Lieverd ik ben zo terug ik moet heel even iemand ophalen." Zei Elijah. Een uur lekker kwam hij terug met Lily. "L-l-lily!" Schreeuwde Avery uit. Lily sprong zogoed als in haar armen.
Pov Avery
Ik was zwanger van twee meisjes. Nog een aantal maanden dan is het zo ver. Ik heb na het feestje nog uuren zitten praten met Lily. Isadora en Cherry waren kort na dat we wisten wat het werden naar de schuur gebracht. Lily werd die avond naar huis gebracht.Twee dagen later begonnen ze weer met bouwen waar door ik ook vast moest. Ik wilde niks liever dan buiten rond lopen. Ik was inmiddels 22 weken zwanger. Nog 2 maanden dan ben ik jarig en nog 18 weken zwanger. Ik kan niet meer. Ik hoop dat het huis snel af is en dat ik daar vrij rond mag lopen.
JE LEEST
I thought I was safe with you
Mystery / ThrillerIk dacht dat ik veilig was bij jou? Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen die al van af de peuterspeelzaal niet bij elkaar weg te krijgen. Nu zijn ze inmiddels 13 Lily en 12 Avery en ze slapen bijna elk weekend bij elkaar. Waaronder de volgende...