ღ-20-ღ

3 1 0
                                    

"Jij bent Avery Fisher? " Vroeg die nieuwe. Ik knikte alleen. "J-j-je bent genoeg waard. Ik en men vriend waren juist opzoek naar jou... Je moeder heeft voor ze stierf een aantal miljoen klaar gelegd voor de gene die jou zou vinden. We hadden alleen bijde nooit verwacht dat we je nog levend zouden vinden." Zei ze kort.

"Ik ben trouwens Jasmine en mijn vriend Rowan." Voegde ze snel toe. Het voelde als of ik een kilometer de grond in zakte. "Av? Gaat het?" Vroeg Lily die inmiddels binnen kwam lopen. "Waarom vertelde jij mij niet gewoon dat mijn moeder dood is!" Schreeuwde ik. Voor ik naar het huis rende en mijn bieb in ging. Ik heb zo veel mogelijk meubels voor de deur gezet.

Ik wou alleen zijn. "Beauty? Wat is er?" Hoorde ik Elijah op een zachte manier zeggen achter de deur. Het was inmiddels  een uur later. Waardoor ik hem naar binnen liet. "K-k-klopt het dat mijn moeder overleden is??"vroeg ik zacht.

"Het nieuws kwam uit toen Navy en Nyla net geboren waren. Het bleek dat ze als 2 jaar een ziekte had. Die ze links liet liggen om jou te zoeken. ze is door die ziekte overleden." Antwoordde hij. "W-w-waarom heeft niemand mij het gezegd?" Vroeg ik zacht.

"Ik wou je niet meer belasten met dat nieuws. Ik wou niet dat je het ging opgeven. Lily mocht het van mij niet zeggen tegen je. " Antwoordde hij weer. "Je kan me beter laten uithongeren. Je hebt toch niks aan mij." Zei ik verdrietig. Ik liep langzaam naar de plek waar ik moest slapen. Maar ik werd tegen gehouden. "Beauty jij gaat daar niet in vannacht." Zei hij.

Ik werd mee genomen naar een slaapkamer waarna de deur op slot werd gedaan. " Ga maar lekker slapen beauty." Zei hij zacht terwijl hij een kus gaf op mijn wang. "Wat is het nut nog? " Vroeg ik zacht. "Navy en Nyla. Daar moet je het voor doen voor niemand anders." Antwoordde hij.

De ochtend erna mocht ik vrij rond lopen. Alleen ik had nog geen eens ergens zin in. "Av? Sorry van gister in had het je eerder moeten zeggen. Het spijt me. Je mag heeft mij wat gegeten voor het geval he gevonden werd." Kwam Lily binnen.

"Laat me gewoon alleen!" Riep ik kwaad. Ze legde een doosje op het voeteneind neer voor ze weer weg ging. Het was de ketting die mama altijd droog. Ik kan me nog goed herinneren wat ze vroeger altijd zei." Als je 16 wordt krijg je deze ketting. Hij gaat al eeuwen lang van generatie naar generatie. Hij is eigendom van elke vrouw in de familie geweest."

Ik hoefde er alleen maar aan te denken en ik begon met janken. "Beauty kom je lunchen? "Vroeg Elijah toen hij een uur later kwam. " Meester? Zou u mij kunnen helpen met deze ketting om te doen?" Vroeg ik zacht. "Tuurlijk beauty. Kom maar." Antwoordde hij. Lily was er ook tijdens het eten.

"Beauty wil je vanmiddag mee naar de schuur?" Vroeg Elijah. "Ja meester." Antwoordde ik zacht. Ik had eigenlijk helemaal geen zin. Een half uur later waren we bij de schuur. Ik zag nu voor het eerst hoe die jongen vast zat. Hij stond tegen een boom aan met een ketting en handboeien.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu