ღ-5-ღ

4 0 0
                                    

"Hier heb je eten. Je moet zometeen weer gaan schoon maken. Je mag niet met Lily praten terwijl je aan het werk bent. Zodra ik een ding uit jou mond hoor komen krijg je iets in je mond. En beneden weer straf." Zei Elijah streng

Waarna ik mijn eten op at en mee naar boven werd genomen. Lily was ook boven en ze was onwijs vrolijk. Ze waren een weekend weg geweest. Ze wou mij alles zeggen, maar ik mocht niks terug zeggen.

"Av waarom reageer je niet?" Vroeg ze. Ik wil zo graag zeggen dat het niet mocht. " Av wat is er je doet zo afstandelijk." Zei ze kort daarna. Handgebaren kon ik ook niet maken. Mijn handen zaten namelijk vast. "Het mag niet." Fluisterde ik zo zacht en snel mogelijk.

Hij had mij gehoord... "Avery ik had je gewaarschuwd." Zei hij lachend tijdens dat die op mij af liep. Ik kreeg een bal in mijn mond die hij achter op mijn hoofd vast maakte. Ste strak eerlijk gezegd. "Pap dat is toch niet nodig ze zei alleen dat ze niet mocht praten. Meer niet!" Riep ze geïrriteerd.

Hij maakte ook mijn handen en voeten wat strakker vast. Waardoor ik nog minder kon schoonmaken. Na vijf uur was ik dan eindelijk klaar. Eenmaal beneden kreeg ik mijn straf... Hij maakte die band om mijn nek nog ietsjes strakker en maakte er een ketting aan vast. Ik moest staan... Ik kom niet gaan liggen of bewegen mijn voeten zaten in een soort houten schoenen die aan de vloer vast zaten.

Mijn handen maakte hij achter mijn rug vast. Die val zat nogsteeds in mijn mond. Oprecht ik kreeg amper lucht alles dat onwijs strak. "Lily krijg je voorlopig niet te zien. En ik kom over 2 dagen terug voor eten te brengen. Je straf duurt een week." Zei hij dreigend

Pov Lily
Wat gaat hij met haar doen. Misschien als ik zijn sleutels kan vinden voor de deuren. Heel misschien kan ik haar dan helpen ontsnappen. Ik ga het vanavond proberen. Een paar uur later lag mijn vader eindelijk te slapen.

Hij hield de sleutels in zijn nachtkastje. Ik hoefde alleen die zware deur open te maken. Yes ik heb de sleutels. Eenmaal die deur open kon ik naar haar toe. "Av?" Riep ik zo zacht mogelijk. "Mhm!" Probeerde ze. Ze stond compleet vast geketend. "Gaat het?" Vroeg ik zacht.

Waarna ze nee schudde en ik haar zo goed als los maakt. "D-d-dankje." Stotterde ze zacht. "Kom we proberen je hier weg te krijgen. Jij verdient dit niet." Zei ik zacht. Terwijl we bijna bij de voordeur waren hoorde we een stem. "En waar denken jullie heen te gaan?" Vroeg Elijah dreigend.

"Ver weg van hier zodat je haar geen kwaad meer kan doen." Antwoordde ik zelfverzekerd. "Avery. Je weet wat er gebeurt als je niet snel hier komt." Zei hij kort daarna. Avery kroop ineen. De stoere zelfverzekerde meid die ze was is compleet verdwenen.

I thought I was safe with youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu