ღ-25-ღ

6 1 0
                                    

Pov Isadora
Kort na Avery weg was gelopen nam Elijah Jasmine en mij mee. Terug naar de kamer waar de anderen zijn. We werden bijde vast gemaakt tegen de muur. Gelukkig werden bij iedereen de ketting uit hun mond gehaald.
" Alsjeblieft laat ons met rust." Smeekte ik.

Een half uur later kwam hij terug met Rowan. "Volgende week gaan ze beginnen aan jou huis. Dan moeten ze allemaal naar de schuur. " Zei Elijah. "En Avery ? Moet die ook in de schuur?" Vroeg Rowan. " Nee zij moet voor de kinderen blijven zorgen. Maar haar sluit ik op en een Kamer." Antwoordde Elijah.

"Dat is niet heel eerlijk tegen over hun." Kaste rowan terug. "Er zal toch iemand voor mijn kinderen moeten zorgen dan kan dat het beste de moeder zijn. Deze discussie is over." Zei Elijah geïrriteerd. 5 dagen laten werden we naar de schuur gebracht.

We kregen allemaal een ketting in onze monden. We konden letterlijk geen centimeter verplaatsen. Het was ijs koud in de schuur. Ben blij dat Avery hier nu niet in is. Ze is tenslotte toch zwanger. "Zo die kunnen geen kant op. Laten  we terug naar binnen gaan." Zei Elijah.

Pov Avery
"Meester is dit echt nodig? U weet ik doe niks." Smeekte ik. "S'nachts mag je naar de kamer. Alleen je moet vast aan het bed." Zei hij. "U weet ik doe niks. Ik ben te druk met de tweeling." Smeekte ik verder. "Wees blij dat Rowan niet mag beslissen over jou. Want dan zat je in de schuur." Antwoordde hij geïrriteerd.

"En als je zo door blijft zeuren ga je daar als nog heen. " Vervolgde hij. Ik hield mij gelijk stil. "Dat dacht ik dus ook." Voegde hij er aan toe. "M-meester zou er misschien wel iemand bij mij kunnen helpen overdag. Stel de bouw gaat 6 maanden duren. Tegen het einde van de bouw ben ik dan 7 maanden zwanger. Dan red ik het niet alleen." Vroeg ik zacht.

"Ik zal er over na denken." Antwoordde hij voor dat hij de deur van buiten op slot deed van de bieb. Die avond werd ik naar de slaapkamer gebracht en vast gemaakt aan het bed. "Van af morgen haal ik 1 iemand uit de schuur die jou moet helpen. Maar die moet ten alle tijden een ketting in de mond. Heb je nog een voorkeur wie?" Zei Elijah voor hij naast me kwam liggen

"Isa. Dankuwel Meester."antwoordde ik zacht voor ik ging slapen. Door de zware winter liep de bouw sowieso twee maanden achter. "Meester?hoe gaat het in de schuur? Als wij het koud vinden in huis dan is het daar al helemaal koud." Vroeg ik zacht.

"Vanavond breng ik je er wel naartoe. Mag je daar een nachtje slapen."antwoordde Elijah met een grijns. "Ja meester." Antwoordde ik zacht. Ik was inmiddels drie en een halve maand zwanger. Wel een geluk was dat de iedereen los werd  gemaakt. We zaten ook bij elkaar in de kooi.

"Av? Gaat het?" Vroegen Isa en Jasmine tegelijk. "Ja het goed alleen wat vermoeid en misselijk maar dat is normaal..." Antwoordde ik zacht. "Hoeveel weken ben je nu?" Vroeg Isa zacht. "14." Antwoordde ik kort. " Elijah geef haar opseminst een deken. Deze temperaturen zijn veel te koud voor haar! " Riep Isa kwaad.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu